respublika.lt

Transporto spūstis Kauno VI forto žiedinėje sankryžoje numatoma mažinti įrengus estakadą

(0)
Publikuota: 2021 lapkričio 15 16:31:00, Birutė Mačienė, Elta
×
nuotr. 1 nuotr.
Spūstis. Asociatyvi pixabay nuotr.

Projektuojama estakada Kaune iš K. Baršausko gatvės į Pramonės prospektą bus su skiriamąja 1,15 m pločio juosta tarp priešingų eismo krypčių. Vienos eismo juostos plotis siektų 3,25 m. Aplink žiedinę sankryžą ir jos prieigas numatoma šoninė skiriamoji 2,3 m pločio juosta, kurioje būtų įrengtas apšvietimas, kelio ženklai ir troleibusų kontaktinio tinklo atramos. Taip pat šalia žiedinės sankryžos planuojama įrengti patogius pėsčiųjų ir dviračių takus.

 

Apie tokius kardinalius pokyčius, kurių ateityje gali sulaukti didžiulius transporto srautus fiksuojanti ir pakankamu pralaidumu nepasižyminti vadinamoji VI forto žiedinė sankryža, pirmadienį pranešė Kauno miesto savivaldybė.

ELTA primena, kad su Gričiupio ir Petrašiūnų seniūnijomis besiribojantis vadinamasis VI forto žiedas jungia penkias intensyvaus eismo gatves – K. Baršausko, M. Riomerio, K. Baršausko (R. Kalantos g. kryptimi), Kovo 11-osios ir Pramonės prospektą. Sankryža nepatenka į saugomų teritorijų registro žemėlapį.

„Planuojama, kad pačioje žiedinėje sankryžoje vietoje trijų eismo juostų liktų dvi, – taip būtų gerinamas eismo saugumas šioje vietoje. Viešojo transporto schemos keisti neplanuojama. Įgyvendinus projektą, būtų užtikrintas nenutrūkstamas eismo judėjimas abiem kryptimis tarp K. Baršausko gatvės ir Pramonės prospekto. Piko metu nuo žiedinės sankryžos būtų nukrauta didelė dalis transporto srauto“, – paaiškino Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius.

Savivaldybės pranešime pabrėžiama, kad 2017 metais atliktas žiedinės sankryžos modeliavimas. Įvertinus eismo pasiskirstymą, nustatyta, kad vakarinio piko intensyvumas yra didesnis, palyginti su rytinio, – Pramonės prospekto atšakoje vidutinė maksimali automobilio prastova siekia 275 metrus, K. Baršausko gatvėje – apie 126 m. Šiuo transporto mazgu intensyviai kursuoja ir viešasis transportas, o manevruodami troleibusai lėtina kito transporto eismo judėjimą. Susidaro spūstys, kyla avarinės situacijos. Negana to, į aplinką išmetama daug teršalų. Tad problemas galėtų išspręsti estakada.

Anot savivaldybės Administracijos atstovo Mindaugo Drąsučio, lapkričio 26 d. visuomenei bus pristatyti projektiniai pasiūlymai apie planus įrengti dviejų eismo juostų estakadą labiausiai apkrautomis K. Baršausko gatvės ir Pramonės prospekto kryptimis.

Patiko straipsnis? Leisk mums apie tai sužinoti. Nepamiršk pasidalinti Facebook!
L
0
F

Sekite mus „Google“ naujienose.

Esame Facebook: būk su mumis Facebook

Esame Youtube: būk su mumis Youtube

Esame Telegram: būk su mumis Telegram

Parašykite savo komentarą:
 
Komentuoti
Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.

Dienos klausimas

Kaip vertinate JAV sprendimą laikinai sustabdyti ginklų tiekimą Ukrainai?

balsuoti rezultatai

Apklausa

Ar Donaldas Trumpas padarys Ameriką vėl didžią?

balsuoti rezultatai

Respublika
rekomenduoja

Labiausiai
skaitomi

Daugiausiai komentuoti

Orų prognozė

Šiandien Rytoj Poryt

+13 +20 C

+14 +24 C

+14 +19 C

+20 +28 C

+18 +28 C

+18 +25 C

0-5 m/s

0-5 m/s

0-5 m/s