Šiaurės Korėjoje pradėtas reklamuoti vietos gamintojų alus, kuris, remiantis reklama, padeda nugalėti stresą.
Skurstanti komunistinė valstybė nuo šio ketvirtadienio suteikė retą leidimą televizijoje reklamuoti "Taedonggang" alų. Pchenjanas slapta Didžiojoje Britanijoje įsigijo visą alaus daryklą, kurią beveik visą perkėlė į Šiaurės Korėją.
Šiaurės Korėjos televizijose reklamų beveik nėra, nes šalis garsiai pasisako prieš vartotojišką kultūrą, kuri esą blogis, atkeliaujantis iš Vakarų.
Alaus reklamoje skambant linksmai muzikai vaizduojama, kaip į stiklinę pilamas alus ir apačioje pasirodo užrašas "Pchenjano pasididžiavimas". Vėliau demonstruojama, kaip alų geria prakaitą nuo kaktos braukiantis šachtininkas, o mieste solidžiai atrodantys žmonės gaivinami alumi, kurį patiekia tautiškais Šiaurės Korėjos drabužiais pasidabinusios dailios merginos.