respublika.lt

Vos prieš metus ant motociklo sėdęs lietuvis kovoja dėl teisės dalyvauti Dakare (0)

2021 gegužės 12 21:00:39
agdakar.lt

Gali būti, kad kitų metų sausį Dakare sirgti galėsime jau už du lietuvius motociklininkus. 37 metų Modestas Siliūnas, Dakar'21 vienišių klasėje laimėjusio Arūno Gelažninko #AGDAKARSCHOOL mokinys, po metus trukusių treniruočių tikisi dalyvauti Dakare.

×
nuotr. 1 nuotr.
Modestas Siliūnas. Pranešimo autorių nuotr.

 

 

Iki jo Modestui yra du keliai - finišuoti šiandien prasidėsiančiame Andalūzijos ralyje, o jei nepasiseks, keliauti į „road to Dakar" Maroko ralio etapą spalį. Andalūzijoje dėl kelialapio į Dakarą varžosi 200 dalyvių, iš jų net 90 motociklininkų. „Labai noriu važiuoti jau šiais metais Dakare, o kaip bus, žiūrėsim. Kai tik pradėjau treniruotis, tikrai nemaniau, kad jau po metų galiu važiuoti Dakaro ralyje, bet tai gali tapti realybe", - sako M.Siliūnas.

Paklaustas, kaip niekada anksčiau motociklu nevažiavęs žmogus jau po metų rungiasi dėl starto Dakare, Modestas atsakė, kad jei labai nori ir dirbi, gali viską.

„Visi niekad nevažiavę motociklu, žali šioje srityje, gali važiuoti varžybose. Tik reikia dirbti ir sutikti gerus trenerius. Ko gero reikia trijų trenerių: motociklo, fizinio ir psichologinio parengimo. Svarbiausia mokytis iš geriausių. Ne iš tų butaforinių geriausių, kurie tik kalba, kad yra pasiekę, o iš tų, kurie realiai daug pasiekę. Šiame sporte taip pat labai svarbu kasdien dirbti su savimi, įtikinti save, pajausti pergalę, kai nugali savo baimes, iššūkius ir suprasti, kad gali viską", - sako jis.

Pradedantysis sportininkas atkerta abejojantiems, kad tik turintys daug pinigų gali važiuoti Dakare.

„Man fizikos mokytoja yra pasakiusi - neįmanoma kelnių per galva apsimaut, o visa kita gali padaryti. Dėl pinigų - vienaip ar kitaip tau visko reikia, o tai kainuoja. Ne kasdien su treneriais bendrauju ir dirbu, bet jų pagalba vis tiek kainuoja. Nors vien pinigų neužtenka, daug svarbiau - juodas darbas. Treneris nukreipia ir palydi, bet viską padarai pats. Pinigai čia energijos nepridės. Tokį požiūrį lyginu su verslu. Ten reikia dirbti, neskaičiuojant valandų. Jei tiesiog mesi pinigus į ugnį, jie sudegs", - sako jis.

Dabar Modestas jau pats motociklu raižo kopas, bet prieš daugiau nei metus, jis buvo eilinis Dakaro žiūrovas, kuris svajojo nuvykti ten ir stebėti ralį iš arti.

„Įdomiausia, kad važiuodamas į Dakarą kaip žiūrovas net neplanavau stebėti motociklų. O paskui įvyko toks persilaužimas, kad po to negalėjau be jų atsibusti, žiūrėdavau kasdien. Kiekvieną dieną stebint motociklininkus, pasidarė įdomu kaip jie dirba, ką daro ir grįžęs supratau, kad man pačiam šis iššūkis yra įdomus. Tada paskambinau Arūnui", - šypsodamasis sako M.Siliūnas.

Po pokalbio ir kelių bandymų važiuoti motociklu, jis su A.Gelažninku iškeliavo išbandyti Dubajaus kopų.

„Po tų treniruočių pradėjau galvoti koks mano tikslas šiame sporte. Vieną saulėtą gražią dieną vėl susisiekiau su Arūnu, sakiau, kad noriu susidėlioti 2-3 metų planą. Reikia tikslų, o ne tik svajoti. Praeitą liepą atsisėdau ant motociklo, o po dviejų savaičių gavau traumą varžybose, kuri išmušė dviems mėnesiams iš rikiuotės. O štai dabar aš jau čia, Andalūzijos ralyje", - apie pradžią ir rezultatus pasakoja jis.

