Portalas „TechSpot“ pateikė neįprastą, su kreditinėmis kortelėmis susijusią sukčiavimo istoriją. Akvariuminė žuvelė gavo priėjimą prie savininko kreditinės kortelės ir pasinaudojusi tuo papildė jo paskyros „Nintendo“ platformoje sąskaitą. „Nusikaltimo“ tiesioginę transliaciją stebėjo šimtai žiūrovų.
Tinklaraštininkas ir žuvelės savininkas jau ne pirmą kartą pristatė auditorijai savo augintinio sugebėjimus. Anksčiau jis mėgino išsiaiškinti, ar žuvelė pati galės įveikti kompiuterinį žaidimą. Programinė įranga stebėjo jos, plaukiančios virš tinklo su valdiklio įvesties duomenimis, judesius. Jeigu žuvelė sustodavo ar pakeisdavo kryptį žaidime į tai atitinkamai sureaguodavo valdiklis.
Ankstesnis eksperimentas buvo sėkmingesnis: nors šį kartą „žaidėjas“ laimėjo kelis mūšius, po 1144 valandų žaidimas „pakibo“ ir kaip tik tuo metu žuvelė atsitiktinai surinko teisingą kombinaciją, leidusią nuo su tinklaraštininko profiliu susietos kreditinės kortelės į jo žaidimo sąskaitą pervesti 500 jenų (apie 4 eurus).
Kreditinės kortelės duomenys tapo prieinami ir visiems, stebėjusiems tiesioginę transliaciją. Netrukus po incidento tinklaraštininkas susisiekė su „Nintendo“ ir paprašė nuostolius kompensuoti. Įmonė į situaciją pažiūrėjo geranoriškai ir pinigus jam grąžino