respublika.lt

Tikime, Baltas Vytis pakils ir padangėj aukštoj suspindės... - straipsnio komentarai:

  • naivūs " kovų dalyviai" 2020 rugpjūčio mėn. 27 d. 08:53:36

    - čia kaip tik jums papilta smėlio ir parodyta kaip negražu Aikštėje pribarstyti smėlio, o ištikrųjų vėl visa valstietija, rusų aljansai, darba parcija , darba saseldemokratai susiburs už Laisvės įamžinimą ..fontanu, gėlytėm, klombom, vaikų žaidimų aikštelėm ir braidžios po pievutę nugalėję partizanų kalvą, mintyse matys žaidimų pevutėj kažkada atgimsiantį lienyną :))) Jūs tikite šios koalicijos noru statyti patriotinius, tautinius paminklus ? :)))

    2 0
  • Slubis 2020 rugpjūčio mėn. 01 d. 05:39:23

    Kazkada vsi bijojo musu , dabar atrodom kaip klounai tarp realybes ir praeities , gal pakelkit smegenu % ...

    1 1
  • Manyčiau, 2020 liepos mėn. 31 d. 16:36:33

    kad murkdomės liūne dėl neišviešintų kgb sąrašinių, kuriems tokia situacija - rojus apsimesti tautos mylėtojais, muštis į krūtinę, oi, koks aš kovotojas, tik bėda, kad dėl savos kišenės. Kitos progos gali nebepasitaikyti, tai vardan tos....prisigrobsiu, juk esu valdžia, manęs bijo, man tarnauja visas valdininkų aparatas. Bet į grabą nieko nenusineši, tokie pasaulio valdovai baigė dienas žiauriai klaikiai, negi tokia siekiamybė?

    2 0
  • JEI NEPATINKA VYTIS, 2020 liepos mėn. 30 d. 21:09:17

    ir paliekama"RAUDŲ SIENA", siūlau patobulinimą. Prie sienos turėtų būt klūpančio ir atgailaujančio už Lietuvai padarytą blogį, Ožio skulptūra, iškalta iš akmens. Jei Labašauskui per sunki misija iškalt žmogų, tegul nukala ožį su ragais. Mintį vietinhai žmonės tikrai supras. Užsieniečiams, Šimašiaus džiaugsmui, gali būt anglų k. ant ragų trumpa inform., ką simbolizuoja ožys.

    8 3
  • Kęstutis 2020 liepos mėn. 30 d. 20:21:38

    Ar dar nenusibodo idealizuoti praeitį ? Tų vyčių kaip kryžių.... vyčių kalno betrūksta. Ar optimistinio funcionalaus niekas nesiūlo dalyko? siūlo, be abejonės siūlo, pležas kur kas geriau tarnauja! Iki ko nusiritam be fantazijos, duokim jaunimui pareikšti siūlymus, o dabar kryželiai , mūkelės, vytys....Nepritariu, nenoriu, kad mūsų pinigai pauodegiui švilptų.

    2 8
  • Rogės be ratų!!! 2020 liepos mėn. 30 d. 16:52:40

    Arkliai pradės padangėn kilti? Aš tiek nepajėgiu išgerti.

    2 5
  • Eilinis cirkas 2020 liepos mėn. 30 d. 14:39:41

    Visų pirmą, kažkokį lenkų simbolį užsimanė garbinti, raitelį nesusipratimą su vatikanišku skydu kuris neaišku prieš ką kovoja prieš lietuvius ar prieš priešus, tokius raitelius su tokia simbolika Vytautas siuntė į Žemaitiją kai jie atsisakė krikštytis. O visų antra net nesugeba šito lenkiško herbo garbintojai deramo paminklo pastatyti, kad gėdos nedarytų, pasižiurėkit ant kokio pamato yra statomi tokie paminklai Europoje, Skopje stovi toks raitelis, pamatas raiteliui yra deramas o ne ant kažkokio laiptelio pastatytas. Ar kaip kaune gėlyne pastatytas.

    5 6
  • užrašas 2020 liepos mėn. 30 d. 11:25:13

    Čia gyveno, gyvena ir gyvens Dievą, Laisvę ir Tėvynę mylintys žmonės ir joks raudonasis, rudasis ar juodasis teroras jų nenugalės

    3 1
  • Prosenelis 2020 liepos mėn. 30 d. 10:20:39

    Brudas Diddulie žemies skraduntojasirvisi mo islaptinti 75 metams okupantu keušiu laižytojai trieme suodino šaudie lietuviu tauta dabar tuokie kaip Šimašius isigimeliai sudarkie aikšte bet tiku tauta ta bruda išmieš iš seimo ir po rinkimu bus atstatyta tvarka sunaikyntas tas baisus bardakas kurtas trisdešimt metu iteisinti vagis liberastai bus toli nuo Vilneus savartine .

