respublika.lt

Registrų centras: diegiamos naujovės pagerins klientų aptarnavimą (0)

2020 rugpjūčio mėn. 20 d. 09:27:02
Valentina Gudienė, Elta

Registrų centras investuoja į klientų aptarnavimo kokybės gerinimą ir netrukus turės pažangias priemones, leisiančias efektyviau valdyti klientų srautus ir operatyviai suteikti jiems reikalingas paslaugas bei konsultacijas.

×
nuotr. 1 nuotr.
Registrų centras: diegiamos naujovės pagerins klientų aptarnavimą. Dainiaus Labučio nuotr.


„Didžiuosiuose Registrų centro klientų aptarnavimo padaliniuose jau nuo šių metų pradžios esame įsidiegę modernias eilių valdymo sistemas, kurios leidžia realiu laiku matyti klientų srautus, identifikuoti tuo metu didžiausią paklausą turinčias paslaugas ir ties jomis sutelkti klientų aptarnavimo specialistus. Analogiškus įrankius netrukus turėsime ir valdydami į įmonės Konsultacijų centrą besikreipiančių klientų srautą“, – sako Registrų centro Klientų aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė.

Registrų centras teigia neseniai pasirašęs Konsultacijų centro įrangos, jos diegimo ir aptarnavimo paslaugų sutartį, pagal kurią bus įsigyta techninė ir programinė įranga: užklausų valdymo platforma, nauji telefono aparatai, ausinės ir kita reikalinga įranga.

Pasak D. Karaliūnienės, nauji sprendimai leis operatyviai identifikuoti klientų poreikį ir sutelkti įmonės konsultantus į tas sritis, kurios tuo metu gyventojams ir verslui yra aktualiausios.

Šiuo metu Registrų centro Konsultacijų centro specialistai kiekvieną dieną atsako į maždaug 1,5 tūkst. skambučių. Per karantiną (kovo-birželio) mėnesiais skambinančiųjų srautas atskiromis dienomis buvo išaugęs net iki 5 tūkst. skambučių per dieną, nurodoma Registrų centro pranešime.

Daugiau kaip 110 tūkst. eurų vertės Konsultacijų centro įrangos sutartis rugpjūčio pradžioje pasirašyta su išmaniosios infrastruktūros sprendimų bendrove „Fima“. Skambučių aptarnavimo funkcionalumus ir kitas naujoves numatoma įdiegti iki šių metų lapkričio mėnesio.

Parašykite savo komentarą:
 
Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.
Daugiau

Respublika
rekomenduoja

Labiausiai
skaitomi
(per 72 val.)

Daugiausiai komentuoti
(per 72 val.)

Dienos klausimas

Ar lankotės privačiose gydymo įstaigose?

balsuoti rezultatai

Apklausa

Ar iš tikrųjų reikalinga nedarbo diena lapkričio 2-ąją?

balsuoti rezultatai
Šiandien Rytoj   Poryt

 

   

+7 +10 C

+9 +10 C

 

+8 C

 +11 +13 C

+11 +12 C

 

 +9 +11 C

0-5 m/s

0-4 m/s

 

0-3 m/s

       

Nuorodos