Dakaro ralio dalyvių saugumas organizatoriams rūpestį kėlė jau daug metų, bet 2020 m. sunkiausios pasaulyje lenktynės pareikalavo dviejų motociklininkų gyvybių ir tai paskatino nedelsiant imtis papildomų priemonių. Tad jau 2021 m. Dakare galios nauji saugumo reikalavimai.
Dalis sprendimų priimti, siekiant sumažinti vidutinį dalyvių greitį greičio ruožuose. Todėl dviem lenktynių dienoms motociklininkai galės panaudoti tik vieną galinę padangą, o per visą Dakaro maratoną jie turės tik 6 naujas padangas. Taip pat viso Dakaro metu tik kartą bus galima keisti variklio stūmoklį, o degalų papildymo zonose uždraustas bet koks darbas prie motociklų.
Organizatoriai atliko pakeitimų ir kelio knygose. Apie antro ir trečio pavojingumo zonas sportininkai bus įspėti ne tik ženklais kelio knygoje, bet ir garsiniu įspėjimu prieš jas. Organizatoriai, sudarinėdami maršrutą, stengėsi, kad zonose, kuriose yra daug pavojų, maršrutas driektųsi taip, kad vidutinis greitis jame būtų kuo mažesnis.
Viena iš priemonių, kurią tiesiogiai pajus kiekvienas motociklų ir keturračių klasės dalyvis, tai avarijos atveju savaime prisipučiančios liemenės. Jas šiemet privalės dėvėti visi pastarųjų klasių lenktynininkai. Organizatoriai šias liemenes jau išbandė 2020 m. Andalūzijos ralyje, kuriame važiavo ir pirmas keturratininkas Dakare iš Lietuvos Laisvydas Kancius.
„Naujovė skirta maksimaliai apsaugoti sportininkus nuo sužeidimų avarijos metu. Liemenės suteikia daugiau saugumo lyginant su įprastais šarvais. Tačiau ši taisyklė įvesta skubotai, daugumai sportininkų net neišbandžius šių gaminių praktiškai. Toks skubotumas gali atnešti ir klaidų", - „iGo2Dakar" projekto atstovams teigė L.Kancius.