    5 2
  • To VGA 2020 liepos mėn. 30 d. 09:34:59

    1.Taip taip, o 90aisiais nezinojo i kuria puse nusukt arklio uodega, ir kilnojo tai virsun tai apacion. 2.tai ir statykit arkli ant 4 kanopu, o ne piestu stovinti. Pats parasei 18a.o dabar 21a, ir dabar pastatytas - yra plagiatas. 3. Nepamirsk, kad Petras I ispirko visa pabalti is svedu.

    4 5
  • Apokalipsės metu 2020 liepos mėn. 30 d. 09:02:24

    Visi iki vieno stabai bus sunaikinti!, tad kam tiek dabar vargti dėl tų stabų statymo?

    2 5
  • VGA - wow - ui 2020 liepos mėn. 29 d. 21:08:56

    Vyčio simbolis žinomas jau 13 amž. Paminklas maskoliui Petrui I pastatytas 18 amž.Tai kas plagijavo?

    6 3
  • VGA 2020 liepos mėn. 29 d. 20:59:52

    Lukiškių aikštėje tik Vytis ant aukšto postamento.

    8 2
  • senis 2020 liepos mėn. 29 d. 17:57:28

    partizanas J. Zemaitis laimejo musi uz Lietuva, bet kara pries Lietuva laimejo Lansbergis. Jis atkersijo Lietuvai, kad 1410 m.lietuviai nugaleje kryziuocius, paeme inelaisve Lansbergio protevius, atsivare juos i Lietuva ir padovanojo maskvenams. Dabar Lansbergis vietoj Lietuvos valstybes isteiges savo uaba, dabaigineja Lietuva, kaip Putinas dabaigineja Rusija. Vadovauja jiems abiems JAV demokratai. Ar Lansbergis pasipriesino kai 1990 m. Kremliaus agentai kgbistai buvo uzslaptinti 25 m.? Nutylejo, nes tai buvo jo inyciatyva. Nutylejo jis ir 2015 m.kai ta uzslaptinima pratese dar 75 m. Kol visi musu vadovu kiausiniai yra Lansbergio saujoje, Vyties Vilnius nematys.

    7 4
  • Nuomonė 2020 liepos mėn. 28 d. 22:49:53

    Ar neGėda konservatoriams ir dar prisidėjus krikščionims,kad per 30 metų NESUGEBĖJO suteikti Lūkiškių aikštei valstybinio statuso!?Juk tai ne Vilniaus mero aikštė ,o Lietuvos sostinės aikštė! Pakilo Seime R.Karbauskis su savo įstatymo projektu - valstiečių dauguma su koalicija parėmė ir įstatymas PRIIMTAS! Gerai,kad prezidentas nevetavo.Nes daug valstiečių ir koalicijos gerų įstatymų : dėl Seimo narių sumažinimo, dėl rinkimų 3% kartelės,dėl neteisėto turto konfiskavimo ir kt. prezidentai Grybauskaitė ir Nausėda vetavo. P.S. Uź kokius nuopelnus politiniai kaliniai ir tremtiniai,laisvės kovų dalyviai BALSUOJATE už TS LKD??? Ar todėl, kad tris kartus SUŽLUGDĖ įstatymo,dėl kgbistų paviešinimo,priėmimą?

    13 3
  • Senolė 2020 liepos mėn. 28 d. 16:42:21

    "Aukštai iškeltas Vytis atrodytų daug iškilmingiau ir jaustųsi kaip Lietuvos kovų simbolis. / Juokelis. Ant aukštai iškelto Vytiēs bent jau nespjaudytų Lietuvos kenkéjai./" Tai ištrauka iš vieno komentatoriaus "Man" Štai tokiam Lietuvos simboliui pritariu 100 procentų. Jis tikrai šioje aikštėje puikiai įsikomponuotų. Tik, gink Dieve, ne arklys koks buvo pagamintas pirmasis. Gal prie Kauno pilies prieigų ir pritapo, bet tik ne šioje Vilniaus aikštėje. Oi kaip norėtųsi dar pamatyti baltą , švytinti, bet iškeliant nepersistengiant. Štai tada tai būtų mūsų daugumos "V Y T I S", o ne kosmopolitų ir liberalinės pakraipos žmonių.

    15 0
  • Lietuve 2020 liepos mėn. 28 d. 13:59:35

    Svarbu, kad Nato lektuvai virs Vycio neskraidytu.

    5 10
  • Kaunas 2020 liepos mėn. 28 d. 12:19:12

    Buvo, yra ir bus tikroji Lietuvos sostinė!!! Palyginkit kiek Vilniuje yra visokio plauko perėjunu ir palyginkit Kauną

    12 8
  • Pritariu 2020 liepos mėn. 28 d. 10:41:44

    Labai teisingos mintys išsakytos!!!

