Atsakingas skolinimas - sėkmingos veiklos pamatas. Tai suvokdami smulkiųjų vartojimo paskolų teikėjai „Credit24“ patvirtino Atsakingo skolinimo kodeksą, kuriuo vadovaujasi kasdienėje veikloje.
Prisiima atsakomybę
Atsakingo skolinimo kodeksas skirtas klientams, kurie turi pasiėmę ar nori pasiimti vartojamąją paskolą iš „Credit24“. Kodekse klientui pateikiama išsami jo teisių ir bendrovės įsipareigojimų jam apžvalga. Kodeksas parengtas vadovaujantis Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos bei Lietuvos banko reikalavimais, keliamais vartojimo kreditų teikėjams, ir geros vartojamųjų paskolų praktikos standartais.
Atsakingo skolinimo kodekse atsispindi vertybės, kuriomis bendrovė vadovaujasi savo veikloje - lankstumas, patikimumas, partnerystė, paprastumas, prieinamumas ir skaidrumas. Bendrovė teikia lanksčius finansinius paskolos internetu pasiūlymus, net ir susidūrus su sunkumais, stengiasi rasti geriausią išeitį klientams, neskuba kreiptis į trečiąsias šalis.
Kodekse bendrovė įsipareigoja saugoti kliento asmeninę informaciją, visada pateikti jam išsamią paskolos sąlygų ir nuostatų apžvalgą, užtikrinti, kad visos jos teikiamos paslaugos ir produktai atitiktų susijusius įstatymus ir taisykles, neskatinti kliento imti paskolą, o jei jis nusprendė ja pasinaudoti - paaiškinti, kaip tai gali paveikti jo finansus. Taip pat įsipareigojama padėti klientui, kai reikia informacijos ar konsultacijos, visada elgtis sąžiningai ir skaidriai, greitai spręsti skundus, o finansinių sunkumų atvejus svarstyti palankiai.
„Mes pasitikime savo klientais ir klientai pasitiki mumis. Mūsų teikiamos paskolos internetu dydis ir terminai yra aiškūs nuo pat bendradarbiavimo pradžios - nėra jokių paslėptų sąlygų. Klientai gali valdyti jau turimą paskolą pagal savo poreikius. Paslauga suteikiama paprastai ir greitai - tai leidžia klientui pagerinti savo gyvenimo kokybę per kelias valandas ar net minutes“, - teigia smulkiųjų vartojimo paskolų teikėjai.
Skolas galima valdyti
Siekdama kiek įmanoma daugiau padėti žmogui, „Credit24“ savo tinklalapyje pateikia skolinimosi ir skolų valdymo patarimus.
Visų pirma žmonės raginami planuoti, nes tikslingas gaunamų pajamų ir išlaidų biudžeto sudarymas leidžia sutaupyti ne vieną šimtą, o kartais ir tūkstančius litų. Apskaičiavus, kam ir kiek pinigų išleidžiama per mėnesį ar savaitę, nesunku sumažinti arba visai atsisakyti nereikalingų išlaidų. Iš pirmo žvilgsnio maža per mėnesį sutaupoma pinigų suma gali tapti visai reikšminga įvertinus per visus metus sutaupomus pinigus.
Kitas patarimas - nesiskolinti daugiau, nei iš tiesų reikia. Apgalvokite, kokio dydžio pinigų sumą tikrai verta skolintis, ir tuomet nuspręskite, per kokį laikotarpį paskolą galėsite grąžinti. Nepamirškite planuoti ne tik grąžinimo įmokų, bet ir išlaidų - kuo tiksliau įvertinsite kiek ir už ką mokėsite iš paskolos lėšų, tuo prasmingesnė ir galbūt mažesnė bus paskola.
Kadangi dauguma finansines paslaugas teikiančių įmonių siūlo panašias paslaugų kainas, svarbu įsigilinti ir į tai, kokią pridedamąją vertę jos kuria teikdamos savo paslaugas. Tad atkreipkite dėmesį į siūlomą laikotarpį vartojimo kreditui grąžinti, kokios paslaugos bus suteiktos ir ar jos bus apmokestintos papildomais mokesčiais. Svarbu ir tai, ar paslaugos yra lanksčios, ar bus galimybė sutarties metu keisti sąlygas pagal esamą situaciją, ar aiškiai ir skaidriai yra pateikiama įmonės veikla ir paslaugų spektras.
Vienas iš būdų palyginti skirtingų įmonių siūlomas paskolas yra bendra vartojimo kredito kainos metinė norma (BVKKMN). Jos dydis priklauso nuo paskolos termino ir sumos dydžio - kuo didesnė paskolos suma ir kuo ilgesniam laikui skolinamasi, tuo mažesnė BVKKMN.
Prieš prašydami paskolos, įvertinkite savo galimybes ir pagalvokite, ar prisiėmę šiuos įsipareigojimus sugebėsite laiku sumokėti įmokas, ar paskola neturės neigiamos įtakos jūsų finansinei būklei.
Parengta pagal dienraštį „Respublika“