respublika.lt

Senjorai pyksta dėl naujų AČIŪ kortelių

(342)
Publikuota: 2023 kovo 03 06:47:29, Justina GAFUROVA
×
nuotr. 1 nuotr.
Asociatyvi Egidijaus Jankausko nuotr.

Žaibiškai kylant maisto produktų kainoms, dažnas renkasi prekes iš akcinių lentynų ir nepraleidžia išskirtinių pasiūlymų. Tačiau kai kam tokios galimybės tapo apribotos. Pasirodo, lojalumo kortelę, kuri suteikia galimybę apsipirkti pigiau, „Maximoje" gali gauti ne visi pirkėjai. Senjorai tai vadina diskriminacija.

 

Į „Vakaro žinių" redakciją kreipėsi senjorė iš Vilniaus, kuri sako neseniai sužinojusi, kad greitai negalės naudotis savo pamėgto prekybos tinklo lojalumo kortele. „Kaip tik šiuo metu yra paskutinės dienos, kada galima atnaujinti „Maxima" lojalumo korteles ir pasikeisti jas į naujas. Norėdama tai padaryti, sužinojau, kad negaliu pasikeisti kortelės, nes neturiu mobilaus telefono", - pasakoja senjorė Angelė.

Moteris sako, kad visuomet užpildyti anketai tikdavo jos namų telefonas, tačiau šį kartą situacija pasikeitė: „Iš pradžių pagalvojau, kad čia nesusipratimas, gal vietinė kasininkė kažką supainiojo. Tuomet paskambinau į prekybos tinklo liniją ir ten pakartojo, kad, jeigu neturiu mobilaus telefono, negalėsiu turėti ir lojalumo kortelės. Man tai atrodo kaip diskriminacija. Kodėl jie mane verčia pirkti mobilų telefoną? Kas man už tai apmokės? Naudojuosi laidiniu namų telefonu ir viskam jis tinka. Pas gydytoją užsirašyti galiu, į paštą paskambinti taip pat, o prekybos tinklo kortelei gauti - ne."

Angelė neslepia, kad į minėtą prekybos tinklą, kurio parduotuvė yra arčiausiai namų, moteris užsuka bent kelis kartus per savaitę. Ji nusiminė sužinojusi, jog nebegalės naudotis čia taikomomis nuolaidomis, skirtomis lojalumo kortelių turėtojams. „Man sunku judėti, todėl net ir negalėčiau eiti apsipirkti į toliau esančias parduotuves. Labai gaila, kad dabar turėsiu mokėti didesnę kainą, nei kiti. Šiandien maistas labai brangiai kainuoja. O pensininkams tikrai ne visada užtenka pinigų maistui", - sako Angelė.

MAXIMA komentaras

Iki kovo 1 d. buvo galima pasikeisti AČIŪ kortelę. Kliento validavimas galėjo būti atliekamas dviem būdais: su mobilaus telefono numeriu arba el.pašto adresu. Klientams, kurie neturi mobilaus telefono, AČIŪ kortelę siūlyta pasikeisti su turimu el.pašto adresu.

Tuo atveju, jei klientas neturi nei mobilaus telefono numerio, nei el.pašto adreso, rekomenduota kreiptis į artimuosius pagalbos, kad jie aktyvintų AČIŪ kortelę savo telefono numeriu arba el.pašto adresu. Svarbu, kad jų telefono numeris ar el.pašto adresas nebūtų nurodytas prie jokios kitos AČIŪ kortelės.

Patiko straipsnis? Leisk mums apie tai sužinoti. Nepamiršk pasidalinti Facebook!
L
80
F
Parašykite savo komentarą:
 
Komentuoti
Skaityti komentarus (342)
Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.

Dienos klausimas

Ar savivaldybės turėtų nustatyti mokestį gyventojams, skirtą priedangų įrengimui?

balsuoti rezultatai

Apklausa

Kur šiemet atostogausite?

balsuoti rezultatai

Respublika
rekomenduoja

Labiausiai
skaitomi

Daugiausiai komentuoti

Orų prognozė

Šiandien Rytoj Poryt

+6 +12 C

+7 +11 C

+7 +12 C

+7 +14 C

+7 +11 C

+8 +12 C

0-7 m/s

0-7 m/s

0-11 m/s

     
X