respublika.lt

„Maserati Levante Hybrid“: hibridinė ateitis pagal italus (0)

2021 rugpjūčio 31 09:08:40
zenpr.lt inf.

„Maserati" istorija prasideda nuo to, kai gamintojas nusprendė lenktynių trasoms skirtus variklius montuoti į vienus prabangiausių to meto automobilių. Praėjo daugiau nei šimtmetis, gerokai ištobulėjo technologijos, o „Maserati" automobilių kuriamos emocijos išlieka tokios pačios. Tik šiandien jos draugiškesnės aplinkai.

×
nuotr. 4 nuotr.
„Maserati Levante Hybrid“: hibridinė ateitis pagal italus. Pranešimo autorių nuotr.

 

Naujausias „Maserati" hibridinis automobilis - gerokai atnaujintas SUV „Levante". Jame sumontuotas 4 cilindrų 2 litrų variklis su 48 voltų hibridine sistema. Ji padeda susigrąžinti energiją lėtėjant ir stabdant. Taip pat hibridinis modelis yra lengvesnis nei kiti „Levante" automobiliai su benzininiais arba dyzeliniais V6 varikliais. Nepaisant to, kad „Maserati Levante Hybrid" suvartoja penktadaliu mažiau degalų nei benzininis variantas, savo dinamika ir galia hibridinis variklis jam nenusileidžia.

„Maserati" kuriamos emocijos

Vis dėlto kurdami „Maserati Levante Hybrid", italų inžinieriai galvojo ne tik apie variklio našumą. Jau daugiau nei šimtmetį „Maserati" automobiliai pasižymi azartiškumu ir itališka meile vairavimui. Todėl lengvesnis variklis ir gale sumontuotos baterijos leido pasiekti beveik tobulą svorio balansą. Rezultatas - posūkiuose „Maserati Levante Hybrid" leidžia labiau pasitikėti savo vairavimu ir greičiau reaguoja į vairuotojo komandas.

Naujasis „Maserati Levante Hybrid" išvysto 330 AG, o maksimalus 450 Nm sukimo momentas pasiekiamas jau prie 2 250 sūkių per minutę. „Levante Hybrid" varomas visais ratais, todėl gali pasigirti įspūdingomis dinaminėmis savybėmis. 100 km/val. greitį jis pasiekia per 6 sekundes, o maksimalus modelio greitis - 240 km/val. Nepaisant galios ir įspūdingų dinamikos skaičių, naujasis „Maserati Levante Hybrid" visa tai pasiekia tvariai ir be didelių emisijų.

Nepaisant visiškai naujos variklio konstrukcijos, buvo išsaugotas unikalus „Maserati" gausmas. Gamintojai atsisakė dažnai rinkoje naudojamos idėjos, kai variklio išmetimo garsas yra simuliuojamas per specialius garsiakalbius automobilio salone. Todėl „Maserati Levante Hybrid" buvo pakeista išmetimo sistema ir sumontuoti specialūs rezonatoriai, kurie leido sukurti su niekuo nesupainiojamą „Maserati" garsą. Juo galės mėgautis ne tik vairuotojas, bet ir aplinkiniai.

Technologiškas dizainas

Naujasis „Maserati Levante Hybrid" jau iš tolo praneša apie savo sportinę prigimtį. Šį įspūdį sustiprina kupe automobilį primenantis siluetas ir masyvios grotelės su trišakio logotipu.

Pirmuosius „Levante Hybrid" modelius bus galima užsisakyti su nauja trijų sluoksnių metalizuota spalva „Azzurro Astro". Modelis atrodys išties magiškai, nes šešėlyje atrodys pilkas, o saulės šviesoje išryškės dangaus mėlynumo atspalvis. Ji komplektuojama per specialią „Maserati" personalizavimo programą „Fuoriserie". Automobilis taip pat išsiskiria kobalto mėlynumo išorės ir vidaus detalėmis, kurias galima pamatyti tik hibridiniuose modeliuose kaip, pavyzdžiui, „Maserati Ghibli Hybrid". Ši spalva padeda paryškinti trigubas aušinimo groteles ant sparnų, stabdžių apkabas ir logotipą ant galinio statramsčio.

„Maserati Levante Hybrid" salone ypatingą žinią apie naują erą atspindės mėlynos siūlės apmušaluose, naujas prietaisų skydelis ir jutiklinis ekranas. Tuo tarpu odinis sportinis vairas, aliumininės pavarų svirtelės po vairu ir galingi stabdžiai leis iš naujo suprasti, ką iš tikrųjų šiandien gali hibridiniai „Maserati" modeliai.

