Trakų istorinis muziejus ir pilis yra virtusi ne kultūrine susibūrimo vieta, o komercinių renginių irštva. Šioje istorijoje viskas būtų gerai, jei ne pėsčiųjų tilto, jungiančio žemyną ir Trakų pilies salą, avarinė būklė. Pasak „Vakaro žinių“ skaitytojos, tiltu, skirtu pėstiesiems, naudojasi visi, kas netingi, o didžiausia žalą jam daro ne pėstieji, o koncertinę įrangą vežančios mašinos.
Po šį savaitgalį vykusio klubinės muzikos renginio, kuriame koncertavo iš Švedijos atvažiavę muzikantai, vežant įrangą mediniu pėsčiųjų tiltu, kelionė nepasisekė. Turbūt aukštesnės galios net neleido krovininiam automobiliui užvažiuoti ant tilto. Automobilis netikėtai atsidūrė ežere.
Tai žmones paskatino prisiminti praėjusiais metais atsitikusį įvykį, kai mašina, taip pat vežusi renginiui reikalingus agregatus, įlūžo. Tuomet žmones iki salos tekę kelti valtelėmis.
Trakų istorinio muziejaus direktoriaus Virgilijaus Povilūno teigimu, remonto projektas jau yra parengtas ir dabar laukiama lėšų iš Lietuvos kelių direkcijos. Muziejaus direktorius prisipažino, jog leidimus važiuoti per tiltą išduoda pats, tačiau yra buvę atvejų, kai transportas važiuoja ir be jo sutikimo. „Po šio savaitgalio kalbėjau ir su policija, ir su gamtosaugininkais, o ir pats nežinau, kaip ta mašina užvažiavo ant tiltelio“, - teisinosi V.Povilūnas. Jis taip pat teigė, kad pinigų už važiavimą pėsčiųjų tiltu muziejus negaunantis.
Tačiau... jei vietoj leidimo būtų imamas mokestis, galbūt nereikėtų laukti finansavimo tilto remontui. Ir apskritai galbūt nereikėtų jo remontuoti, jei tokie leidimai nebūtų išduodami.
Parengta pagal dienraštį "Vakaro žinios"