respublika.lt

Vakarų skolos bus padalintos - straipsnio komentarai:

  • A
    Aleksandras 2021 birželio 07 17:17:30

    Norejome eurosajungos, turime. Mokesim kaip mieli, dargi musu euroaktyvistai pasirašys net neskaite, precedentu jau turime. Esame svetimos valstybės sudėtyje, mes nebeturime savo sprendimo teisės. Dar tik pradžia, gėlytės, o bus ir uogytės.

    5 0
    Atsakyti
  • M
    Mindaugas 2021 birželio 07 15:39:17

    Ką vakarams kainuoja atspausdinti vieną kitą milijardą ir padalinti tarp vietinių persirengėlių? Ir ką mainais už galimybę prisiliesti prie tų spalvotų poperiukų vietiniai persirengėliai atiduos? Taip kaip jau buvo ne su vienais aborigenai, Į įstabaus grožio popierėlį bus įviniota, rusvą atspalvį ir įtartinai kvepenti masė. Kurią nei valgyti nei išmesti. "Jei į kilogramą sviesto įmaišyti kilogramą rudos masės gausis 2 kg. rudos masės." Jai kas minėtą receptą pemenat?

    0 0
    Atsakyti
  • o
    oj ojojoj 2021 birželio 07 14:47:03

    Tai gal italams už Romos Imperijos vergus susimokėti, bet juk ir mongolai pusę pasaulio valdė. Idomu kodėl anglai niekam nemoka, matyt jie ir sugalvojo šitą reikalą.

    0 0
    Atsakyti
  • M
    MELAS 2021 birželio 07 14:06:12

    Valstybiniu skolu nera. "Skolinti" pinigai istiesu yra avansas uz pasaulio ateities formavima, taip dabar musu salyse atidirbinejama

    2 0
    Atsakyti
  • D
    Dzūkija 2021 birželio 07 08:07:22

    Man idomu kada ruskiai sumokes Lietuvai uz suestus lasinius per visa okupacini laikotarpi ?

    11 7
    Atsakyti
    • >
      > Dzukija 2021 birželio 07 14:51:57

      kokius lasinius ubage, ar bent zinai is kur jie atsiranda. taigi ant asfalto Wilno kiaules neauga, o kur dar joms kad lasiniai butu reikia grudu, pievu zole kiaules nenusersi. o grudai tai buvo visi is brolisku respubliku Kazachstano, Ukrainos ir tik tada kiaules lasiniai gaudavosi ir isvaziuodavo pagal nustatytus planus. o kaip dabar labusai patapo "laisvi ir neprikausomi" kaip senu triusiku guma, tai kiauliu net sau neprisiaugina, turi is lenku ir kitos ewropos dasipirkti. tai asie kokius ruso suestus lasinius cia kliedi beproti, kai labusai amzini skolininkai buvo ar anksciau vienai sajungai dabar kitai sajungai i skolas lenda. ubage rope laikas pravedinti nuo ozyno propagandos gal jei sugebi kokia informacija paziureti ne po trispalves veliavos arteles.

      1 0
      Atsakyti
  • v
    vienu zodziu - gerai nebus 2021 birželio 07 07:16:08

    o ypac tokiem prancuzam, jei jie ir toliau pas save veis visa Afrikos faunos zooparka. zinant kokia padetis Marselyje, o ir Pryziuje jau ne ka geriau greit bus, ten tokie kaip Macronai jau nelabai ka gali padeti, gal dar Le Pen, bet ir tai, sunkiai. be tokio kaip De Golio varliaedziu laukia chaosas ir sunkios pasekmes kurios persimes ir i visa ewropa. o del skolu mokejimo, tai musu molio motiejai turejo zinoti, kad stojant i bordeli, salygas nustato bordelio vyriausia kekse. cia taip gamtos suredyta ir vakaru "demokratijos" tevo, sutenerio is uz balos dedes Semo.

