Jau gegužės mėnesį bus pradėta prekiauti pirmuoju "Respublikos" leidinių" grupės valdomu "Olialia" prekės ženklu pažymėtu nealkoholiniu gaiviuoju gėrimu "Olialia Cola". Jis turėtų tapti iššūkiu seniesiems gėrimų prekės ženklams.
Pasak "Respublikos" leidinių" grupės partnerio, atsakingo už "Olialia" prekės ženklo plėtrą, Prano Kuisio, kuriant "Olialia Cola" buvo orientuojamasi į jaunesnę auditoriją, siekiančią atradimų ir laužančią nusistovėjusius stereotipus.
"Tai visiškai originalios ir ilgai tobulintos receptūros produktas, maksimaliai pritaikytas jaunų vartotojų poreikiams", - teigia P.Kuisys.
Anot jo, naujasis gėrimas buvo kuriamas daugiau nei pusę metų, o gėrimo galutinei sudėčiai ištobulinti prireikė net septynių receptūrinių bandymų ir net keliolikos tikslinės auditorijos aklų testavimo sesijų.
"Galiu drąsiai pasakyti, kad šis kolos gėrimas tikrai neliks nepastebėtas. Jo pristatymą siejame su savotiška revoliucija gaiviųjų gėrimų rinkoje ir drąsiu iššūkiu seniesiems gėrimų prekės ženklams", - sako jis.
Anot jo, "Olialia Cola" nuo kitų kolos gėrimų skirsis savo skoniu, angliarūgštės kiekiu. Naujasis gėrimas bus pilstomas į dviejų skirtingų pakuočių tarą - tradicinę 0,33 l skardinę ir 1,5 l PET.
Gėrimas "Olialia Cola" buvo kuriamas bendradarbiaujant su AB "Gubernija" ir vienu didžiausių pasaulyje natūralių žaliavų ir ingredientų tiekėju maisto ir gėrimų pramonei Vokietijos koncernu "Rudolf Wild GmbH & Co.KG".