„Nenuilstamai išradingi“, - taip apie įžymųjį Vokietijos elektroninės muzikos duetą „Mouse on Mars“ rašo „The New York Times“. Vienu svarbiausių vokiečių elektroninės muzikos reiškinių vadinama grupė lapkričio 10 d. Vilniuje surengs vienintelį koncertą Baltijos šalyse, kurio metu pristatys tiek anksčiau sukurtus kūrinius, tiek kompozicijas iš naujausio albumo „Dimensional People“.
Dviejų vaikystės draugų - Jano St.Vernerio (Jan St.Werner) ir Endžio Tomos (Andi Toma) - suburtas duetas savo istoriją skaičiuoti pradėjo 1993-iaisiais. Nuo pat karjeros pradžios muzikos apžvalgininkai pastebėjo ir grupės kūryboje įvertino unikalią nekontroliuojamo chaoso ir kruopščiai organizuotų struktūrų muzikinę sąjungą, išskiriančią šį kolektyvą iš kitų. Jų muziką apibrėžia atsiribojimas nuo bet kokių ideologijų ar žanrų konvencijų.
Grupė per savo karjerą yra išleidusi 12 albumų, kurie plačiai įvertinti kritikų, 14 singlų ir EP, grojusi daugelyje pasaulinio garso festivalių, tokiuose kaip „Sonar“ Barselonoje, CTM Berlyne, „Mutek“ Monrealyje, „Taicoclub“ Tokijuje ir kituose, taip pat ir „Boiler Room“ koncertų serijoje.
Apie šiemet išleistą „Mouse on Mars“ albumą „Dimensional People“ iškart suskubo parašyti visi svarbiausi leidiniai - nuo „The New York Times“ iki vieno įtakingiausių muziką apžvelgiančių internetinių platformų „Pitchfork“. Tiek kritikus, tiek publiką albumas dar kartą nustebino nauju skambesiu. Ne mažiau dėmesio sulaukė ir išskirtinė šio albumo kūrybinė grupė, pilna garsenybių.
Vienas iš nedaugelio vokiečių elektroninės muzikos projektų, sulaukusių tokio milžiniško tarptautinio pripažinimo, „Mouse on Mars“ iki šiol mėgsta eksperimentuoti peržengiant muzikos ribas ir leižiantis į tarpdisciplinines muzikos, dailės, teorijos, muzikinio teatro, literatūros, radijo dramos, mokslo ir technologijų sąjungos paieškas. Tuo bus galima įsitikinti ir koncerto Vilniuje metu, kurio metu muziką papildys ir vaizdinis turinys.
Nevaržomos laisvės ir intelektualaus prisilietimo artėjančiame koncerte išties galima laukti.