Žemaičių muziejuje „Alka“ apdovanoti konkurso „Žemaitija versle: prekių ženklai, pavadinimai, rinkodaros ir turizmo strategijos“ laimėtojai. Lietuvių kalbos instituto organizuotame konkurse iš viso dalyvavo 12 dalyvių. Trys iš jų tapo specialių nominacijų laimėtojais: bendruomeniška įstaiga „Suodnas“, raktų dirbtuvė „Raktu meistarnė“ ir valtelės „Kerepieža“ savininkas bei gamintojas Vitalijus Praspaliauskas.
2019 m. paskelbus Žemaitijos metais, Lietuvių kalbos institutas, siekdamas išryškinti Žemaitijos paveldo ir tradicijų unikalumą, tarmės kitoniškumą, organizavo prekės ženklo konkursą „Žemaitija versle: prekių ženklai, pavadinimai, rinkodaros ir turizmo strategijos“.
Tarmiškiausiu prekės ženklu buvo pripažintas „Suodnas“. Vienas populiariausių ir dažniausiai vartojamų žemaitiškų žodžių buvo panaudotas bendruomeniška veikla užsiimančios viešosios įstaigos pavadinimui sukurti. Tai Upynos šnektoje dažnai vartojamas tarmiškas žodis, reiškiantis vaismedžių sodą. Įstaiga savo bendruomeniška veikla sujungia didelius ir mažus - kaip sodas - nuo medžių iki vaisių - sukuria harmoningą visumą.
Meniškiausiu prekės ženklu buvo išrinktas „Raktu meistarnė“. Pastarasis buvo išrinktas ne tik dėl pavadinimo, bet ir dėl visos prekės ženklo visumos.
Originaliausio prekės ženklo titulą laimėjo „Kerepieža“. Lietuvių kalbos žodyne nurodyta tokia šio žodžio reikšmė: tai žemas, išsiskėtęs žmogus arba kerėpla. „Kerepiežos“ savininko V. Praspaliausko teigimu, žalia, dviem žmonėms skirta valtelė, dėl savo dydžio ir buvo pavadinta kerepieža. Gana nedažnai vartojamam žodžiui prekės ženklo savininkai suteikė kitą reikšmę.
Padėkos įteiktos UAB „Esma“, UAB „VVARFF“, UAB „Kontėna“, laikraščių „Kalvotoji Žemaitija“, „Telšių ŽINIOS“, „Strainiuoji“ redakcijoms, kaimo turizmo sodybai „Minavuonė“, gėlių salonui „Skouda kvietka“, vaikų ir jaunimo folkloro ansambliui „Gers smuoks“, vaikų folkloro ansambliui „Smuokiuk “.
Konkursą iš dalies finansavo Kultūros ministerija.