Saldainių prekių ženklas „M&M’s“ (priklausantis „Mars“ šeimai) nusprendė reklamoje nebenaudoti kalbančių saldainių. Apie tai informavo įmonės spaudos tarnyba.
„Pastaraisiais metais mūsų mylimi kalbantys saldainiai patyrė tam tikrų pokyčių. Mes abejojome, ar kas nors tai iš viso pastebės. Ir tikrai negalvojome, kad toks sprendimas sulauks neigiamos internautų reakcijos. Užtat dabar suprantame - net saldainių batai gali skaldyti visuomenę. „M&M's" šito tikrai nenorėjo, nes mūsų tikslas yra vienyti žmones", - sakoma „Twitter" paviešintame įmonės pranešime.
Nuo šiol prekių ženklo veidu taps aktorė ir komikė Maja Rudolf. „The Wall Street Journal" teigimu, M.Rudolf ekranuose pasirodys jau vasarį, kai „M&M's" reklama bus rodoma per Supertaurės varžybas (kasmetinės Nacionalinės JAV futbolo lygos atkrentamųjų varžybų finalo rungtynės).
Praėjusiais metais „M&M's" pakeitė savo personažų dizainą. Siekdama sumažinti Žaliosios seksualumą, įmonė jai „numovė" aukštakulnius ir apmovė sportinius batelius. Šie pokyčiai netruko sulaukti internautų kritikos. Pastarųjų parengta peticija „Palikite Žaliąją seksualia" tinklapyje „Change.org" surinko apie 20 tūkst. parašų.