Saugesnės kelionės bet kokiu oru

Naujausias „Maserati" hibridinis modelis jau standartinėje komplektacijoje turi išmanią visų varančiųjų ratų sistemą Q4. Ši sistema buvo sukurta tam, kad „Levante Hybrid", net esant prastam sukibimui, važiuotų kaip galiniais ratais varomas „Maserati". Normaliomis sąlygomis Q4 sistema siunčia visą galią galiniams ratams, todėl automobilis pasižymi tobula „Maserati" dinamika ir optimaliomis degalų sąnaudomis.

Tačiau jei dėl staigaus akseleratoriaus paspaudimo ar prasto sukibimo galiniai ratai prasisuka, Q4 sistema per 150 milisekundžių 50 proc. galios siunčia į priekinius ratus ir taip užtikrina maksimalų sukibimą bet kokiomis sąlygomis. Negana to, galios valdymo sistemos ir galinis mechaninis riboto slydimo diferencialas suteikia ypatingo pasitikėjimo posūkiuose, kai norisi važiuoti azartiškiau ir pasimėgauti „Maserati" teikiamu vairavimo malonumu. Unikalus sprendimas šioje automobilių kategorijoje.

„Maserati Levante Hybrid" Vilniuje pasirodys jau šį rudenį, o su juos susipažinti galėsite oficialioje „Maserati Vilnius" atstovybėje.

Parašykite savo komentarą:
 
Komentuoti
Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.
  • RINKIMAI: Rusijoje prasidėjo parlamento rinkimai kurie vyks net tris dienas.
  • PROTESTAS: Tūkstančiai žmonių Argentinos sostinėje protestavo reikalaudami geresnių gyvenimo sąlygų.
  • ŠVIETIMAS: Lietuvos ir Lenkijos švietimo ministrai aptarė mokyklos Suvalkuose steigimą.
  • IMIGRACIJA: Užimtumo tarnyba iki rugpjūčio 31 dienos iš viso darbdaviams išdavė 17299 dokumentus, leidžiančius trečiųjų šalių piliečiams dirbti Lietuvoje.
  • ŠVIETIMAS: Šią savaitę prasideda Geros savijautos programa – mokyklos jau gali registruotis veikloms, skirtoms gerinti mokinių savijautą, stiprinti bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius, penktadienį pranešė Švietimo, mokslo ir sporto ministerija.
  • ALJANSAS: JAV prezidentas J. Bidenas, Australijos ministras pirmininkas Scottas Morrisonas ir JK vyriausybės vadovas Borisas Johnsonas trečiadienį paskelbė apie sudarytą naują trišalę partnerystę saugumo srityje – AUKUS.
  • ENERGETIKA: Lietuvoje per artimiausius kelerius metus privatūs investuotojai planuoja pastatyti dar apie 930 megavatų (MW) galios vėjo elektrinių.
  • KARANTINAS: Premjerė Ingrida Šimonytė neatmeta galimybės, kad šalyje augant susirgimų nuo COVID-19 skaičiui, Lietuvoje vėl gali būti įvestas karantinas.
  • DARBAS: prastovoje dėl karantino esantiems darbuotojams nutarus nutraukti darbo santykius, siūloma nemokėti išeitinės išmokos: tai numatančias Darbo kodekso pataisas parlamentui ketina pateikti Seimo Ekonomikos komiteto pirmininkas, Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų frakcijos narys Kazys Starkevičius.
  • SANTUOKA: trečiadienį popiežius Pranciškus, grįžęs į Vatikaną po kelių dienų viešnagės Slovakijoje, komentaruose žurnalistams dar kartą atmetė galimybę tos pačios lyties asmenims tuoktis Katalikų Bažnyčioje.
Daugiau

Dienos klausimas

Ar reikėtų SAM paduoti į teismą už leidimą 16-mečiams skiepytis be tėvų sutikimo?

balsuoti rezultatai

Apklausa

Kaip vertinate rugsėjo 10d. mitingą?

balsuoti rezultatai

Respublika
rekomenduoja

Labiausiai
skaitomi

Daugiausiai komentuoti
Šiandien Rytoj   Poryt

 

   

+3 +6 C

+2 +6 C

 

+4 +8 C

+5 +13 C

+5 +12 C

 

+9 +12 C

0-6 m/s

0-4 m/s

 

0-3 m/s

       

Nuorodos