Karaliaus Mindaugo taurės (KMT) turnyras turi naują generalinį rėmėją – sparčiai Baltijos šalių regione augantį „Citadele“ banką.
Susitarus dėl partnerystės, turnyras bus vadinamas Citadele Karaliaus Mindaugo taure ir netrukus startuos su nauju įvaizdžiu ir bendru logotipu.
„Nepaprastai džiaugiamės, kad tokia solidi ir novatoriška įmonė prisijungia prie didžiausio lygos projekto, – kalbėjo Lietuvos krepšinio lygos (LKL) generalinis direktorius Romualdas Brazauskas – Iš partnerių jaučiame didelį entuziazmą ir susidomėjimą renginiu, tad neabejoju, jog bendras darbas duos puikų rezultatą.“
„Citadele“ bankas Karaliaus Mindaugo taurės generaliniu rėmėju tapo iškart po simbolinio renginio įvertinimo – šią savaitę praėjusių metų turnyro finalo ketvertas laimėjo Lietuvos sporto vadybos apdovanojimą.
Geriausio 2019-ųjų renginio vardą gavusi šventė sostinėje ne tik lygą, bet ir naujuosius partnerius įpareigoja kartelę kelti dar aukščiau.
„Džiaugiamės pradėdami partnerystę su Lietuvos krepšinio lyga ir neabejojame, kad Citadele Karaliaus Mindaugo taurė šiais metais pritrauks daug krepšinio gerbėjų ir suteiks jiems pačių gražiausių emocijų, o mūsų bankui padės sustiprinti savo pozicijas Lietuvoje“, – teigia „Citadele“ banko Lietuvos filialo ir administracijos vadovas Vaidotas Gurskas.
Citadele Karaliaus Mindaugo taurė ateinančius metus pasitinka ir su nauju šūkiu – „TIKĖKIS NETIKĖTO“.
„Šūkis gimė pažvelgus į neeilinę ir spalvingą praėjusių turnyrų istoriją – ji kone kiekvienais metais krepšinio sirgaliams pateikdavo po didelę staigmeną, – pasakojo R. Brazauskas. – Tiek mes, tiek sirgaliai jau spėjo įsitikinti, kad ant KMT parketo gali įvykti bet kas, ar tai būtų karštos ketvirtfinalių kovos, ar didysis finalas.“
Citadele Karaliaus Mindaugo taurės finalo ketvertas vyks vasario 15-16 dienomis, jo vieta paaiškės artimiausiu metu.
Visas svarbiausias turnyro kovas – aštuonerias ketvirtfinalio etapo rungtynes bei keturis finalo ketverto susitikimus – rodys oficialus turnyro transliuotojas LRT televizija.