Daugiausiai parduotuvių Lietuvoje turintis prekybos tinklas IKI pristatė naują prekės ženklą. Nuo šių metų lapkričio 11 d. IKI pavadinimas jungs visas tinklui priklausančias parduotuves - ne tik IKI, bet ir CENTO, kurios tampa "IKI Cento", bei "Ikiukus", kurie tampa "IKI Express". Taip pat pasikeitė ir bendrovės logotipas.
Pristatydamas naują prekės ženklą IKI prekybos tinklą valdančios UAB "Palink" vadovas Marcelis Harastis (Haraszti) pabrėžė, jog IKI tinklo atsinaujinimas nepakeis įmonės veiklos pobūdžio ir leis toliau siekti kokybiško klientų aptarnavimo bei pirkėjams siūlyti tik kokybiškus produktus.
"Siekdami šio tikslo nesustosime tobulėti ir saugosime vertybes, kurios daro mus stipriais ir sėkmingais: gerą kainos ir kokybės santykį bei didelį šviežio maisto pasirinkimą", - IKI tinklo naujovių pristatyme penktadienį kalbėjo UAB "Palink" vadovas.
Anot M. Harasčio, naujo prekės ženklo pristatymo data - 2011 metų 11 mėnesio 11 diena pasirinkta neatsitiktinai - vienetų gausa rodo bendrovės siekį pirmauti.
IKI vadovai užtikrino, kad mažomis kainomis išsiskiriantis CENTO parduotuvių tinklas, nors ir tampa "IKI Cento", ir toliau išlaikys žemą kainų lygį.
Per ateinančius penkerius metus įmonė į parduotuvių atnaujinimą bei plėtrą žada investuoti per 600 mln. litų.