    18 0
    Atsakyti
  • M
    Mielas Rolandai, panašu, jog patsai nenori Lietuvos žmonių budelių pasmerkimo ir jų atgailos? 2021 birželio 07 01:30:14

    Merkel jau viešai pripažino vokiečių vykdytą vienos iš Afrikos genčių genocidą, o Macronas - ketina irgi tai padaryti. Taigi, klausimas dabar toks: kurie iš Lietuvos valdžiažmogių ir kada išreikalaus iš pasaulio galingųjų ir iš Kremlinės Naujosios Chazarijos valdžios pripažinimo, jog Lietuvoje ir kitose okupuotose šalyse jų ankstesniosios sovietinės Chazarijos okupantai vykdė nuožmų žmonių genocidą, atgailaus už jų budelių - enkavedistų, kagebistų ir komunistų kruvinus išsigimėliškus nusikaltimus ir prisiims įsipareigojimus kompensuoti ne tik materialinę, o ir milžinišką iki šiol nepataisomą moralinę žalą, padarytą antižmonišku, antihumanišku ir antidorovišku tų budelių elgesiu.

    8 6
    Atsakyti
  • A
    Absurdas 2021 birželio 07 00:39:33

    Iseina ka prilpese vakarai kaip auksa, bragakmenius ir laiko savo saugyklose, tai ju, o kai atiduoti uz tai skolas, tai jau visos europos sajungos reikalas. I koki mesla lietuva uz skalbimo miltelius ir buteli alaus istojo?!

    31 1
    Atsakyti
  • z
    zero 2021 birželio 07 00:13:19

    kad mokėti europietiškas pensijas ir algas tai ne tada čia kiekvieno vidaus reikalas,o va atiduot skolas priimti pabėgelius davai visi maždaug vienodai...nu kam ta tokia europa,sukčiai ir melagiai

    29 0
    Atsakyti
  • 8
    88. 2021 birželio 06 23:24:34

    Kada kryžuočiu palikuonis mokės Baltu palikuonim už 500m. Vergija modėl to klausimo nieks nekele.

    10 0
    Atsakyti
  • s
    senove 2021 birželio 06 23:07:14

    Dievas sukute du juota ir balta. Velnias klausia :kodel skirtingu spalvu? Dievas velniui: Kad butu aisku kas kieno tarnas. Velnias Dievui: Galiu juoda pasiimti? Dievas: buk atsargus arti neprisileisk.

    5 1
    Atsakyti
  • a
    aha 2021 birželio 06 22:46:36

    Malis ir dabar Prancūzijos kolinija. Kai tie prieš kolonizatorių sukilo, ES, prancūzų paprašyta, o Merkelės pritarta, nusiuntė ten savo karius, neva, kovoti prieš islamistus. Ir lietuvaičiai ten kovoja prieš "islamistus". Tokia ta europietiška vertybė.

    19 0
    Atsakyti
  • b
    bereiklingas 2021 birželio 06 21:35:52

    gincas faktiskai mes valstybes neturime ir vykdome Briuselio nurodymus ir deja niekas neklaus nori tu moketi ar nenori kaip sakoma cia ne vieta deretis

    28 2
    Atsakyti
  • A
    Andr 2021 birželio 06 21:02:41

    o kodel mes turim paprasti zmones, nesvarbu kokios salies tauta butu, apmoketi kitu saliu kolonizavimo nuostolius, ypac kazkieno ankstesnes praeities skriaudas, cia visiskai absurdas, jei visi pinigai nusedo i korporaciju kisenes, o politikai isvien yra, tegul politikai ir korporacijos ta atlygina zala, valstybe ir eiliniai zmones maziausiai pajuto nauda ir is to tikrai neprasigyveno, be to Rolandas nusikalbejo, kadPrancuzai neverti tokiu pensiju kokias gauna, ten ir pragyvenimas yra ne pats pigiausias, , siaip niekas ten nemoka dideles pensijas, turi tureti virs 30 metu staza ir geras pajamas, kad kazka gauti, didziausia problema Prancuzijoje negru ir islamo invazija tenai, kurie issunkia tiesiog biudeto pinigus ir t.t., be beabejo ir ten klesti korupcija, svaistomi ir vagiami pinigai ir t.t

