Panevėžio bendrovė „Hisk“ atliks 12,1 km geležinkelio sankasos ruožo Šėta–Ramygala statybos darbus. Bendra darbų vertė sieks 83,36 mln. eurų (be PVM), pranešė už „Rail Baltica“ projekto vykdymą Lietuvoje atsakinga įmonė „LTG Infra“.
Tiesiant naują atkarpą, ketinama įrengti 12,1 km naują geležinkelio sankasą, pastatyti du žaliuosius tiltus, geležinkelio tiltą bei du viadukus, taip pat – 27 pralaidas ir praėjimus laukiniams gyvūnams.
Kartu bendrovė taip pat atliks valstybinės reikšmės rajoninių kelių kapitalinį remontą, rekonstruos melioracijos statinius, sankasą kertantį dujotiekį, skirstomuosius elektros tinklus, įrengs triukšmo slopinimo sieneles.
„Džiaugiuosi matydamas, kaip Lietuvoje vis labiau įsibėgėja „Rail Baltica“ geležinkelio tiesimo darbai. Šis europinės reikšmės projektas Panevėžio regionui ir visai Lietuvai atvers naujas susisiekimo galimybes, kartu suteikdamas papildomą impulsą visos šalies ekonomikos augimui“, – pranešime teigė susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis.
Savo ruožtu LTG grupės generalinis direktorius Egidijus Lazauskas teigė, kad prasideda dar vienas svarbus projekto „Rail Baltica“ įgyvendinimo etapas.
„Tai atspindi, kad „Rail Baltica“ europinės ir valstybės investicijos jau dabar duoda naudą mūsų verslams bei regionams. Pradedame naują svarbų statybų etapą ir tikimės sėkmingos partnerystės su rangovu“, – pažymėjo E. Lazauskas.
Projektą įgyvendinti numatoma 2027 metų paskutinįjį ketvirtį.
„Rail Baltica“ – strateginis LTG grupės ir Europos Sąjungos bei didžiausias geležinkelių infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje, kurį įgyvendinant bus nutiestas elektrifikuotas europinio standarto geležinkelis, sujungsiantis Lietuvą, Latviją ir Estiją su Vidurio bei Vakarų Europa, užtikrinsiantis regiono integraciją, civilinį ir karinį mobilumą, transporto sistemos atsparumą.