Kartu su šimtmetį gyvuojančia kojinių ir apatinio trikotažo gamintoja „Sparta“ vardinę kojinių ir apatinio trikotažo kolekciją „D.MO“ pristatęs krepšininkas Donatas Motiejūnas sako, kad internetu perka beveik viską. 2,13 m ūgio sportininkas eidamas apsipirkinėti neišvengiamai susiduriama su problema: jam sunku rasti savo dydžio prekių. Tad jau tapo įprasta prekių, o ypač rūbų, ieškoti ne tradicinėse, o elektroninėse parduotuvėse. „Eiti į parduotuves – tas pats, kas bandyti atspėti, kur bus mano dydžio drabužių. Tad jų paieška fizinėse parduotuvėse man – misija neįmanoma“, – juokiasi krepšininkas.
Pasak D. Motiejūno, apsipirkimas internetu yra neatsiejama jo gyvenimo dalis. Todėl sukūręs kolekciją norėjo, kad ji būtų pasiekiama šiuolaikinei auditorijai. „Pigu.lt“ prekybos centro internete klientai „D.MO“ kolekcijos prekes gali rasti tiek internete, tiek mobiliajame telefone. „Aš pats prieš perkant internetu, pasižiūriu komentarus, įvertinimus, kainos ir kokybės santykį, nereikia važinėti, ieškoti kieno pasiteirauti, internetu tiesiog lengviau“, – teigia krepšininkas.
Neseniai „D.MO“ kolekcijos reklaminės kampanijos fotosesijoje dalyvavęs D. Motiejūnas juokauja, kad geriausia kojinių trūkumo klausimą spręsti susikuriant savo kolekciją. „Neįsivaizduoju, kiek per savo sportinę karjerą esu pakeitęs kojinių“, – juokiasi sportininkas.
Kolekcija, kurią sudaro 12 apatinių ir 9 kojinių poros, išsiskiria įvairiaspalviu, moderniu dizainu: „Nesumeluosiu sakydamas, kad „Spartą“ žino daugiau vyresnės kartos žmonės. Kadangi esu dar sąlyginai jaunas, jaunatviškas stilius, laisvė judėti ir patogumas man itin svarbūs. Tuo pačiu norėjosi ryškesnių spalvų, kad ne tik konservatyvūs, bet ir drąsūs, sekantys mados tendencijas bei mėgstantys išskirtinį stilių pirkėjai, surastų savo prekę“, – pasakoja D. Motiejūnas.
Artimiausiu metu „Pigu.lt“ į savo fizinę parduotuvę Kauno prekybos centre „Molas“ planuoja pristatyti stendą, kuriame „D.MO“ kolekciją bus galima pamatyti ir gyvai. Kaip tikina ir pats Donatas Motiejūnas, nors apsipirkinėjimo internete įpročiai jam yra savaime suprantami, dažnai klientai, kaip pavyzdžiui jo tėvai, vis dar mieliau renkasi prekę apžiūrėti gyvai.
„Natūralu, kad tiek mano tėvai, tiek dalis vyresnės kartos žmonių vis dar pripratę prie tradicinio apsipirkinėjimo. Jiems vis dar norisi pamatyti ir paliesti prekę, ją apžiūrėti, man kur kas paprasčiau įsigyti daiktus internetu. Tačiau viskas keičiasi, gal netolimoje ateityje mano paties vaikai mąstys dar kitaip, užteks tik pagalvoti – ir prekė jau bus prie durų“, – svarsto krepšininkas.