Sostinės viešojo transporto kontrolieriai, panašu, pasijuto tikrais medžiokliais. Jie net garbaus amžiaus senjorus iš autobusų be jokių ceremonijų išlaipina ir įsisodina į savo raudonuosius autobusiukus, net nesiklausydami jokių argumentų.
Praėjusią savaitę savo akimis mačiau, kaip tokias „procedūras" pensinio amžiaus senjorei pritaikė du įmitę vyrai ir viena moteris. Nors keleivė aiškino, kad buvo laiku pasižymėjusi pusvalandžio trukmės bilietuką, kontrolierių neįtikino. Moteris aiškino, kad dažnai važiuoja iki Baltupių stotelės, tačiau su persėdimu: Santariškėse ji turi persėsti į 1G maršruto autobusą. Visada kelionė trukdavo 22-25 minutes. Tačiau šįkart iš vieno autobuso išlipusi, 1G maršruto ji laukė 15 minučių. Todėl per tą laiką bilieto galiojimas baigėsi. Bet kontrolieriams tai nebuvo įdomu.
Ir iš tikrųjų anksčiau 1G maršruto autobusai kursuodavo kas 4-5 minutes, dabar ir man asmeniškai ne kartą teko jo laukti po keliolika minučių. Savivaldybės įmonės „Vilniaus viešasis transportas" vadovai teisinasi, esą trūksta vairuotojų, todėl ir transportas važinėja rečiau. Tačiau kai mokamos vos minimalią viršijančios algos, o dirbti reikia po keliolika valandų (bent jau taip „Vakaro žinioms" tvirtino įmonės profsąjungos atstovai), tai ar ne pati įmonė kalta, jog trūksta darbuotojų? Ir kodėl tokiu atveju turi kentėti keleiviai? Kodėl jie baudžiami, jei bilietas „sudega" ne dėl jų kaltės?
Beje, savivaldybė net neplanuoja atpiginti „Vilniečio kortelės" papildymo (be nuolaidų 30-ies dienų bilietas kainuoja 29 eurus), nors paslaugų kokybė žymiai suprastėjo. Ne tik tuo, kad vilniečiai kelionėje sugaišta daug daugiau laiko, bet ir dėl daug rečiau kursuojančio viešojo transporto. Autobusai ir troleibusai būna taip užpildyti, jog neatrodo, kad jau prasidėjo vasara. Aišku, toli gražu ne visur veikia ir kondicionieriai.