Argentinoje ir Bolivijoje vykstančiame prestižiniame Dakaro ralyje po dviejų dienų dalyviai vis dar laukia tikrojo starto. Dėl avarijos šeštadienį buvo nutrauktas prologas, o sekmadienį pirmasis etapas buvo atšauktas dėl smarkaus lietaus.
Jau 10-ajame Dakaro ralyje dalyvaujantis Antanas Juknevičius atskleidė norintis, kad šios lenktynės grįžtų į Afriką. Ten jos buvo rengiamos iki 2007 metų.
"Man dar taip nėra buvę, kad lyg ir yra antra Dakaro diena, bet mes dar visiškai nesijaučiame Dakare. Atrodo, kad atvažiavome atostogauti. Tai galbūt yra atsakymas, kodėl Dakaro ralis turėtų iš tikro vykti Afrikoje. Ten tokių liūčių taip ilgai nebūdavo ir niekas greičio ruožų neatšaukdavo", - sakė A. Juknevičius.
"Toyota Hilux" automobilį vairuojantis A. Juknevičius įtaria, kad greičio ruožai yra atšaukiami pataikaujant lenktynių favoritams.
"Man iškilo tokia dilema, dėl ko yra atšaukiami etapai? Jeigu atšaukiama dėl saugumo, tada viskas suprantama, bet yra ir kita priežastis. Tokios oro sąlygos yra nepalankios organizatorių palaikomiems lyderiams. Tai yra ne tai, kam jie ruošėsi ir kaip treniravosi. Dakare yra pataikaujama. Taip, bus daug purvo, bus sunku, bet tokiems dalyviams kaip mes - iš Rytų Europos - tokios sąlygos yra įprastos ir manau, kad būtume neblogai pasirodę, o lyderiai yra "švarūs ponai", jiems yra pataikaujama, ypač "Peugeot" komandai, kurios automobiliai yra varomi galiniais ratais ir jai būtų sunkiau, - mintimis dalinosi A. Juknevičius - Bet tai juk yra Dakaras, nesvarbu ar lyja, ar sninga. Kai yra sunku lyderiams, viskas atšaukiama, o kai sunku mums, tai niekas nesvarbu. Mano nuomone taip neturėtų būti. Mes esame pasiruošę ir su džiaugsmu priimsime bet kokias sąlygas. Dakaras turi būti sunkus, o mums iš tikro yra lengva tada kai būna sunku".
Pirmadienį suplanuotame antrajame etape automobilių ir sunkvežimių įskaitoje startuosiantys ekipažai turės įveikti 858 kilometrus, o greičio ruožo ilgis bus net 521 km. Pagal orų prognozes, pirmadienį Argentinoje taip pat prognozuojamas smarkus lietus.