Valstybės įmonė Registrų centras ketina modernizuoti vieną svarbiausių savo tvarkomų registrų - Gyventojų registrą, kuriame kaupiama svarbiausia informacija apie kiekvieną Lietuvos gyventoją.
Įgyvendinant Europos Sąjungos (ES) lėšomis finansuojamą modernizavimo projektą, numatoma gerinti Gyventojų registro sąveiką su kitais šalies registrais ir informacinėmis sistemomis, rašoma pranešime.
Centriniame viešųjų pirkimų portale paskelbtas Modernizuojamo Gyventojų registro sąsajų su Asmens dokumentų išdavimo sistema, Užsieniečių registru ir Vidaus reikalų informacine sistema sukūrimo paslaugų viešas konkursas.
Gyventojų registras yra neatsiejama Registrų centro tvarkomų registrų dalis - tai yra vienas svarbiausių šalies registrų, glaudžiai susijęs su kitais registrais ir informacinėmis sistemomis. Gyventojų registro modernizavimo projekto tikslas - sukurti ir vystyti šio registro pagrindu veikiančias pažangias elektronines paslaugas. Numatoma, kad visos naujai sukurtos ir modernizuotos el. paslaugos leis gyventojams sutaupyti laiko, o pačios paslaugos taps labiau prieinamos ir kokybiškos. Naujos sąsajos tarp Gyventojų registro ir kitų registrų bei informacinių sistemų leis užtikrinti stabilesnį ir sklandesnį šių sistemų darbą.
Gyventojų registro ir kitų registrų bei informacinių sistemų sąsajos, tikimasi, bus sukurtos iki kitų metų pabaigos.
Šis paslaugų pirkimas yra Registrų centro kartu su partneriais Informatikos ir ryšių departamentu prie Vidaus reikalų ministerijos ir Asmens dokumentų išrašymo centru prie Vidaus reikalų ministerijos vykdomo investicinio projekto „Gyventojų registro modernizavimas ir susijusių elektroninių paslaugų kūrimas“ dalis. Projektas įgyvendinamas pagal 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicinių veiksmų programos 2 prioriteto „Informacinės visuomenės skatinimas“ priemonę „Pažangių elektroninių paslaugų kūrimas“.