2017 vasario 27, pirmadienis

• Naujai atrastose egzoplanetose gali būti gyvybei palankios sąlygos

Mokslininkai paskelbė atradę septynias Žemės dydžio planetas, besisukančias aplink nykštukinę žvaigždę TRAPPIST-1, esančią už 40 šviesmečių nuo Žemės.

2017 vasario mėn. 25 d. 08:27:33

• Ne noras būti gražia, o psichikos liga

Kai žmogus nepakyla iš kirpėjo kėdės penkias valandas, bandydamas atsikratyti nesamos sruogelės, kuri neva ardo šukuosenos harmoniją, arba porą valandų sėdi prie veidrodžio, maskuodamas nematomus spuogelius, medikai sako, kad tai ne meilė grožiui, o tikra psichikos liga.

2017 vasario mėn. 21 d. 11:23:21

• „Televizoriaus kartą“ keičia skaitmeninė karta

Kuo „skaitmeniniai vaikai" skiriasi nuo mūsų? Labai daug kuo, tvirtina mokslininkai. „Z kartos" - taip vadinami jauni žmonės, gimstantys 2000-2020 metų laikotarpiu, - atstovų laukia ypatinga istorinė misija!

2017 vasario mėn. 14 d. 08:50:34

• Kitoks protas jau gyvena tarp mūsų

Mokslininkai pastebėjo pirmuosius dirbtinio intelekto savaiminio atsiradimo požymius. Žmonija yra ant neregėtų pokyčių slenksčio - ji pirmą kartą susidurs su kitokia proto forma.

2017 vasario mėn. 10 d. 08:56:05

• Įdomūs faktai apie kvapus

Gamta žmogų apdovanojo penkiomis juslėmis. Uoslė - viena iš jų, ji padeda pažinti pasaulį. Kvapų aplinkui mus yra daugybė, ir visi jie - skirtingi. Beveik kiekvieną kvapą galima naudoti kaip vaistą arba mažą laiko mašiną.

2017 vasario mėn. 06 d. 08:56:05

• Rastas seniausias žinomas žmogaus protėvis

Tarptautinė mokslininkų grupė Kinijoje aptiko, kaip jie teigia, seniausią žinomą žmogaus protėvį. Tyrėjams pavyko rasti 540 mln. metų amžiaus suakmenėjusį mikroskopinį jūrų gyvūną, kurio dydis - vos vienas milimetras.

2017 vasario mėn. 02 d. 08:55:05

• Ką slepia vandenynai

Vandenynai buvo pradėti intensyviai tyrinėti tik XX a. antrojoje pusėje. Pagrindiniu vandenynų tyrinėjimo metodu tapo echolokacija, kurią naudojant buvo sudaryti detalūs gelmių žemėlapiai ir atskleistos pagrindinės dugno reljefo formos.

2017 sausio mėn. 29 d. 08:36:07

• Reikšmingiausi 2016 metų mokslo atradimai

Mokslas nestovi vietoje, tad natūralu, kad kasmet mokslininkai pateikia ką nors naujo ar intriguojančio. 2016 metų vasario 11-ąją buvo oficialiai paskelbta apie gravitacinių bangų atradimą.

2017 sausio mėn. 25 d. 08:51:01

• Kava, medus ir bananai išnyks

Iki mūsų šimtmečio pabaigos kokybiška kava taps aukso vertės ir bus delikatesas išrinktiesiems. Dėl visuotinio atšilimo ir ekologinių problemų ant stalo neliks ir dar kai kurių produktų.

2017 sausio mėn. 21 d. 08:37:36

• Nacionalinis charakteris - lysvėje

Kaip žinome, kiekviena tauta turi savo charakterį. Vokiečiai tvarkingi ir taupūs. Japonai darbštūs ir mandagūs... Iš kur tokie nacionaliniai bruožai? Ir kodėl mes visi tokie skirtingi? Tarptautinė mokslininkų grupė atliko tyrimą, kuris įtikinamai rodo: nacionalinio charakterio bruožai priklauso nuo žemdirbystės tradicijų.

2017 sausio mėn. 17 d. 08:56:40

• Iki 2030 metų pasaulyje pailgės vidutinė gyvenimo trukmė

Prognozuojama, kad iki 2030 metų daugelyje šalių pailgės vidutinė gyvenimo trukmė, kai kuriose šalyse bus peržengta 90 metų riba. Tikėtina, kad ilgiausiai gyvens Pietų Korėjos piliečiai, po jų rikiuojasi prancūzai, japonai ir ispanai.

2017 vasario mėn. 23 d. 08:55:35

• Indija vienu ypu į orbitą iškėlė net 104 palydovus

Indija vienu ypu į orbitą iškėlė 104 palydovus ir taip pasiekė naują rekordą. Ligšiolinis rekordas priklausė Rusijai, kuri 2014-aisias išvedė į kosmosą 37 palydovus. Tai reikšmingas momentas Indijai.

2017 vasario mėn. 15 d. 12:53:15

• Ko nežinome apie riešutus?

Kai galvojame, kaip pastiprinti organizmą, kovoti su alkiu ar greitai užkąsti, derėtų prisiminti riešutus ir jų rūšių gausą. Nors visų rūšių paragauti gal ir neįmanoma, tačiau žinoti, kuo naudingi tie, kurių galime rasti kone kiekvienoje parduotuvėje, reikia.

2017 vasario mėn. 11 d. 08:42:32

• Gedimino kalno aikštelėje rasti XIX a. palaikai

Sausio 2-25 dienomis Vilniuje, Gedimino kalno aikštelėje, vykdant kalno tvarkybos darbus, Lietuvos nacionalinio muziejaus archeologų grupė atliko archeologinius tyrimus, kurių metu buvo aptikti keturių asmenų palaikai.

