respublika.lt

Atpiginta produkcija „Maximos“ pirkėjams jau sutaupė 3 milijonus (14)

2020 liepos mėn. 11 d. 10:58:12
Parengta bendradarbiaujant su „Maxima“

Prekybos tinklo „Maxima“ inicijuota ir atsitiesti nuo koronaviruso pandemijos šalies gamintojams padedanti kampanija „Išvien dėl Lietuvos“ įgauna pagreitį. Pastebima, kad keliskart išaugo lietuviškų produktų paklausa. Tai Lietuvos gamintojus skatina intensyvinti karantino metu sulėtėjusią gamybą, o pirkėjai gali džiaugtis atpigusiomis lietuviškomis prekėmis.

×
nuotr. 1 nuotr.
Šiuo metu vykdoma kampanija tapo stimulu ne tik „Maximai“, bet ir jos partneriams.

 

Bendros prekybos tinklo „Maxima“ ir kampanijoje dalyvaujančių Lietuvos gamintojų pastangos jau leido sumažinti 800 produktų kainas. Beveik du mėnesius trunkančios kampanijos metu pirkėjai sutaupė daugiau negu 3 mln. eurų. 60 proc. šios sumos padengė „Maxima“, likusią dalį sudaro Lietuvos gamintojų suteiktos nuolaidos.

„Nemaža dalis Lietuvoje pagamintos ir užaugintos produkcijos, ypač šviežios mėsos gaminiai, yra atpiginti „Maximos“ sąskaita. Taip siekiama paskatinti pirkėjus palaikyti savo šalies gamintojus ir rinktis būtent jų produkciją. Džiaugiamės, kad jos paklausa auga. Tai padeda Lietuvos maisto bei kitų pramonės šakų įmonėms greičiau atsitiesti ir įveikti koronaviruso pandemijos sukeltus ekonominius sunkumus“, - akcentuoja prekybos tinklo „Maxima“ Pirkimų departamento direktorius Marius Tilmantas.

15 proc. sumažinus populiarių vietos gamintojų reguliarias prekių kainas, per beveik 2 mėnesius vykstančią kampaniją „Išvien dėl Lietuvos“, jų paklausa šoktelėjo beveik trečdaliu. Kai kurių lietuviškų prekių pardavimai išaugo net kelis kartus.

Net 2,5 karto išaugo lietuviškos konditerijos gaminių paklausa, keliskart daugiau yra nuperkama lietuviškų šokoladinių saldainių ir kitų saldumynų, taip pat beveik dvigubai daugiau yra parduodama lietuviško sūrio, sparčiai auga Lietuvos gamintojų žuvies produktų pardavimai.

Iššūkiai paskatino veikti

Šiuo metu vykdoma kampanija tapo stimulu ne tik „Maximai“, bet ir jos partneriams. Tarkim, žinomas saldainių gamintojas - UAB „Rūta“ - neslepia, kad jie, kaip ir daugelis kitų verslų, paskelbus karantiną buvo priversti ieškoti alternatyvų savo verslo vykdymui. Pagrindinis iššūkis, su kuriuo susidūrė saldainių gamintojas, - tradicinių pardavimo kanalų stoka. Kita vertus, matydami besikeičiančius visuomenės įpročius - vis dažnesnį pasirinkimą apsipirkti prekybinėse elektroninėse platformose, - jie netruko persiorientuoti ir atverti kelius e-komercijai.

Dar vienas teigiamas postūmis buvo kampanija „Išvien dėl Lietuvos“. „Labai džiugu, kad nacionaliniu mastu yra stengiamasi vienyti gamintojus ir verslus, vardan bendros gerovės bei ekonomikos atsigavimo. Mums didelė garbė jungtis į kampaniją „Išvien dėl Lietuvos“, solidarizuotis su kitais Lietuvos verslais ir taip ne tik išreikšti vienybę ir bendrumą, bet ir paskatinti klientą pirmenybę teikti lietuviškam produktui“, - teigė bendrovės „Rūta“ komunikacijos projektų vadovė Viktorija Černiauskaitė. „Rūtos“ kolektyvas tiki, kad negandos verslą sustiprina, tačiau visus sunkumus išgyventi gerokai lengviau veikiant kartu.

