Paskambino prieš keletą dienų nepažįstamas numeris. Atsiliepus robotukas patikino, kad jis priklauso namą administruojančiai bendrovei, o pastaroji nori atnaujinti su namu susijusią informaciją.
Klausimas buvo tik vienas - ar konkrečiai mano būste yra malkomis, briketais ar granulėmis kūrenama krosnis, židinys ar dar kažkas. Klausimas pasirodė įdomus, bet po „pokalbio" su robotuku kilo daugiau klausimų.
Pirmiausia, namą administruojanti bendrovė apie tai, jog bus renkami kažkokie duomenys ar naujinama informacija nieko neinformavo nei elektroniniais paštais, nei skelbimų lentose. Prisibelsti iki jų ir pasitikslinti, ar tikrai tokia apklausa buvo vykdoma - misija neįmanoma. Manau, su tuo sutiks ir skaitytojai, nes skambinant į tokias bendroves, paprastai, atsiliepia tie patys robotukai ir prašo palaukti...
Kol sistema nusprendžia, kad laukti nebeapsimoka ir tave atjungia. Parašius joms užklausas elektroniniu paštu automatinis atsakas, kad užklausa gauta, ateina labai greitai, o atsakymų laukti reikia savaitėmis.
Taigi, esant tokiai situacijai robotuko skambutis sukėlė tam tikrų abejonių. Gali būti, kad bendrovė tikrai rinko tokią informaciją, tarkim, priešgaisrinės saugos tikslais arba planuodama kokius nors tvarkymo darbus. O gal jie norėjo pasiūlyti malkų?
Kita vertus, prisiminus sostinės vado, Laisvės partijos atstovo Remigučio Š. ekologinę politiką, gal bendrovė taip planavo tikrinti būstus ir pildyti biudžetą baudomis už tai, kad gyventojai krosnis kūrens tuo, ką turės, o ne tuo, kuo nusprendė meras?
Ar bendrovė žino kažką tokio, ko nežinome mes, paprasti mirtingieji, ir tam pradėjo ruoštis? Beje, o Jums yra skambinę robotukai ir klausinėję apie turimas malkines krosnis?