Nuo 2020-ųjų BMW palaipsniui didina funkcijų, prieinamų tik prenumeratoriams, sąrašą. Liepos viduryje pasirodė informacija apie tai, kad norint turėti šildomas sėdynes, teks užsisakyti jų prenumeratą skaitmeninėse įmonės parduotuvėse, veikiančiose tokiose šalyse kaip Didžioji Britanija, Vokietija, Naujoji Zelandija, Pietų Korėja ar Pietų Afrika, informuoja „repairerdrivennews.com".
BMW patikslino, kad prenumeruoti papildomas funkcijas teks tik naujai gaminamų automobilių savininkams.
Beje, pats gamintojas nėra linkęs reklamuoti tokių, vis aktyviau įvedamų, naujovių. Kai koncernas dar 2020-ais paskelbė, jog automobilyje įdiegta operacinė sistema leis atlikti transakcijas už tokias funkcijas, kaip automatinės tolimosios šviesos ar adaptyvinė nuolatinio greičio palaikymo sistema, klientai draugiškai tokį sprendimą įvertino kaip gobšumą ir siekį pasipelnyti.
Toks klientų požiūris yra suprantamas, nes įsigijus naują automobilį, remiantis skaitmeninėse parduotuvės pateikiama informacija, papildomai teks mokėti už šildomą vairą (12 eur./mėn.), naudojimasi vaizdo registratoriumi (25 eur./ neribotai) ar „IconicSounds Sport" paketą, leidžiantį automobilyje atkurti variklio garsus (vienkartinis 117 eurų mokestis) ir t.t.
Viena vertus, prisiminus, kiek kainuoja patys BMW, gali pasirodyti, kad tokios sumos savininkų neturėtų gąsdinti, kita - akivaizdu, kad koncernas ieško papildomų būdų užsidirbti ir daro tai vartotojų sąskaita.
Esama situacija netruko pasinaudoti programišiai. Jie, už atitinkamą mokestį, siūlo atjungti visas, papildomai apmokestintas, opcijas. Jų siūlomos paslaugos ne tik yra pigesnės, bet ir leidžia savininkams papildomai nebemokėti pačiam BMW koncernui, teigia „techdirt.com".
Pasak programišių, tokie, dirbtinai kuriami ribojimai, automobilių gamintojų naudojami jau seniai, todėl yra sukurta būdų, kaip juos sėkmingai apeiti.