2017 vasario mėn. 08 d. 08:57:14

• Ką atsiuntė Dievas: vienuolių išradimai

Rafinuotas maistas, geriausi gėrimai, įdomiausi žaidimai ir mokslo laimėjimai - viso to autoriai yra žmonės, atsisakę pasaulietiško gyvenimo. Šiuolaikiniame pasaulyje vienuolius dažnas įsivaizduoja kaip žmones, visiškai panirusius į dvasinį gyvenimą ir nutolusius nuo pasaulietiškų rūpesčių.

2017 vasario mėn. 04 d. 08:49:37

• Stulbinantys atradimai kosmose

Kosmosas visada audrino žmonių vaizduotę. Vis nauji atradimai kosmose skatina svajones apie kitų planetų kolonizaciją ir susitikimą su kitokiomis gyvybės formomis. Supažindiname su nuostabiausiais pastarojo dešimtmečio atradimais, susijusiais su kosmosu.

2017 sausio mėn. 31 d. 08:56:42

• Pasaulį apėmusi manija - mirtinai pavojinga?

Amerikiečiai mokslininkai iš Karnegio Melono universiteto drauge su kolegomis iš Indijos, "išnaršę" socialinius tinklus ir masinės informacijos priemones, nustatė ir pranešė: nuo 2014 iki 2016 metų asmenukės pražudė 127 žmones.

2017 sausio mėn. 27 d. 08:56:03

• Trūkumai su pliuso ženklu

Kai kuriuos žmogaus būdo bruožus arba savybes priimta laikyti rimtais trūkumais, trukdančiais gyventi arba jam pačiam, arba jo aplinkai... Bet, kaip nepriklausomai vienas nuo kito nustatė įvairių šalių psichologai, yra ir išvirkščioji šių savybių pusė.

2017 sausio mėn. 23 d. 08:50:18

• Apie kokią Mėnulio įtaką žmogui nutyli TV?

Ką Mėnulio naujieji metai ir su jais susiję prietarai turi bendro su astronomijos mokslu, ar visada informacija apie astronomiją televizijoje pateikiama teisingai ir kaip Mėnulis veikia žmones, „TV publika“ paklausė Vilniaus universiteto Teorinės fizikos ir astronomijos instituto Planetariumo direktorės Danutės Sperauskienės.

2017 sausio mėn. 19 d. 09:04:45

• Marsas atvykėlius padarys silpnapročiais?

Žemės gyventojai ruošiasi į Marsą. Ekspedicijas rengia JAV, Kinija, Rusija. Elonas Maskas, kosmoso agentūros „SpaceX" steigėjas ir generalinis direktorius, planuoja į kaimyninę planetą perkelti milijoną žmonių.

2017 sausio mėn. 15 d. 08:52:15

1 2 3 4 5 6 7 ... 44
  • NESĖKMĖ: Lenkijos vyrų krepšinio čempionate sekmadienį Dombrova Gurničos MKS komanda, kuriai atstovauja Laimonas Chatkevičius, svečiuose 75:65 įveikė Zeliona Guros „Stelmet" ekipą.
  • NUGALĖJO: Rusijos moterų krepšinio čempionate sekmadienį Maskvos „Dinamo" komanda, kuriai atstovauja Kamilė Nacickaitė, namuose 76:72 nugalėjo Vologdos „Vologda-Čevakata" ekipą.

1. Kaip viskas pinga
2. Gavo valdžią - išvertė kailį
3. Buvusio ministro, buvusio Seimo nario K.Skrebio klausimas Vyriausybei: Kur dingsta mūsų pinigai?
4. Prie D.Grybauskaitės vagia mažiau... O prie A.Smetonos?
5. Signataras Z.Vaišvila: Ar tapo saugiau?
6. Latviją tuoj lenksime 3 kartus
7. R.Ozolas dar pavojingas
8. Lietuva jau sugriauta
9. R.Paksas: Ekonominės nepriklausomybės praradimo pradžia
10. Verslininkas D.Mockus: Norime sugrąžinti tai, kas teisėtai priklauso Lietuvai
11. Trys klausimai Seimo pirmininkui V.Pranckiečiui
12. Ačiū už dovaną – dvikalbystę Vasario 16-osios proga
13. 1000000 eurų už Vasario 16-osios Nepriklausomybės Akto originalą
14. Kodėl laimėjo Landsbergis?
15. Teismo abejonės: ar tikrai reikėjo uždaryti „Snorą“?
16. R.Paksas: Europos Sąjungai reikia gelbėtis nuo valstybių nepriklausomybės duobkasių
17. Visi laukė permainų. Ar sulaukė? Išskirtinis premjero S.Skvernelio interviu „Vakaro žinioms“
18. Kodėl žmonės nebetiki, kad dar valdo savo valstybę?
19. Z.Vaišvila: Griūva melo sistema
20. B.Bradauskas: Žinojau, kad politika nešvari, bet nesitikėjau, kad tokia
21. R.Paksas: Lietuvoje vykdoma operacija „Skatink emigraciją!“
22. Kauno tardymo izoliatoriaus Buhalterijos skyriaus viršininkė R.Kazėnienė: Vagys privalo sėdėti
23. Istorikas Č.Laurinavičius: Nuspręs Briuselis, ar reikia Basanavičiaus
24. Už kokius nuopelnus Vilniaus apygardos prokuratūrai paskirtas vadovauti J.Laucius?
25. Vagių pilna abipus grotų
darbas

Ar neatrodo įtartina nuolatinė Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro rekonstrukcija?

Ar neturėtų visi Seimo nariai, merai, seniūnai būti renkami tiesiogiai?

-2    +1 C