    12 1
    Atsakyti
  • s
    senis Tomui J. 2021 birželio 06 18:39:26

    ar mes galime jaustis saugus ir laisvi, kai virs Lietuvos kasdien skraido dabartiniu okupantu bombonesiai? Kai musu mazyteje Lietuvoje, kasdien vyksta kariniai manevrai tu saliu, kurios netingi, o mes uz tsi dsr ir sumokame? Kuo geresne nato kariuomene nui Varsuvos pakto ksriuomenes? Musu balso tose strukturose kaip nebuvo, taip ir nebus. Gal, tu Tomai, turi trobele pas pindosus? Gal grauzi Soroso granta? Ziurek, kiek tavo pindosai islaisvino saliu: Koreja, Vietnamas, Afganistanas, Irakas, Lybija, Ukraina. Mazai? Mazeikiu NPG kaina 2 milijardai doleriu. Nepasikuklino banditai, ateme.

    26 19
    Atsakyti
    • T
      T0mas J. 2021 birželio 06 19:02:19

      Tamsta kvailas. Ką pats kitiem atiduodi - negali sakyt, kad atėmė. Ir apie okupaciją tavo supratimas savotiškas. Kai teisėtai žmonių išrinkta valdžia pakviečia užsienio karius atvykti - tai ne okupacija. Ir tu asile nesakyk, kad pindosai MANO, taip tik kvailys gali sakyti. Jie tiek mano, kiek ir tavo.

      21 25
      Atsakyti
    • S
      Steksė 2021 birželio 06 20:23:35

      Atmink, kad dabartinis pasaulis gyvena visiškai naujoje situacijoje, kuomet okupacija nebūtinai karinė, ir okupuota šalis gali naudoti savo pripažintus valstybinius simbolius. Na priklausomai nuo šalies, naujoji pasaulio tvarka draudžia dalį simbolių, tokius kaip svastika ir panašiai. Pabandyk politiškai pasipriešinti pasaulio vakarų demokratijų hegemonams, na imti kūrti TIK savo įstatymus, kurie kirsis su naujosios pasaulio tvarkos pažiūromis, imti prekiauti su šalimis, kuriomis išimtinę pirmenybę turi pasaulio vakarų demokratijų hegemonai ir pajusi, ar tikrai esi laisvas, tai yra ar tikrai tavo šalis nepriklausoma nuo užsienio valstybių. Taip kad okupacija gali būti ir taiki, arba toliariagiška, kumet į vieną šalį įstatymiškai ir nuolatos infiltruojami visiškai kitų šalių svetimi piliečiai, kurie ateityje perims visišką valdžią iš vietinių gyventojų.

      21 0
      Atsakyti
    • S
      Steksė to Tomas J. 2021 birželio 06 20:41:20

      Kitas pavyzdys. Na į pavyzdžiui TSRS oficialiai mes neokupuoti, o įstojome per visuotinį deputatų suvažiavimą, kuriuos neva išrinko tuometinės Lietuvos gyventojai. Nors tai buvo karinis spaudimas, kuomet Lietuvoje buvo TSRS armija. Tapę TSRS nariais, mes gavome visus valstybės atributus - herbą, vėliavą, himną, valdžios atstovus. TSRS viduje sienų neliko, ir galėjome laisvai judėti visose TSRS sąjunginėse respublikose. Visa užsienio politika buvo Maskvoje. Taip kad palyginkite dabartinę Lietuvos situaciją, kuo dabartinė Lietuvos Respublika skiriasi nuo Lietuvos TSR? Ną kad į Europos Sąjungą įstojome neesant vakarų šalių armijai? Na juk taip, nes dabar visiškai kiti laikai - okupacija gali įvykti ir be jėgos panaudojimo, tam tereikia papirkti vienos ar kitos šalies politikus, kurie laiko bėgyje, sukurs įstatymus, kuriais šalį galima paversti kitų priedėliu. Nepriklausoma Lietuva buvo tik vidūramžiais, iki sąjungos su Lenkijos karalyste ir vėliau tarpūkaryje, 1918 - 1940 metais

