Darbas Seime suteikia įvairių privilegijų. Čia prie atlyginimo galima gauti įvairių priedų. Pavyzdžiui, iš biudžeto padengti savo keliones, kitas išlaidas, susijusias su darbu.
Būtent automobiliams, jų nuomai, išlaikymui ir kurui kai kurie Seimo nariai išleidžia įspūdingas sumas. Kai kas - tūkstančius eurų. Nors iš tiesų Seime yra budintys vairuotojai, kurie visada pasiruošę nuvežti, kur reikia nemokamai.
Daug metų Seimas turėjo netgi savo garažą, kuris buvo išskirtinėje vietoje - Vilniuje prie Neries esančioje A.Juozapavičiaus gatvėje. Čia Seimo nariai, kanceliarijos darbuotojai ir signatarai galėjo palikti remontuoti savo automobilius. Taip pat čia budėjo vairuotojai, visada pasiruošę nuvežti į reikalingą tašką. Tačiau 2019 m. auditas parodė, kad pasitaiko, kai visą darbo dieną dirbantys vairuotojai neįvykdo nė vieno užsakymo. Vairuotojų tuo metu buvo 21. Kainavo ne tik jų algos, bet ir didelių patalpų išlaikymas.
Pernai metų pabaigoje patalpų A.Juozapavičiaus gatvėje atsisakyta, o dabar Transporto skyrius užima Seimo kanceliarijai priklausančias patalpas Gedimino pr. 60, o automobiliai statomi teritorijoje aplink Seimo rūmus.
Persikėlęs skyrius ir toliau vykdo keleivių (Seimo narių, Seimo kanceliarijos darbuotojų) pavėžėjimo veiklą.
Kaip „Vakaro žinioms" nurodė Seimo kanceliarija, šiuo metu ji patikėjimo teise valdo 21 transporto priemonę, 3 transporto priemones naudoja pagal nuomos sutartį. Transporto skyriuje dirba 24 darbuotojai, iš jų - 17 vairuotojų. Vairuotojai dirba pagal suminę darbo apskaitą, darbo laikas nuo 6 val. iki 22 val.
Kaip nurodoma Seimo svetainėje, kvalifikuotų darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartį atlyginimas pernai paskutinį ketvirtį siekė 1751 Eur neatskaičius mokesčių, o specialistų - 2479 Eur neatskaičius mokesčių.
Buvusių patalpų išlaikymas (eksploatacija ir priežiūra) per metus kainuodavo apie 100 tūkst. Eur su Transporto skyriaus administracijos ir vairuotojų išlaikymu.
O štai dabar naudojamų patalpų išlaikymas per 2025 m. sausio - balandžio mėn. kainavo tik 12,4 tūkst. Eur, per 2025 m. planuojama, kad kainuos apie 40 tūkst. Eur.
Mažėja išlaikymas, o vairuotojai dirba daug efektyviau. Kaip nurodo Seimo kanceliarija, vien šiemet per keturis pirmus mėnesius buvo įvykdytos 1719 kelionės, pernai - 4797 kelionės, o 2023 m. - 5265 kelionės.