Azijos greitosios mados milžinė „Shein“ trečiadienį pranešė, kad šalimi, kurioje lapkritį ketina atidaryti savo pirmąsias nuolatines fizines parduotuves, pasirinko Prancūziją.
Bendrovė, kurios aplinkosaugos rodikliai ir į nuolaidas orientuotas verslo modelis dažnai sulaukia kritikos, savo pranešime nurodė, kad pirmoji parduotuvė bus atidaryta Paryžiaus prekybos centre „BHV Marais“.
Po to Dižono, Reimso, Grenoblio, Anžė ir Limožo prekybos centruose „Galeries Lafayette“ bus atidarytos dar penkios šio tinklo parduotuvės.
Toks sprendimas buvo priimtas bendradarbiaujant su komercinio nekilnojamojo turto grupe „Societe des Grands Magasins“ (SGM), kuriai priklauso prekybos centrai „BHV Marais“ ir keletas tinklo „Galeries Lafayette“ universalinių parduotuvių.
„Šis aljansas yra daugiau nei tik pradžia – tai įsipareigojimas visoje Prancūzijoje atgaivinti miestų centrus, atkurti universalines parduotuves ir sukurti naujų galimybių prancūzų madai“, – pranešime teigė „Shein“.
Ji įsipareigojo Prancūzijoje sukurti 200 tiesioginių ir netiesioginių darbo vietų.
Kinijoje įkurta, o dabar Singapūre įsikūrusi „Shein“ savo imperiją sukūrė, klientams siūlydama platų itin pigių drabužių asortimentą bei vykdydama agresyvią rinkodaros politiką.
Tačiau ji vis dažniau sulaukia kritikos dėl masinės gamybos poveikio aplinkai, darbo sąlygų ir tariamai nesąžiningos konkurencijos, o Europos prekių ženklai kaltina ją nesilaikant ES standartų ir piktnaudžiaujant muitinės išimtimis mažos vertės siuntoms siųsti.
Bendrovėje „Shein“ visame pasaulyje dirba 16 tūkst. žmonių, o 2022 m. jos pajamos siekė 23 mlrd. JAV dolerių.