      22 0
      Atsakyti
    • T
      T0mas J. 2021 birželio 06 22:38:09

      Yra sąvoka ir ilgą laiką egzistuoja - puiku, tegu taip ir lieka. Pvz. - okupacija. Arba kitas žodis: demokratija. Ir man visai nepriimtina, kad kai kurie žmonės nepagrįstai suteikia sąvokai staiga.. naują reikšmę. Taip nedera elgtis. Demokratija visais laikais reiškia tą patį - daugumos valdžia, t.y. daugumos diktatūra mažumai. Man nusispjaut kad dalis iškrypėlių į demokratijos sąvoką bando įkišti naujas prasmes, kad būktai šis žodis apima pvz. homoseksualistų teisę tuoktis. / Okupacija yra tada, kai užsienio ginkluoti kariai, nekviesti vyriausybės, ateina ir pasilieka. Jeigu įvyksta kitaip - tai yra kažkas KITA, ne okupacija. Pvz. užvaldymas. Sutinku, tas KITAIP tapo labai paplitęs, ypač Vakarų valstybių vykdomuose veiksmuose. Pvz. JAV seniai užvaldžiusi Egiptą, Maroką, Saudo Arabiją ir daug kitų šalių, bet okupacijos ten kiek žinau nebuvo. / Įskaudint žmogų galima įvairiai, pvz. primušti. Galima kitaip, pvz. APVOGTI. Bet apvogtas žmogus juk nesako: mane primušė. Kalbėkime tiksliai.

      19 0
      Atsakyti
    • e
      eik tu TUMAI 2021 birželio 07 14:41:36

      ononizuotis y sikinyka ...nusibodai ..besismaukydams su lieziuviu...

      1 2
      Atsakyti
  • s
    senis 2021 birželio 06 18:26:33

    per 30 metu Lietuvos kolonizavimo, kai vakarai pradejo plesti buvusia TSRS teritorija, vien is mazytes Lietuvos, tie fasistai, jau nulupe apie 2 trilijonus doleriu. Kiek nulupe is Rusijos, baisu ir pagalvoti. Apie 60% Lietuvos darbingu zmoniu dirba senosiose ES valstybese. Jie kasmet ten sukuria po 50 milijardu euru bvp. Mums is to grazina apie 4% ir klykauja, fasistai, kad tsi parama. Gauname 5 kartus mazesnius atlyginimus ir pendijas, negu Muterlande. Mums net t.v.nauji automobiliai surenkami is kapitaliai suremontuotu mazgu. Lietuviai, po 1990 m.is visu senuju ES saliu isveze visa automobiliu, traktoriu, z.u.technikos, buitines technikos, slamsta, uz kurio utilizacija fasistai butu sumokeje simtus milijardu euru. Dabar veza erzac maisto produktus ir treciaruses prekes, kurios vietiniu fasistu nenaudojamos. Kada jie mums grazins nors tuos du trilijonus?

    25 15
    Atsakyti
  • T
    T0mas J. 2021 birželio 06 16:45:01

    Oficialiai teigiama, kad Malis yra Afrikos valstybė, 1960 m. išsivadavusi iš Prancūzijos jungo. Nepriklausomybės dieną Malis švenčia IX.22.Tokių šalių Afrikoje yra ir daugiau. Išsivadavimą nuo Prancūzijos (Nepriklausomybę) Nigeris švenčia nuo 1960.08.03, Dramblio Kaulo Krantas – nuo 1960.08.07, Čadas – 1960.08.11, Centrinė Afrikos Respublika – 1960.08.13, Gabonas – 1960.08.17. Vakarų pasaulyje tikima, kad čia išvardintos 6 šalys yra nepriklausomos. Tačiau Prancūzija tebelaiko čia savo kariuomenę. Ar mes būtume laisva šalis, jei Kremlius Lietuvoje tebelaikytų savo kariuomenę?! Kuo puikios kolonijos? Dykai imi sau jų turtus, už darbą moki grašius, nemoki jokių pensijų ir nedarbingumo išmokų. Ten BVP žmogui – apie 1200 dolerių per metus. Prancūzijos tikslai Afrikos žemyne yra seni ir ilgalaikiai – Afrikos turtų plėšimas yra svarbus Prancūzijos BVP augimo šaltinis. Prancūzijoje BVP žmogui – 30000 dolerių. Šios ŠEŠIOS Afrikos šalys – tai teritorija, didesnė už Europos Sąjungą!

