Kasmetinė baikerių sezono atidarymo šventė buvo savotiškas magiškas ritualas, priverčiantis automobilių vairuotojus „atsimerkti“ ir „pamatyti“, jog po žiemos keliuose vėl pasirodė motociklininkai. Šiemet dėl karantino sezono atidarymas įprastu laiko neįvyko, todėl motociklininkai taip ir netapo „matomi“.
Bent jau tokios mintys kyla, įvertinus, kad mažiau negu per savaitę eismo įvykiuose žuvo du jauni dviračių transporto priemonių vairuotojai. Pirmą atvejį, iš dalies galima paaiškinti tuo, jog automobilio vairuotojas buvo visiškai girtas (girtumas viršijo 2 promiles). Antras kelia daugiau klausimų, nes nelabai aišku, kaip blaivus nedidelio ir negreito automobilio vairuotojas dienos metu nepastebėjo kitos, dvi žmones vežančios, transporto priemonės?
Greičiausiai bus pareikšta, kad motociklininkas esą viršijo greitį ir automobilio vairuotojas nespėjo sureaguoti. Būtent tokia formuluotė dažniausiai sutinkama motociklininkais nepatenkintų asmenų komentaruose.
Visiškai kitomis spalvomis situacija nušvinta panagrinėjus pastarųjų metų eismo įvykių statistiką. Labai dažnai avarijų, kuriose susiduria motociklai ir automobiliai, kaltininkai yra būtent pastarųjų vairuotojai. Gal dėl trumpo šiltojo sezono, gal dėl kitų priežasčių, bet dalis automobilius vairuojančių asmenų niekaip nenori priimti fakto, kad motociklininkai, kaip ir dviratininkai, yra lygiateisiai eismo dalyviai.
Tad užuot kaltinus motociklininkus dėl viršijamo greičio, laikas būtų pažvelgti į save? Ir prieš nusprendžiant „pakirsti“ ar ignoruoti šalia važiuojantį motociklininką, pagalvoti apie tai, kad jis taip pat yra kažkieno sūnus, brolis, tėvas, mama, sesuo... Jei savo artimuosius mes saugome, tai gal būtų laikas pradėti saugoti ir aplinkinius?