Galiausiai, verslininko duonos skonį dažniau nei motociklo gazo rankenėlę sukantis Modestas palygino šį sportą su požiūriu versle. „Tiek motociklų sporte, tiek versle mąstau vienodai - turi turėti viziją, arti ir pasitikėti savo komanda. Kartu kuriame sėkmę", - teigia Modestas.

Parašykite savo komentarą:
 
Komentuoti
Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.
  • PADARINIAI: pietinėje Belgijos dalyje – prancūzakalbėje Valonijoje – prasidėjo šiukšlių krizė - po smarkių potvynių, kilusių liepos 14-16 dienomis, regione perpildyti visi sąvartynai, ir statybinių šiukšlių kalnai ėmė dygti nenaudojamoje automobilių magistralėje A601.

  • KOVA: antradienį Graikijos ugniagesiai kovoja su dideliu miško gaisru šiauriniame Atėnų priemiestyje, jo dūmai juntami šalies sostinėje - ugnis šėlsta Dioniso municipaliteto miško masyve, netoli Galinio kaimelio, rajone tarp Stamatos ir Rodopolio gyvenviečių.
  • STIPRUS: pirmadienį Indonezijoje, prie Sulavesio salos pakrantės, įvyko 6,2 balo žemės drebėjimas, pranešė JAV geologijos tarnyba, tačiau perspėjimų dėl cunamio grėsmės nebuvo.
  • KOSMOSE: šeštadienio vakarą virš pietinės Norvegijos naktinį dangų nušvietė didelis meteoritas, sukėlęs bangą pranešimų net iš Švedijos apie pastebėtą dangaus kūną, pranešė vietos žiniasklaida.
  • SIAUTĖJA: miškų gaisras, kilęs už maždaug 100 km į vakarus nuo Barselonos, sunaikino 1 100 hektarų miško ir dirbamos žemės, sekmadienį socialiniame tinkle „Twitter“ pranešė Katalonijos miškų komisija.
  • GĄSDINO: Filipinus šeštadienį supurtė stiprus žemės drebėjimas, pranešė JAV Geologijos tarnyba (USGS), tačiau jis įvyko giliai po žeme, todėl vietos pareigūnai teigė nesitikintys daug žalos.

  • SKĘSTA: potvyniams apėmus dalį Vidurio Kinijos teritorijos, penktadienį, pasitelkiant savadarbius tiltus, buvo evakuojami kaimų gyventojai - tai daroma dėl šalies rytinės pakrantės link artėjančio taifūno, kuris gali sukelti dar didesnius potvynius.
  • TRANSPORTAS: Europoje antrą šių metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, padvigubėjo naujų elektra varomų transporto priemonių pardavimai, penktadienį nurodė Europos automobilių gamintojų asociacija (ACEA).
  • ATIDARYMAS: Grikapalyje penktadienį buvo atidaryta didžiausia pagal pagamintos vienoje vietoje elektros kiekį nutolusi saulės elektrinė Lietuvoje, kurios galingumas yra 3,35 MW - platforma nuo jau egzistuojančių skiriasi tuo, kad „SoliTek“ modernių technologijų dėka vartotojams užtikrinama 35-40 proc. efektyvesnė elektros generacija ir dvigubai mažesnė kaina už elektros energiją.
  • KROVINIAI: Kauno intermodaliniam terminalui (KIT) prisijungus prie europinės vėžės, Lietuvos krovinių vežėjams atsivėrė  naujos galimybes gabenti krovinius traukiniais iš Europos ir į ją, išvengiant sustojimo pasienyje su Lenkija ir krovinių perkrovimo.
Daugiau

Dienos klausimas

Ar reikia kaliniams, priklausomiems nuo narkotikų, vietoj pagalbos dalinti švirkštus ir adatas?

balsuoti rezultatai

Apklausa

Jeigu Seimo rinkimai vyktų ateinantį sekmadienį, už kurią partiją balsuotumėte?

balsuoti rezultatai

Respublika
rekomenduoja

Labiausiai
skaitomi

Daugiausiai komentuoti
Šiandien Rytoj   Poryt

 

   

+16 +20 C

+13 +21 C

 

+16 +21 C

+20 +25 C

+22 +28 C

 

+21 +26 C

0-12 m/s

0-8 m/s

 

0-7 m/s

       

Nuorodos