    67 2
    Atsakyti
    • P
      Pavydi ..niekseli ... 2021 birželio 06 17:34:35

      stai jeigu tavo proteviai su Jogailom ir Skirgailom ,Svitrigailom butu Lenkams neprapis....e Lietuvos , siandien ir tu geriau gyventum nei ,kad Prancuzijoj ar Vokietijoj vietiniai aborigenai ,Kol Rusas tau uz nugaros kariuomene laike Lietuvoj --Tol lietuva nepriklausoma ir turtinga buvo visi darba turejo , pensijas gavo ir 60 jau pensijoj buvo ,ne joki negrai ,nei pederastai su lezbem nedryso , nei pretenziju reikst TAUTAI ,nei reikalaut ,kad batus laizytu ...na o dabar tu EUROZOPOS ROJUJE naudokis HALTURA IR PRIVILEGIJOM nori batus ,nori kules , ar vaginas laizyk ...viskas tavo rankose imk ir naudokis...

      13 32
      Atsakyti
    • T
      T0mas J. 2021 birželio 06 19:05:27

      Nusišneki visiškai, neverta net diskutuot, okupuota Lietuva tau buvo nepriklausoma? Menko esi proto, kad taip kalbi.

      30 10
      Atsakyti
    • M
      Mh 2021 birželio 06 19:23:25

      Kaip ten bebūtų, Lietuva apskritai de facto niekada nebuvo nepriklausoma. Gal tik Mindaugo laikais.??..

      15 13
      Atsakyti
    • t
      to Mh 2021 birželio 06 20:16:32

      netrumpink Lietuvos lasvės amžiaus. Dar pasimokyk, o paskui kitų mokyti vis tiek neskubėk.

      15 7
      Atsakyti
    • v
      v 2021 birželio 06 20:46:34

      o tu tikrai protingas esi Tomai,prisiklauses delfio ir tv propagandos apie neva baisius "okupacinius" Tarybinius laikus, bandai irodineti savo kiedesiu teisinguma

      10 13
      Atsakyti
    • >
      > TOmas J 2021 birželio 06 20:59:41

      Pats esate menko proto, jei neskiriate okupacijos nuo aneksijos.

      3 18
      Atsakyti
    • T
      T0mas J. 2021 birželio 06 22:08:32

      Sąmoningai nenaudoju sąvokos "aneksija", nes jos apibrėžimas (visuotinai paplitęs) tapo ATGYVENA jau seniai, kai "svetimos valstybės teritorijos ar jos dalies prijungimas prie savosios" pasikeitė į svetimos valstybės teritorijos UŽVALDYMĄ visai kitokiais metodais, nei "prijungimas". Okupacija yra tada, kai užsienio ginkluoti kariai, nekviesti vyriausybės, ateina ir pasilieka. Labai paprastai ir aiškiai, todėl šią sąvoką ir naudoju: okupacija.

      18 3
      Atsakyti
    • T
      T0mas J. -> v, 20:46:34 2021 birželio 06 22:46:45

      Man nereikia PROPAGANDOS apie okupacinius laikus, aš jais gyvenau, tad ką kalbu - didele dalimi kalbu ir iš savo patirties. O gyvenau juk tarp žmonių, kurie matė ilgiau už mane - jie irgi pasakojo.

      13 3
      Atsakyti
    • v
      v 2021 birželio 06 23:03:45

      ir ka tokio baisaus patyrei tais "gudziais" Tarybiniais laikais, kad su siaubu visai tai prisimeni?Ir tik vel neminek Stalino laikus

      4 9
      Atsakyti
  • n
    na manyciau , yra pigesnis variantas .... 2021 birželio 06 16:34:25

    reikia skubos tvarka restouruot konclageriu pecius .... ir kelt is grabo Adolfa ....

    12 5
    Atsakyti
    • .
      ...... 2021 birželio 06 16:45:27

      tik Rytu Europa,kaip islaikytine pirma ir pereis per peciu.............

