Europos Komisija pradeda kampaniją, kuria siekiama stiprinti moksleivių žinias apie žiniasklaidą. Kampanijos tikslas – kovoti su pavojais ir melagingos informacijos sklaida internete.
Šia iniciatyva siekiama mokytojus, vaikus ir jų tėvus parengti skaitmeninės žiniasklaidos visuomenės iššūkiams, antradienį paskelbė ES vykdomoji institucija.
„Šiais laikais kritinis mąstymas ir internete gaunamos informacijos kokybės vertinimas yra tokie pat svarbūs gebėjimai, kaip ir skaitymas bei rašymas“, – sakė už kultūrą ir švietimą atsakinga EK narė Marija Gabriel.
Vadovaudamiesi šūkiu „Pagalvok prieš paspausdamas“, maždaug 90 mln. ES nepilnamečių turėtų įgyti žinių ir įgūdžių, kad galėtų drąsiai ir saugiai naršyti internete.
Siekiama, kad iki 2030 metų pagrindinius skaitmeninius įgūdžius įgytų 80 proc. visų ES piliečių. Šiuo metu šis rodiklis siekia apie 56 proc.
Šiam tikslui skirtas gaires turi parengti nauja ekspertų komisija. Į 25 narių komandą įeina JT Vaikų fondo, Europos Tarybos ir ES intelektinės nuosavybės biuro atstovai.