Jau dešimtajame Dakaro ralio maratone kaip pilotas, šturmanas ar komandos vadovas dalyvaujantis Antanas Juknevičius antradienį kiek nustebino savo gerbėjus dar prieš startą atskleidęs, jog šįkart akseleratoriaus pedalą spaus ne pilna jėga. Nors daugumai toks sprendimas gali pasirodyti keistas, Lietuvos dykumų vilkas Antanas geriausiai iš tautiečių žino, jog varžybos dar tik įsibėgėja, o prieš akis ž maratoninis greičio ruožas, po kurio dalyviai neturės jokios mechanikų pagalbos ir patys turės palaikyti puikią savo technikos būklę.
Galiausiai "Edas Racing Team" ekipažas finišavo 52-oje vietoje ir bendroje įskaitoje pasislinko į 43-ią poziciją.
Argentinoje vis dar pliaupiant smarkiam lietui, šios dienos greičio ruožą organizatoriai vėl nusprendė sutrumpinti, paliekant sportininkams vos 200 kilometrų parodyti savo gabumus pavojinguose kalnų keliukuose ir serpentinuose. Savo specifika labai panaši į pirmąjį etapą, trasa vėl buvo palanki klasikinio ralio pilotams ir riziką mėgstantiems lenktynininkams, o patyrę Dakaro senbuviai žvelgdami į ateitį čia rinkosi konservatyvesnį tempą.
"Mūsų strategija buvo paprasta - važiuoti atsakingai ir saugiai. Artėja maratoninis greičio ruožas kurio metu ar net iki jo prisidarius problemų ant plauko gali pakibti visas Dakaras. Gal kiek per lėtai pradėjome, tačiau pabaigoje atsigriebėme. Viso greičio ruožo metu kontroliavome situaciją ir matydami, jog esame per atsargūs šiek tiek paspaudėme. Su tokiu automobiliu reguliuoti tempą vieni niekai, o svarbiausią etapo tikslą - išsaugoti sveikutėlį automobilį - įgyvendinome su kaupu", - džiaugėsi A. Juknevičius.
Lenktynininkai po antradienio etapo jau įveikė virš 2500 kilometrų sunkiausiame pasaulio dykumų maratonu vadinamame ralyje. Nepaisant to, sportininkų laukia dar virš 6000 kilometrų įvairiausiomis sąlygomis. Ketvirtadienį Dakaras iš Argentinos persikels į Boliviją, kur dalyvių laukia dykumos, kopos ir net 4600 metrų aukštyje besidriekiantis greičio ruožas.