      10 0
      Atsakyti
  • k
    kazimieras 2021 birželio 06 16:25:28

    prancuzus i afrika anuos i prancuzija

    13 2
    Atsakyti
  • S
    SS 2021 birželio 06 16:22:19

    O kas kompensuos indėnams. Kažkaip iš tautybių labiausiai nukentėjusiais pripažįstami žydai, o iš rasių - negrai. Neteisinga. O kiek nuo Vatikano invazijos pasaulyje nukentėjo žmonių, valstybių? Ar JAV ir Vatikanas jau pasirengę išpirkti kaltes? O kas kompensuos už Lietuvos naikinimą. Pagal viską dabar Lietuvoje galėjo gyventi 4,5 mln. žmonių. Kas prisidėjo prie Lietuvos naikinimo? TSRS su naciais sunaikino žymiai mažiau žmonių nei Vakarai su savo sistema.

    40 5
    Atsakyti
  • t
    tam tu Paulauskai ir stojai y ES su TS- konseervat LGBTQ libersosiku gauja 2021 birželio 06 15:44:48

    kad uz dykai isdralintas savo skyles ir visa gleby gautos vakaru Halturos ,atsidekodamas uz tai moketum reparacijas nuskriaustu afrikos saliu papuasams, buciuotum jiems batus ir ciulptum juoda slapia desra...

    12 4
    Atsakyti
  • R
    Rimtautas - tai tik mano nuomonė - dirbti daugiau nereikia, sėdžiu ir laukiu kompensacijų. 2021 birželio 06 15:41:49

    Lietuvoje yra Bajorų sąjunga.. Baudžiauninkų palikuonys iš bajorų irgi galėtų pareikalauti pinigų.. . domina - jeigu aš esu ir bajoro ir baudžiauninko palikuonis - tai privalau pats sau kompensuoti ? . o iš prancūzų už 1812 metų kas gali reikalauti - Rusijos Imperijos teisių perėmėja Rusija ar Lietuva per kurią į abi puses žygiavo Napoleonas? . o Lietuvai už žygius į Maskoviją nereiks mokėti ?

    16 2
    Atsakyti
    • R
      Rimtautui 2021 birželio 06 17:08:51

      Lietuvai mokėti nereiks, nes mūsų didieji kunigaikščiai Maskovijon su kariauna vykdavo tvarkyt uzurpatorius ir provokatorius savo tėvonijos ribose. Jei jau esat Rimtautas, tai rimtai pasistudijuokit istoriją ir archeologinius duomenis. Sužinosit kas kaip ir kodėl. Istorija perrašinėjama, sutinku, todėl gali suklaidinti skirtingi vertinimai ir pozicijos, o archeologiniai duomenys apima teismo medicinoje naudojamus metodus, ty ekspertizė. Klastoti ir juos įmanoma, bet lengvai išlenda klastotės. Dauguma tingi pastudijuoti ekspertų teikiamą medžiagą ir ginčijasi tik dėl istorijos teorijų skirtumų. Maskolija Algirdui (ir Mykolui ;) )buvo TĖVONIJA, užvaldyta žiaurių laukinių su azijietiškom tradicijom, todėl periodiškai vykdavo ten atstatyti savo prigimtinę teisę.

      5 5
      Atsakyti
    • M
      Mano senelis juokesi uz pilvo susiemes , tie bajorai is Bajoru sajungos 2021 birželio 06 17:39:58

      bent jau ju puse dirbo pas mano senely uz bernus , sienavo , sejo ir akejo ....o senelis su kriukiu jiems per sonus seikejo uz blogai nudirbta darba.... visi lietuvos Bajorai Gariunu turgelyje savo kilmes dokumentus pirko pas sena lenku zydely ....

      19 1
      Atsakyti
  • K
    Kaimo durnius 2021 birželio 06 15:35:54

    Ateis laikas kai apmoketi Afrikos skolas nebeatrodys keista,o tuo labiau juokinga.....Visas vakaru pasaulis pastatytas ant koloniju kraujo ir kaulu,o po paskutiniu Geitso nuotykiu Afrikoje su skiepais-negrai suprato-arba jie turi gintis ir ziauriai,arba juos sunaikins..

