Praėjusiais metais fiksavę rekordinius „Juodojo penktadienio“ išpardavimų rezultatus, elektroninės prekybos atstovai šiais metais vėl džiaugiasi lūkesčius pranokstančia statistika. Kaip rodo elektronines parduotuves Baltijos šalyse valdančios įmonės „Kesko Senukai Digital“ duomenys, užsakymų skaičius augo net 35 proc.
„Lyginant „Juodojo penktadienio“ išpardavimų savaitę su analogišku laikotarpiu praėjusiais metais, visose „Senukai“ ir „1A“ elektroninėse parduotuvėse Baltijos šalyse fiksuotas 35 proc. augantis užsakymų skaičius. Ši statistika tik patvirtina, kad klientai taupo laiką bei vertina greitą ir patogų apsipirkimo procesą jiems patogiausiu metu“, – pranešime žiniasklaidai statistiką pristato Vytautas Romeika, „Kesko Senukai Digital“ direktorius Baltijos šalims.
Jo teigimu, elektroninėse parduotuvėse 13 proc. ūgtelėjo ir lankytojų skaičius. Didžiausias augimas fiksuotas „KSenukai.lv“, kur sulaukta dvigubai didesnio klientų skaičiaus nei 2020-aisiais.
Rekordinio pirkėjų skaičiaus sulaukė ne tik savaitę trukusios „Black Friday“ akcijos, tačiau ir pirmadieninė „Cyber Monday“ išpardavimų diena. Palyginus su praėjusiais metais, pardavimai Baltijos šalyse augo daugiau nei 60 proc.
Išpardavimų metu Baltijos šalių pirkėjai dažniausiai rinkosi išmaniuosius įrenginius, buitinę techniką, žaislus, elektrinius grožio ir sveikatingumo prietaisus.
„Ne vienerius metus stebime tendenciją, kad pirkėjai išpardavimų metu atsinaujina buities prietaisus, įsigyja kasdienybę palengvinančią elektroniką. Tad ir šiais metais nemaža dalis pirkėjų rinkosi televizorius, telefonus, robotus siurblius, žaidimų konsoles, skalbimo įrangą“, – vardija įmonės atstovas.
Taip pat dažnai į „Juodojo penktadienio“ virtualius pirkinių krepšelius buvo dedami baldai, sporto inventorius – jų pardavimai augo net 3 kartus. Žaislų, kepsninių, kosmetikos bei parfumerijos prekių buvo įsigyta 20-30 proc. daugiau nei analogišku praėjusių metų laikotarpiu.