respublika.lt

Automobilį mobiliąja taisykla pavertė dėl praktiškumo, tačiau labiausiai pamėgo visai dėl kitų savybių (1)

2021 lapkričio 25 11:27:35
„Velocita Media" info

Vartotojams vis labiau vertinant kiekvieną laisvo laiko akimirką, keičiasi ne tik prekybininkų, bet ir įvairių paslaugų teikėjų darbo metodai. Pastaruoju metu itin išpopuliarėjo veiklos modelis „nuo durų iki durų", kuomet klientas siūlomą prekę ar paslaugą gauna neišeidamas iš namų.

×
nuotr. 1 nuotr.
A. Rubinskis. Asmeninio archyvo nuotr.


Kaip plačiai toks metodas gali būti taikomas, itin ryškiai pademonstravo „Ford Transit Connect" komerciniame modelyje „Can't stop" taisyklą ant ratų įsirengęs to paties pavadinimo įmonės įkūrėjas Alimas Rubinskis.

Išmaniuosius įrenginius ir jų taisymo verslą per daugelį metų gerai perpratęs nagingas meistras pas klientus gali atvykti į bet kurią Vilniaus vietą. Užtenka pietų pertraukos ar šiaip laisvesnės akimirkos - savo telefoną žmogus gali paduoti vos išėjęs pro biuro ar namų duris.

Planuoja įsirengti antrą mobiliąją taisyklą

Svarstančius apie panašų projektą A. Rubinskis patikina, jog Lietuvoje netrūksta komercinio transporto perdarymu užsiimančių profesionalų. Telieka išsirinkti norimą automobilį, rasti, kas sukurtų išorės dizainą, ir imtis įgyvendinti idėją. Viską įmanoma padaryti ir savo rankomis, tačiau tai užtruktų gerokai ilgiau.

„Be to, būtų reikalinga tam skirta erdvė ir specialūs įrankiai. Taip pat reikia turėti omenyje, kad tai, ką išpjausite savo rūsyje ar kažkokiose dirbtuvėse, nebūtinai vėliau tiks automobilio viduje. Kaip ir taisant telefonus, čia reikia specialių žinių", - kalba meistras.

A. Rubinskis planuoja įsirengti dar vieną mobiliąją taisyklą, kuri galėtų aptarnauti klientus Kaune. Veiklus verslininkas vis dar sprendžia, ar įsigyti antrą „Ford Transit Connect", ar šį kartą pasirinkti didžiausią klasikinį „Transit" furgoną. Apie didesnį automobilį galvojo jau rinkdamasis pirmąjį, tačiau tuomet ribojo biudžetas. Dabar finansinės galimybės tai leistų, tačiau galutinį sprendimą lems kiti aspektai.

„Didžiajame „Ford Transit" vienu metu galėtų darbuotis du žmonės, taip pat būtų puiku įrengti nedidelį priimamąjį, kuriame klientai galėtų pasislėpti nuo lietaus ar sniego ir laukdami žiūrėtų televizorių. Įprastai telefonus sutaisome per 10-15 minučių, todėl tai nėra būtina, tačiau taip sukurtume papildomą pridėtinę vertą ir padidintume paslaugų patrauklumą", - svarsto pašnekovas.

Atsiskleidžia kompaktiško dydžio privalumai

Aptarnaujant klientus mieste, mažesnis automobilis, anot A. Rubinskio, turi savų privalumų. Toks modelis sunaudoja mažiau degalų, yra dinamiškesnis ir manevringesnis vairuojant siaurose gatvėse bei ankštose stovėjimo aikštelėse. Pirkdamas antrąjį „Transit Connect" visgi pasirinktų papildomai siūlomą galinio vaizdo kamerą - be jos itin sunku pastebėti už automobilio esančius nedidelius objektus.

„Nematoma zona be galinių langų ir taip nemaža, o vairuojant modelį su ilgesne ratų baze ji ypač didelė. Prie šio automobilio vairo jaučiuosi taip, lyg valdyčiau „Ford Fiesta", bet kameros reikia tam, kad netektų į nieką atsitrenkti važiuojant atbulam", - apie vairavimą mieste pasakoja pašnekovas.

Įsirengdamas antrąją mobiliąją taisyklą atnaujintame „Ford Transit Connect" modelyje A. Rubinskis viduje pasiliktų tokį pat papildomos įrangos išdėstymą. Pasak įmonės vadovo, jei jau yra lūkesčius atitinkantis ir patikrintas produktas, ne visuomet būtina sukti galvą dėl to, kaip jį patobulinti.

„Mano darbui puikiai tinka toks automobilis, kokį naudoju dabar. Pamenu, mačiau analogišką projektą JAV ir pagalvojau, jog ten dirbantys kolegos sutalpina viską, ko reikia, man taip pat užteks vietos. Juolab kad aš daugiausia sėdžiu - įlipi į vidų, padarai, ką reikia, ir išvažiuoji", - apie pradinę idėją ir jos įgyvendinimą kalba įmonės vadovas.

Komercinis modelis - nebūtinai nuobodus

Pirmosios mobiliosios taisyklos automobilis buvo pasirinktas dėl ilgos ratų bazės ir didesnės nei konkurentų krovinių skyriaus erdvės. Priklausomai nuo versijos, jos tūris siekia iki 4,4 kubinio metro.

