Traukinių linija, sausio mėnesį atidaryta tarp Estijos, Latvijos ir Lietuvos sostinių, pranoko lūkesčius, o tuo pačiu maršrutu važinėjančių autobusų bilietų pardavimai sumažėjo daugiau nei 25 proc., pranešė Estijos geležinkelių kompanijos „Elron“ valdybos narys Martas Ehrenpreisas.
„Maždaug pusė keleivių keliauja tarp Tartu ir Rygos, daug keleivių vyksta į Vilnių“, – sakė M. Ehrenpreisas.
Jo teigimu, artimiausiu metu penktadieniais, šeštadieniais ir sekmadieniais bus atidarytas papildomas susisiekimas į Rygą, važiuos du papildomi traukiniai. Grįžtamuoju maršrutu susisiekimas išliks toks pats dėl geležinkelio infrastruktūros rekonstrukcijos grafiko, pridūrė „Elron“ valdybos narys.
Išsami keleivių statistika Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje vis dar renkama.
„Tačiau įdomu tai, kad iš pradžių buvome skeptiški, svarstėme, ar žmonės tikrai norės keliauti į Vilnių. Stebėtina, bet daugelis renkasi visą maršrutą“, – sakė M. Ehrenpreisas.
„Lux Express“ verslo operacijų vadovas Estijoje Ingmaras Roosas teigė, kad keleivių skaičius autobusų maršrutuose Tartu–Ryga ir Tartu–Vilnius sumažėjo maždaug 20–25 procentais. Jis sakė, kad nuo šio rudens išvykimų skaičius bus sumažintas nuo trijų iki dviejų autobusų per dieną.
I. Roosas pripažino, kad atsiradus naujai geležinkelio paslaugai, „Lux Express“ nepakeitė bilietų kainų.
Traukinio bilietas iš Talino į Vilnių kainuoja 39 eurus, maždaug tiek pat kainuoja bilietas „Lux Express“ tolimojo susisiekimo autobusu. Autobusas nuveža maždaug valanda greičiau.