Banko "Tesco Bank" valdytojas atsiprašė tūkstančių einamųjų sąskaitų klientų, nukentėjusių nuo sukčių, praneša BBC.
Bankas patvirtino, kad kai kurios einamosios sąskaitos "nukentėjo dėl internetinės nusikalstamos veiklos, kai kuriais atvejais pinigai buvo nesąžiningai pasisavinti".
"Atsiprašome dėl nerimo ir nepatogumų, kuriuos patyrė klientai", - sakė Benis Higinsas (Benny Higgins). Pasak jo, bankas "kaip įmanoma greičiau" kompensuos patirtus nuostolius.
"Toliau dirbame su valdžios ir reguliavimo institucijomis, kad išspręstume problemą, o klientus nuolat informuojame pranešimais savo interneto puslapyje, "Twitter" paskyroje ir asmeniškai", - sakė jis.
Prieš tai bankas sakė, kad nukentėję klientai skaičiuojami "tūkstančiais, bet nesiekia 10 tūkstančių".
"Galime užtikrinti, kad pasirūpinsime, jog finansiškai klientai nenukentės", - pridūrė B. Higinsas.
Savaitgalį klientai skundėsi dėl pinigų išėmimo iš sąskaitos be jų sutikimo, užblokuotų banko kortelių ir ilgo laukimo, norint prisiskambinti į banką.
Bankas pranešė, kad kai kurios kortelės dėl saugumo buvo iškart užblokuotos, tačiau tokių kortelių savininkai gali toliau naudotis interneto banku.