Reklama iš esmės yra geras dalykas, kai ji pateikiama laiku ir vietoje. Nesu iš tų, kurie tuoj pat perjungia kanalą, jei rodoma reklama. Tačiau kai esi ne namie ant minkštos sofos, o kelyje prie savo automobilio vairo, reklama, sakyčiau, tampa net pavojinga. Tačiau ji tokioje vietoje kišama kone per prievartą ir blaško vairuotojų dėmesį, o tai jau nėra gerai.
Savaitgalį teko važiuoti į Kauną ir visą kelią buvau blaškomas reklaminių stendų. Nuo Vievio iki Kauno jų kone kas šimtą metrų pristatyta, o vairuotojas, kad ir koks geras būtų, vis tiek žmogus. Galbūt net pats to nenorėdamas pakelia akis pasižiūrėti, kas gi mirguliuoja reklaminiuose stenduose. Prisipažinsiu, vos nepadariau avarijos, tiesiog nejučia užsižiopsojau.
Vis tiek turi būti koks nors principas dėl šių reklamų statymo, kad vairuotume saugiai. Ne mane vieną blaško, draugai, pažįstami irgi tą patį sako.
Kažkur skaičiau, kad prieš keletą metų austrų mokslininkai padarė eksperimentą: viename ruože sumažino kelio ženklų, kurie jų akimis neduoda jokios naudos vairuotojui ir jo saugumui, skaičių. Tame kelio ruože sumažėjo avaringumas. Buvo padaryta išvada, kad net kai kurie kelio ženklai blaško vairuotojų dėmesį ir iš esmės jais perduodama informacija nėra svarbi.
Tačiau vėl grįžtu prie reklamų... Reikia ką nors daryti su jomis: griežtinti jų statymo šalia kelio tvarką ar dar ką. Juk avarijų pas mus įvyksta daug, reikia imtis visų įmanomų priemonių, kad kraupių įvykių būtų išvengta. Aš noriu jaustis saugus, noriu, kad ir kiti būtų saugūs.
ROBERTAS, VILNIUS