Pardavimus lemia ne tik kainos

Smagu pastebėti, kad vykstant kampanijai „Išvien dėl Lietuvos“ augančius produkcijos pardavimus skaičiuoja ne tik maisto, bet ir kitų pramonės šakų įmonės.

Langų ir aušinimo skysčius transporto priemonėms bei automobilinę kosmetiką gaminančios bendrovės „Lesta“ vadovas Mindaugas Stankevičius įsitikinęs, kad produkcijos pardavimų augimui įtakos turėjo ir žemesnės kainos, ir atsiradęs didesnis poreikis keliauti automobiliu bei rinktis atostogas čia, Lietuvoje, arba kaimyninėse šalyse. „Kita vertus, manome, jog rinktis lietuviškas prekes vartotojus skatina ne tik žemesnė kaina, tačiau ir suvokimas, jog renkantis Lietuvos gamintojų produkciją, yra skatinama visos šalies ekonomika. Ir tik būdami vieningi greičiau įveiksime padarinius, likusius po karantino. Tai parodo mūsų šalies brandą ir kaip toli pažengėme per 30 metų“, - pažymi jis.

Sparčiai augantis partnerių skaičius

„Maxima“ inicijuotos lietuviškos produkcijos kainų mažinimo kampanijos „Išvien dėl Lietuvos“ pradžioje joje nusprendė dalyvauti 50 didžiųjų Lietuvos įmonių. Šiandien jų skaičius šoktelėjo iki 80-ies, prisijungus ir mažesniems šalies gamintojams.

Taip pat prie iniciatyvos prisijungė ir su Lietuvos gamintojais solidarizavosi kiti verslai. Mobiliojo ryšio lyderė „Tele2“, didžiausia šalies reklamos agentūra „Sorbum LT“, logistikos paslaugų įmonė „NNL LT“ bei biuro reikmenis teikiantis „Officeday“ tinklas savo teikiamas paslaugas sumažintais įkainiais siūlo „Išvien dėl Lietuvos“ kampanijoje dalyvaujantiems ir kartu su „Maxima“ savo produkciją atpiginusiems Lietuvos gamintojams.

Tarp atpigintų prekių daugiausia yra mėsos gaminių ir pieno produktų, duonos, sausos bakalėjos prekių, žuvies ir jos produktų, konditerijos ir kulinarijos gaminių, įvairių nealkoholinių gėrimų, kosmetikos ir higienos priemonių, pramoninių prekių. Šios prekės, kad pirkėjams būtų lengviau susiorientuoti, „Maximos“ parduotuvėse pažymėtos geltonomis etiketėmis ir ženkliuku „Išvien dėl Lietuvos“. Nepaisant to, kad minėtų prekių reguliari kaina sumažinta 15 proc., joms taikomos ir kitos papildomos nuolaidos bei akcijos.

Parašykite savo komentarą:
  Skaityti komentarus (14)
Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.
  • ATŠAUKTAS: galutinai atšauktas dėl koronakrizės dukart atidėtas Paryžiaus maratonas.
  • ŽALA: „Apple“ turės atlyginti daugiau nei 500 mln. dolerių (425,6 mlrd. eurų) žalos intelektinės nuosavybės bendrovei „PanOptis“ už 4G tinklų patento pažeidimus,.
Daugiau

Respublika
rekomenduoja

Labiausiai
skaitomi
(per 72 val.)

Daugiausiai komentuoti
(per 72 val.)

Dienos klausimas

Ar paplūdimiuose turėtų būti privalomos veido kaukės?

balsuoti rezultatai

Apklausa

Kur dažniausiai perkate knygas?

balsuoti rezultatai
Šiandien Rytoj   Poryt

 

   

+13+15 C

+12 +15C

 

+12 +15 C

 +19 +22 C

+20+23 C

 

+20 +23 C

2-4 m/s

2-4 m/s

 

1-3 m/s

       

Valiutų kursai

USD - 1.1783 PLN - 4.4018
RUB - 85.6858 CHF - 1.0743
GBP - 0.8984 NOK - 10.5658

Nuorodos