Praėjus trims savaitėms po Dakaro ralio finišo, komandos pagaliau turėjo galimybę vėl pamatyti savo techniką. Prancūzijoje esančiame Marselio uoste dalyviai iš Dakaro organizatorių užsakyto laivo atsiėmė sportinius bolidus, sunkvežimius ir pagalbinius automobilius. Tačiau ne visos komandos į gimtinę grįžta tokios pat sudėties, kaip išvyko.
Lietuviai kooperuojasi ne tik skrydžiams į Dakaro ralį, bet ir gabendami techniką. Prie „Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics" komandos prisijungė ir „iGo2Dakar" visureigis, o vieną atsilaisvinusią vietą vykstant į Lietuvą užėmė baltarusių bolidas, kuriam mūsų šalyje bus atliekamas aptarnavimas. Nuo lietuvių komandos „nubyrėjo" vienas iš dviejų „Toyota Land Cruiser", kurio dar Marselyje atvyko pasiimti Benedikto Vanago šturmanas Filipė Palmeiras (Filipe Palmeiro). 2020 metais pagamintas visureigis keliaus į Portugaliją.
B.Vanago teigimu, komanda stengiasi maksimaliai efektyviai suplanuoti logistiką, panaudojant kuo mažiau žmogiškųjų išteklių. Šiemet į aštuonių automobilių atsiėmimą buvo siunčiami vos du logistai. Jie rūpinasi sunkiosios technikos pargabenimu į Lietuvą bei lengvųjų automobilių pakrovimu į ralio čempiono ir komandos bičiulio Evaldo Čirbos autovežį.
Abu komandos sunkvežimiai MAN, vadinami „Žaibo" ir „Tuko" vardais, grįždami į Lietuvą stojo Lione (Prancūzija). Ten jiems planinį profilaktinį aptarnavimą ir smulkių defektų šalinimą atliko sparčiai Europoje besiplečiantis lietuvių sunkvežimių ir puspriekabių servisų tinklas „Trelo". Saugiai tęsdama kelionę namo, „flotilė" Lietuvoje turėtų pasirodyti šį savaitgalį.