Apie Gentvilų Simoną, kuris, neabejotinai, ir į Seimą pateko, ir Aplinkos ministerijos vadovo postą gavo už puikias asmenines savybes, turimas žinias ir įgytas kompetencijas, tikėtina, girdėję yra visi Lietuvos gyventojai. Ir tik pavyduoliai bei piktavaliai gali teigti, jog ši iškili asmenybė visa tai turi amžiais liberalų partijoje besisukančio tėtuko Eugenijaus pastangomis.
Į tokius, manyčiau, neverta kreipti dėmesio, o tiesiog džiaugtis „didžiais" jo atžalos nuveiktais darbais gamtosaugos ir „žaliosios" politikos propagavimo srityje.
Juk būtent Simonas G., vis siekdamas „prakišti" papildomą automobilių apmokestinimą, aktyviai kovoja su taršiomis, vidaus degimo variklius turinčiomis, transporto priemonėmis. Kartą jis net pareiškė, kad pasirūpins, jog automobiliai su išpjautais karbiuratoriais nevažinėtų Lietuvos keliais.
Dėl šito ministrą tikrai galima pagirti, nes taip ir nebuvo fiksuota nė vieno atvejo, kad karbiuratorinis automobilis važinėtų su išpjautu karbiuratoriumi.
Taip pat jo vadovaujama Aplinkos ministerija pateikė net kelis viešus paaiškinimus vienkartinių plastikinių maišelių apmokestinimo klausimu. Institucija, nepateikdama aiškių argumentų, nurodė, kad maišelių apmokestinimas jau prisidėjo prie aplinkos taršos mažinimo ir tikisi, kad ateityje (neapibrėžtoje) situacija tik gerės.
Taip pat maždaug prieš metus pasidžiaugusi, kad ateitis be plastikinių maišelių tampa realybe, ministerija pradėjo svarstyti, ką čia dar uždraudus. Kol kas žodžiai darbais nevirto, bet, galvojant apie „tvarumą", jie tikrai ras ką apriboti ar apmokestinti.
Galiausiai Gentvilų Simonas nusprendė žengti dar vieną didelį žingsnį visuotinio „žalumo" link - Aplinkos ministerija 2024-2028 m. laikotarpiu siūlo didinti valstybinių miškų kirtimo apimtis.
Institucijos atstovų teigimu, tik tokiu būdu galima užtikrinti subalansuotą bei tvarų medienos išteklių naudojimą.
Idėjos kritikams, kurių netruko atsirasti, belieka priminti: Simonas sako - Simonas žino, tad netrukdykite jam „dirbti".