Artėjant brandos egzaminų sesijai, vis daugiau mokytojų nurodo, kad skaitmeninės mokymosi priemonės tampa neatsiejama ugdymo proceso dalimi. Naujausia pedagogų apklausa atskleidė, kad net 66 proc. respondentų šias priemones naudoja reguliariai.
Apklausos duomenimis, 23 proc. pedagogų, ruošdami mokinius egzaminams, skaitmeninėmis priemonėmis naudojasi dažniau, negu mokydami kitų klasių mokinius.
Tyrimas taip pat atskleidė, kad 68 proc. pedagogų mano, kad skaitmeninis turinys praturtina ugdymo procesą, 65 proc. respondentų atsakė, kad šios mokymosi priemonės puikiai papildo popierines. Daugiau nei pusė apklaustųjų patvirtino, kad skaitmeninis turinys palengvina ir jų darbą.
Mokytojų apklausos duomenis patvirtina ir skaitmeninės mokymosi aplinkos „EDUKA klasė“ statistika. Jų teigimu, paskutiniųjų gimnazijos klasių segmentas šiais mokslo metais išaugo net 58 proc. – nuo 41 tūkst. iki 65 tūkst. naudotojų.
„Ateities pamoka“ edukacinių sprendimų skyriaus vadovė Rita Mikelionytė pastebi, kad aktyviausiai naudojami dalykai – matematika, biologija ir lietuvių kalba bei literatūra. Šių dalykų turinio naudojimas nuosekliai auga dvejus metus iš eilės.
Vienas populiariausių turinio tipų – skaitmeninių vadovėlių skaitymas, jų naudojimas per metus padidėjo beveik 2,5 karto.
Lietuvos mokytojų apklausą atlikta balandžio 18–gegužės 5 d. Apklausoje dalyvavo 180 pedagogų, dirbančių su III ir IV gimnazijos klasėmis.