Su pandemija nesusitvarkančios Vyriausybės sprendimai tapo galvasopiu ne vienam Lietuvos gyventojui. Jei apie pramogoms taikomus ribojimus gal ir būtų galima diskutuoti, tai trukdymai žmonėms atsiimti apmokėtas siuntas, švelniai tariant, atrodo absurdiškai.
Į redakciją kreipėsi dabartinės tvarkos įkaitu tapęs Sigitas.
„Mano vardu į Lietuvos pašto skyrių yra atėjusios 2 siuntos. Deja, jau 2 savaitės, kaip jų negaliu atsiimti, nes jos atsiųstos į skyrių, kuris yra prekybos centre, ir manęs apsaugos darbuotojai į vidų neįleidžia. Pašto klientų aptarnavimo telefonu skambinau 4 kartus. 3 kartus man buvo žadama, kad kažkas paskambins - tai paštininkė, tai dar koks pašto darbuotojas. Bet tuo viskas ir baigdavosi.
Paskutinį kartą mergina kaip robotas kartojo, kad mano siuntos laukia pašto skyriuje, ir tiek. Po kiek laiko paštas žada mano siuntas, perėjusias muitinę ir apmokėtas importo mokesčiais, grąžinti siuntėjui, nes niekas jų neatsiima. Štai tokia istorija", - naująja tvarka ir pašto darbuotojų „draugiškumu" žavėjosi vyras.
Kadangi naujosios tvarkos įkaitų, tikėtina, yra ir daugiau, „Vakaro žinios" paprašė situaciją pakomentuoti Lietuvos paštą.
Lietuvos pašto atstovė Monika Pivoraitė redakciją patikino, kad yra numatyta, kaip būtinąsias paslaugas Lietuvos paštas klientams teiktų be Galimybių pasų.
„Visgi privalome laikytis visų valstybėje nustatytų saugumo taisyklių ir reikalavimų. Kadangi Sveikatos apsaugos ministerija nenumatė išimčių, leidžiančių patekti į didesniuose prekybos centruose esančias patalpas be Galimybių paso, čia įsikūrusiuose Lietuvos pašto skyriuose galima apsilankyti tik jį turintiems", - žinomą tiesą priminė ji.
„Atsižvelgdami į pandemijos situaciją, supaprastinome siuntų atsiėmimo tvarką - pakanka parodyti popierinį pranešimą ar trumpąją žinutę apie gautą siuntą. Taigi gavėjas, kuris neturi galimybės apsilankyti pašto skyriuje, turėtų kreiptis pagalbos į Galimybių pasą turintį asmenį, kuris atvykęs į paštą pateiktų gautą pranešimą ir siunta ar laiškas būtų įteiktas jam", - pasiūlė M.Pivoraitė, taip ir nepatikslinusi, kodėl siuntos negalėtų pristatyti paštininkas arba kurjeris.
Užtat ji patikino, kad grąžinamų siuntų skaičiaus išaugimo dėl pasikeitusios įėjimo į pašto skyrius tvarkos nėra pastebėta.