respublika.lt

V. Benkunskas palankiai vertina naują Vilniaus reklamą: kaip nedidelio žinomumo miestas turime rinktis drąsias priemones

(54)
Publikuota: 2024 balandžio 05 19:25:00, Viktorija Smirnovaitė, Elta
×
nuotr. 1 nuotr.
Valdas Benkunskas. Eltos nuotr.

Vilniaus meras Valdas Benkunskas palankiai vertina dvejopas reakcijas sukėlusią „GoVilnius“ reklaminę miesto kampaniją. Pasak V. Benkunsko, Vilniui, kaip mažesnio žinomumo miestui, reikia išdrįsti rinktis dėmesį atkreipiančias priemones.

 

„Kaip nedidelį žinomumą turizmo rinkoje turintis miestas turime rinktis dėmesį atkreipiančias, drąsias rinkodaros priemones – tam, kad efektyviai toliau griautume apie mus sklandančius stereotipus“, – teigiama Eltai perduotame V. Benkunsko komentare.

Pasak mero, vidutiniškai šios reklamos žiūrovai pamato apie 80 proc. klipo. Todėl akivaizdu, pažymi V. Benkunskas, kad auditorija pamato ne tik ironija perpildytą pirmąją, bet ir antrąją klipo dalį.

V. Benkunskas taip pat pažymi, kad per pirmąją parą kampanija sulaukė pozityvių publikacijų Vokietijos, Šveicarijos, Jungtinės Karalystės, Airijos, Australijos, Latvijos žiniasklaidoje.

Ketvirtadienį „GoVilnius“ miesto plėtros agentūra pristatė naują miesto verslo ir turizmo plėtros kampaniją „Expectations vs. Reality“ (liet. „Lūkesčiai ir realybė“). Vaizdo klipe rodomos scenos su lauko tualetu, mediniais vežimais, muštynėmis prie konteinerių, ant namo sienų besišlapinančiais jaunuoliais. Antroje klipo dalyje šie stereotipai neva paneigiami, rodant bendro pobūdžio vaizdus iš šiandieninio Vilniaus gyvenimo.

Kaip nurodoma agentūros internetiniame puslapyje, kampanijos tikslas – didinti miesto žinomumą tikslinėse turizmo rinkose Didžiojoje Britanijoje ir Vokietijoje. Skaičiuojama, kad kampanija per abi rinkas, per du mėnesius Vilniui atsieis 0,5 mln. eurų, o miestui šios rinkos šiemet sukurs apie 30 mln. eurų.

Vis dėlto, dalis vilniečių negaili aršios kritikos dėl kampanijoje pasirinktų hiperbolizuotų stereotipų, taip pat neigiamų ir teigiamų vaizdų apie sostinę proporcijos. Savo ruožtu į šią kritiką reaguodama agentūros vadovė pabrėžia, kad sustiprintas stereotipiniais Rytų Europos vaizdais kuriamas sostinės įvaizdis yra įrankis, skirtas šokiruoti žiūrovą ir atkreipti jo dėmesį.

Skelbiama, kad reklamos idėją sukūrė kūrybinė agentūra „BM Boutique“, o vaizdo klipą režisavo Simonas Aškelavičius. Vaizdo klipo sukūrimas atsiėjo 81 tūkst. eurų, jis finansuojamas iš turistų rinkliavos.

Kaip skelbia „GoVilnius“, posovietinės šalies įvaizdžio asociacijos atsispindi bene kiekvienuose „Go Vilnius“ žinomumo ir įvaizdžio tyrimuose, o 2022 m. „Keliauk Lietuvoje“ atlikta apklausa taip pat parodė, kad visa Lietuva Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje asocijuojama su sąvokomis „Rusija“ (10 proc.)., „Rytų Europa“ (atitinkamai 8 proc. ir 7 proc.), „skurdi, nežinoma šalis“ (4 proc. ir 5 proc.). 

Patiko straipsnis? Leisk mums apie tai sužinoti. Nepamiršk pasidalinti Facebook!
L
1
F
Parašykite savo komentarą:
 
Komentuoti
Skaityti komentarus (54)
Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.

Dienos klausimas

Ką darytumėte, jei Lietuvą pultų agresoriai?

balsuoti rezultatai

Apklausa

Ar mokate rusų kalbą?

balsuoti rezultatai

Respublika
rekomenduoja

Labiausiai
skaitomi

Daugiausiai komentuoti

Orų prognozė

Šiandien Rytoj Poryt

+14 +24 C

+14 +21 C

+14 +21 C

+20 +29 C

+18 +25 C

+20 +25 C

0-9 m/s

0-5 m/s

0-4 m/s