Noras puikiai pailsėti užsienyje gali baigtis begale problemų ir stresu. Tiesa, ne dėl jūsų pačių kaltės, o dėl kelionių organizatoriaus skolų oro bendrovei. Toks atvejis neseniai nuskambėjo Lietuvoje.
Tada gražios skrydžių reklamos - pasirūpinsime jūsų patogumu ir turiningomis atostogomis - netenka prasmės. Kaip įtikinti Lietuvos turistą, kad kelionė į išsvajotąją užsienio šalį bus sklandi, jei atsiranda kelionių organizatorių, kurie į turistą žiūri kaip į pinigų maišelį ir nieko daugiau?
Beje, skolos užauga ne per dieną ir ne per dvi, tad jeigu kelionių organizatorius nėra patikimas, ar nederėtų apie jį poilsiautojui sužinoti iš anksto? Kad netektų atskridus į užsienio kurortą išgirsti: joks autobusas jūsų nelaukia ir jokio viešbučio jums nebus.
Reikia saugiklių tam, kad tokių situacijų nebūtų, tačiau jų, kaip matyti, nėra. O ką veikia Valstybinis turizmo departamentas?
Peršasi mintis, kad mūsų piliečiai savo šalyje nėra tinkamai ginami kaip turistai. Ką jau kalbėti apie tai, kad nesame ginami kaip žmonės, norintys oriai gyventi savo Tėvynėje.
Ieškant paaiškinimo, kodėl eilinis vartotojas, paslaugos gavėjas galų gale nukenčia, peršasi tik vienas atsakymas: niekas nenukentėtų, jei nebūtų tokie godūs tie, kurie žino, kad pakliuvo į keblią padėtį, tačiau vaidina, kad viskas gerai. O gerai tam, kad būtų galima paimti pinigus.