Tai antroji studijos "Piešiu-medituoju" paroda, kurioje eksponuojami jos lankytojų tapybos ir grafikos darbai, atspindintys studijos kryptį ir savitą autorių pasaulio matymą. Žiūrovai turi galimybę susipažinti su įvairaus amžiaus ir skirtingų profesijų studijos lankytojų kūryba.
Efektyvi mokymo metodika
Nuo 2015 m. veikianti dailės studija šiuo metu subūrusi šešiolika lankytojų - įvairių specialybių, išsilavinimo ir polinkių asmenybes, neįsivaizduojančias gyvenimo pilnatvės be dailės. Kai kurios kursų lankytojos, susirenkančios po darbo dienos, jau turi specialiose mokyklose įgytus dailės pradmenis, kitos niekad to nesimokė. Pastarųjų užsidegimas ypač džiugina studijos vadovę, tapytoją ir pedagogę Ingą Dambrauskienę, nes įrodo, kad jos mokymo metodika veikia. Ją privačios studijos vadovė kūrė įvertinusi kitų dailės studijų praktiką, siekdama akademinius dailės pagrindus papildyti psichologijos, meno terapijos ir saviugdos elementais, siekdama skatinti savirealizaciją ir meninį potencialą, padėti vizualizuoti pasąmonėje glūdinčius troškimus, reikšti mintis ir nugalėti baimes.
Eksponuojami kūriniai susiję su mokymo metodika. Net ir mokomuosiuose darbuose atsiskleidžia savitas autorių pasaulio matymas, kuris studijoje itin vertinamas. Vieni darbai kruopštūs, detalūs, dekoratyvūs, kiti ekspresyvūs, dar kiti intravertiški, melancholiški, meditatyvūs, sutelkti į savo vidinius išgyvenimus. Mandalos - pasąmoninio "aš" atspindys meditacinėje praktikoje - užpildomos psichologinį nusiteikimą reiškiančiais motyvais - kartais taisyklingais, simetriškais, o kai kada laisvo, amorfinio piešinio. Tapytos miniatiūros kviečia stabtelėti ir įsiklausyti į savo vidinį balsą, susimąstyti, susidraugauti su savo jausmais ir nerimu. Kompozicijos M.K.Čiurlionio kūrybos tema gimė po kruopščių lietuvių genijaus paveikslų kopijų, leidusių pajusti jo užmojų didybę, atsirinkti savastį atitinkančius motyvus.
Ingos Dambrauskienės darbai
Parodoje savo tapybos darbus eksponuoja ir studijos vadovė Inga Dambrauskienė - dailininkė ir pedagogė, suprantanti meno svarbą asmenybės formavimui. Į dailę ji atėjo ne iš karto, todėl puikiai pažįsta situaciją, kai žmogų reikia paskatinti imtis kūrybos. Chemijos-taikomųjų darbų specialybę Edukologijos universitete 1986 m. įgijusi menininkė kurį laiką dėstė dailę Vilniaus vidurinėse mokyklose, o pajutusi pašaukimą menui lankė Rimo Bičiūno dailės studiją "Paletė", vėliau studijavo Vilniaus dailės akademijoje, įgydama dailininko-pedagogo specialybę su tapybos specializacija. 2009 m. menininkė surengė asmeninę tapybos parodą Vilniuje.
Pačios I.Dambrauskienės jautriai impresionistine maniera nutapyti paveikslai, fiksuojantys žydinčias pievas, gėles, stilizuotas, siluetiškas žmonių figūras, pasižymi šiuolaikinei dailei būdingais mišriais žanriniais ir rūšiniais bruožais, kartais jose prasiveržia simbolizmo, moderno, lyrinės abstrakcijos, siurrealizmo požymiai.
Menininkės paveiksluose vyrauja poetinės asociacijos, rafinuotai estetiška visuma. Juose kartojasi augalai, vienišos moterų figūros, ypač mėgstama melancholiška užsisvajojusi įsimylėjėlių pora (ciklas "Dviese"), sėdinti vienas prieš kitą, žiūrinti į dangų ("Hesse"), apsigyvenanti tulpės žiede, plevenanti fantastinėje gėlių jūroje.
Aliejumi nutapytų drobių stilistika skiriasi nuo ekspresionistinės koloristinės lietuvių tapybos mokyklos, besiremiančios spalvos ir potėpio iškalba, čia svarbi sukaupta forma perteikiamo siužeto prasmė. Minkšta tapymo maniera sukuria virpančią erdvę, vietomis praturtintą grafiniu piešiniu ar šrifto intarpais. Kartais darbai dvelkia istorinės dailės reminiscencijomis, kurias kelia sąlygiška aplinka ir smulkiu ornamentu padengtas fonas.
Parengta pagal priedą „Laisvalaikis“