    40 3
    Atsakyti
    • D
      D 2021 birželio 13 18:26:46

      Kai baltieji nukako į afriką, tai ten buvo tik viena su kita kariaujančios juodų gentys, kurios užsiminėjo kanibalizmu ir kitų genčių ėmimu į vergiją. Ten jokių valstybių nebuvo. Jie net rato nebuvo išradę. Didžiausias jų išradimas buvo vieno aukšto trobelės iš purvo ir šūdų.

      0 0
      Atsakyti
  • S
    Sakot, mums niekas 2021 birželio 06 15:31:10

    negresia, nes buvome per amžius engiami? Pala pala, kuklianskė mums tokią žydišką pirtį užkurs, kad mums maža nepasirodys. Jau dabar ji verčia žydą šlovint, pilnas elertė eteris reportažų ir istorijų apie žydus, tarsi jie mums būtų svarbūs. O lansbirbis žydas?

    30 5
    Atsakyti
    • .
      ...... 2021 birželio 06 15:37:51

      nei nebandyk gintis kad Lietuvoje zydsaudziu nebuvo...

      15 7
      Atsakyti
    • A
      A va, 2021 birželio 06 16:06:13

      būtent, kad buvo. Taigi...

      9 2
      Atsakyti
    • T
      Triukis 2021 birželio 06 17:21:00

      Nieko, žydai kgbišnykai taip pat šaudė į lietuvius.

      16 4
      Atsakyti
    • D
      Dabartinio KAM Arvydo A. 2021 birželio 06 17:34:59

      pasisakymai( kaip istoriko), ' pavaro' kakton zydams neblogai.Paskaitinekite,nebent ' istorijai' irgi mados diktuojamos.

      7 2
      Atsakyti
  • t
    tikrai 2021 birželio 06 15:25:57

    tikra teisybė, tik kas ją paisys?

    6 0
    Atsakyti
  • N
    Negrai jau atsieme skola 2021 birželio 06 15:15:14

    Ir atsieme is visu kas jiems nebuvo skolingi ir ne siaip atsieme skola o visiems likusiems laikams su*isdami musu gyvenimus.

    17 6
    Atsakyti
    • .
      ...... 2021 birželio 06 15:40:04

      kiek milijardu issiuntei i Afrika ? Ka tu jiems davei ? Uz vergu prekyba atsiskaitei ? Uz sudegintus kaimus ?

      7 14
      Atsakyti
  • V
    Vinis -esmė 2021 birželio 06 15:14:25

    Čia tas atvejis , kai senosios kolonijos gaus mokėjimus iš naujujų rytų europinių kolonijų ?.

    41 3
    Atsakyti
    • .
      ...... 2021 birželio 06 16:44:26

      Pats nturbut nesupratot koks auksinius zodzius paraset.Gyvenantys kaip vampyrai ,gerdami krauja,vakarai nenukentes niekada....suras ka apiplesti kad sumoketi senas skolas....Klasikiniai plesikai-plesiu-uzmoku kai prispiria,po to vel plesiu,tik jau kitur...

      25 1
      Atsakyti
    • d
      dabar banditauja 2021 birželio 06 17:37:12

      samdiniams padedant, baltarusijoje.

      12 1
      Atsakyti
  • b
    buratinas 2021 birželio 06 15:12:31

    wow.. 2020m bus prezidento rinkimai prancuzijoje.. cia naudos laiko masina?

    8 1
    Atsakyti
Parašykite savo komentarą:
 
Komentuoti
Grįžti į straipsnį
Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.
Daugiau

Dienos klausimas

Ar dabar jau skubėsite skiepytis, kai valdžia imsis dar griežtesnių priemonių?

balsuoti rezultatai

Apklausa

Liko savaitė iki Olimpiados pabaigos. Kaip manote, ar lietuviai gaus medalių?

balsuoti rezultatai

Respublika
rekomenduoja

Labiausiai
skaitomi

Daugiausiai komentuoti
Šiandien Rytoj   Poryt

 

   

+9 +17 C

+13 +17 C

 

+15 +19 C

+19 +24 C

+14 +20 C

 

+19 +20 C

0-5 m/s

0-7 m/s

 

0-7 m/s

       

Nuorodos