Ne mažiau svarbus rodiklis svarstant buvo ir 1 249 mm apimantis krovinių zonos plotis bei 1 269 mm siekiantis aukštis. A. Rubinskiui taip pat patinka automobilio dizainas, tačiau svarbiausia - tai itin praktiškas ir tvirtas modelis. Per 100 tūkst. kilometrų užtekdavo tik laiku užsukti atlikti techninę apžiūrą.

„Pavyzdžiui, pas mus itin paklausus „Volkswagen Caddy" man netiko dėl per siaurų krovinių skyriaus grindų ir kiek per mažo atstumo nuo grindų iki lubų", - lemiamus veiksnius įvardija pašnekovas.

Daug laiko prie vairo praleidžiančiam A. Rubinskiui itin reikšmingas buvo ir automobilio komfortas, kurį užtikrina minkšta „Transit Connect" pakaba. Meistras iki šiol mėgaujasi šio modelio vairavimu, juolab kad ir 1,5 litro dyzelinio išvystomos 100 AG visiškai pakanka. Važinėjant po miestą norėtųsi automatinės pavarų dėžės, tačiau tai - menkas trūkumas.

„Net ir su visa sumontuota įranga papildomas svoris turbūt neviršija 100 kilogramų, taigi vairuoju kone pustuštį krovininį automobilį, todėl traukos visiškai užtenka", - kalba taisyklos įkūrėjas.

Dviejų tonų, įskaičiuojant taisyklos įrangą, visus darbo įrankius ir vairuotoją, nesiekianti „Transit Connect" masė lemia mažesnes nei didžiųjų furgonų degalų sąnaudas ir CO2 emisiją. A. Rubinskio vertinimu, net ir vairuojant dinamiškai, kaip jis mėgsta, „Ford" mieste 100 km vidutiniškai sunaudoja apie 8 litrus dyzelino.

Parašykite savo komentarą:
 
Komentuoti
Skaityti komentarus (1)
Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.
  • SIUNTOS: Lietuvos paštas informuoja apie fiksuojamus vis ilgesnius siuntų pristatymo į užsienį terminus.
  • KAINOS: Likus kelioms savaitėms iki Kalėdų, pirmaujanti Estijos mėsos gamintoja „HKScan Estonia“, dirbanti su prekių ženklais „Rakvere“ ir „Tallegg“, informavo mažmenininkus apie planuojamą savo produkcijos kainų kėlimą per artimiausią mėnesį.
  • PLANAS: Europos sąjunga birželį patvirtino planą 2021–2024 m. laikotarpiu suteikti Turkijai 3 mlrd. eurų, kad padėtų jai priimant milijonus pabėgėlių iš Sirijos.
  • SUSITIKIMAS: Tvyrant santykių šaltukui tarp Pekino ir Vilniaus, trečiadienį keli opozicijai priklausantys Seimo nariai susitiko su Kinijos diplomatais.
  • ATSISTATYDINIMAS: Buvęs Austrijos kancleris ir jauniausias pasaulyje vyriausybės vadovas Sebastianas Kurzas ketvirtadienį ketina paskelbti apie savo atsistatydinimą iš Austrijos liaudies partijos pirmininko pareigų ir visišką pasitraukimą iš nacionalinės politikos.
  • NUOMA: Seimo valdyba vėl leido nuomotis mašinas iš parlamentinei veiklai skiriamų lėšų.
  • PARODA: Ketvirtadienio vakarą Nacionalinio Mikalojaus Konstantino Čiurlionio dailės muziejaus padalinyje – A. ir P. Galaunių namuose bus atidaryta paroda „Moder… Kas? Kauno modernizmas! Ir architekto profesija“ atidarymas.
  • PATYČIOS: Prancūzijos parlamentas trečiadienį pradėjo nagrinėti įstatymo projektą, pagal kurį už patyčias mokykloje būtų baudžiama iki trejų metų kalėjimo.
  • AUTOMOBILIAI: Lietuvoje sausio-lapkričio mėnesiais įregistruota apie 32.900 naujų lengvųjų automobilių – 15,2% mažiau nei atitinkamu laikotarpiu praėjusiais metais (38.820).
  • VAKCINACIJA: Europos Sąjungai laikas „pamąstyti apie privalomą vakcinaciją“ nuo COVID, trečiadienį sakė Europos Komisijos vadovė Ursula von der Leyen, nors ir pabrėžė, kad nuspręsti turi valstybių narių vyriausybės.
Daugiau

Dienos klausimas

Ar jūs jaučiatės gerai informuojami apie naujas įsigaliojančias tvarkas dėl Covid-19?

balsuoti rezultatai

Apklausa

Visuomenėje nuolat sklinda kalbos apie „purškiančius” lėktuvus. Kaip manote, ar tai tiesa?

balsuoti rezultatai

Respublika
rekomenduoja

Labiausiai
skaitomi

Daugiausiai komentuoti
Šiandien Rytoj   Poryt

 

   

-2 +5 C

-2 +3 C

 

-10 +3 C

0 +6 C

-3 +2 C

 

-3 0 C

0-12 m/s

0-13 m/s

 

0-6 m/s