LTG grupės infrastruktūros įmonė „LTG Infra“ pasirašė „Rail Baltica“ projektavimo darbų sutartį su Vokietijos įmone „Deutsche Bahn Engineering & Consulting“ ir bendra trijų Baltijos šalių įmone „RB Rail AS“ bei perėmė šios sutarties įgyvendinimą.
„Rail Baltica“ valdymo vadovo Justo Vyžinto teigimu, dėl šio valdymo modelio sutarė visos projekte dirbančios šalys, kartu su Europos Komisija.
„RB Rail AS“ ir toliau vykdo koordinuojančias, priežiūros, atitikties dizaino gairėms ir finansų funkcijas. Bendra institucija išlieka svarbi ir atlieka reikšmingą vaidmenį. Tačiau tuos darbus, kuriuos įgyvendiname čia, Lietuvoje, perimame į savo rankas. „LTG Infra“ turi visus reikalingus resursus, kad užtikrintų Lietuvoje vykdomų sutarčių įgyvendinimą ir priežiūrą“, – pranešime sakė J. Vyžintas.
Sutartis su „Deutsche Bahn Engineering & Consulting“ buvo pasirašyta kaip trišalė, kadangi viešąjį pirkimą atliko įmonė „RB Rail AS“. Nuo šiol pirkimus skelbs ir sutartis dėl projektavimo, rangos bei kitų „Rail Baltica“ projekto darbų Lietuvoje sudarys „LTG Infra“.
Pagal sutartį vokiečių įmonė suprojektuos beveik 100 km ilgio suprojektuos elektrifikuotą dvikelį geležinkelį nuo pasienio su Lenkija link Marijampolės ir toliau link Kauno (Jiesios). Nauja europinės vėžės linija turės jungčių su esama europine vėže, kuri ir toliau bus naudojama gabenti krovinius ir užtikrinti karinį mobilumą.
Be to, joje planuojama įdiegti reikalingas eismo kontrolės, valdymo ir signalizacijos sistemas greitesnėms traukinių operacijoms.
„Rail Baltica“ – strateginis LTG grupės ir Europos Sąjungos bei didžiausias geležinkelių infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje, kurį įgyvendinant bus nutiestas elektrifikuotas europinio standarto geležinkelis, sujungsiantis Lietuvą, Latviją ir Estiją su Vidurio bei Vakarų Europa, užtikrinsiantis regiono integraciją, civilinį ir karinį mobilumą, transporto sistemos atsparumą.