    8 0
  • pamatau žodį istorija, ir ateina mintis- mankurtas. lietuviai nevartojo žodžio istorija, nes buvo ir yra metraščiai. 2020 liepos mėn. 28 d. 05:56:12

    istorijos didvyriams, tai ir negali būti kokia špygutė

    3 1
  • Logiska 2020 liepos mėn. 28 d. 04:24:51

    Vadinasi vytis turi suspindeti ant aukstos kolonos,kurios apacia panaudota bareljefams

    11 0
  • Dėjęs ant lenkiško vatikaniško paveldo 2020 liepos mėn. 27 d. 22:22:23

    Baltas durnius suspindės. Koks gali buti 14-15 amžiaus Lietuvos raitelis su Kryžiais ant skydo???? Nebent koksnors dezertyras pamynes savo tautą ir protėvius, toks koks pvz. buvo Vytautas Didddsysis ar karalius Mindaugas katras karonavosi atsikaulpęs prieš popiežiu kad turtu ir valdžios gautų. Su tokiais landzerginiais birokratijos simboliais nedarykit gėdos Lietuvai ir doram Lietuvos žmogui.

    10 11
  • šiaip 2020 liepos mėn. 27 d. 20:17:45

    Nėr to bloga, kas neišeitų į gera. Laisvės karys pasąmoningai gal buvo sukurtas Kaunui, nes ten taip gerai dera. O mums paminklų dar nebus per daug. Mes juk jų dar net nekūrėme, tik 30 metų kovojome – kas dėl valdžios, kas dėl duonos kąsnio. Ir okupantų pakalikai pagaliau turi būti išliustruoti, kad daugiau netrukdytų mums dirbti, gyventi, savo šventes švęsti

    12 0
  • Ona 2020 liepos mėn. 27 d. 19:58:53

    Labai pritariu tai minčiai, kad reikia vertikalės šioje aikštėje. Tik ne kresno – su kepure, ar kuproto – vaduko ant postamento, gink dieve. Turi būti paminklas mūsų valstybės istorijos didvyriams, tai ir negali būti kokia špygutė iš žemių, ar kokia kita šmc keverionė

    9 3
  • Prosenelis 2020 liepos mėn. 27 d. 17:31:24

    Matomai. Aš jau nesulauksiu lukiškes aikštieja pastatyto paminklo 1949 metais etapu iš liukiškiu kaliejimo nakti buvau išveštas i maskvos persiuntimo punkta iš jo i sibira kolbus islaptinti lietuvos okupantu keušiu laižytojai pardave tievynes laisve kad turietu kam laižyti ir renkami tuokie prezidentai kaip Gribauskaite Nausieda kurie klupi prieš lanzbergi tautos išdavika irkuriems patarinieja Kubilaus patariejai reikia manyti kad greiciau Lietuva išnyks opedikai toje aikštieja gyvos tik ne suprantu kur lietuviška garbie sažinie??????,.

    12 2
  • Labai 2020 liepos mėn. 27 d. 12:53:14

    grazios ir prasmingos mintys.Gal bus isgirstos.

    11 0
  • wow 2020 liepos mėn. 27 d. 12:52:39

    Kur toki raiteli esu mates....? Prisimniau!!!! Peterburge Petrui I toks paminklas yra. Tik skirtumas, Petaras be peiliuko, o musiskis su peiliuku. Galite pasiguglinti. Lietuviai vel PLAGIATU uzsiima. Savo nieko nesugeba sukurti.

    0 16
  • MAN 2020 liepos mėn. 27 d. 12:29:20

    Toks ant žemės stovintis natūralaus dydžio arklys su raiteliu, nepatiktų. Labai buitiškas ir neiškilmingas. Anksčiau buvo kažkieno mintis, kuriai pritarčiau. Raitelis turi būti nedidelis, aukštai iškeltas. Žemai , gal derinant su bareljefaiš kovų tema, įvairūš užŗašai apie žuvusius kovose. Aukštai iškeltas Vytis atrodytų daug iškilmingiau ir jaustųsi kaip Lietuvos kovų simbolis. / Juokelis. Ant aukštai iškelto Vytiēs bent jau nespjaudytų Lietuvos kenkéjai./

    13 0
  • Raminta 2020 liepos mėn. 27 d. 10:54:58

    Užtenka tų arklių su bevardžiais raiteliais. Statykime paminklus nusipelniusiems ir Lietuvai svarbiems žmonėms

    2 15
  • Jurgis 2020 liepos mėn. 27 d. 06:20:50

    Nikžentaičio ir jo bendraminčių vedama taip vadinama diskusija, yra veikimas prieš Lukiškių aikštės sutvarkymą Lietuvai patriotine dvasia. Kodėl taip? Rodos tai išeina iš diskusijos dalyvių sovietinio išprusimo ar kitokių ,nepagarbių Lietuvai, mąstymo pakraipų. Jau kultūros ministerija organizavo konkursus,dirbtuves,įteigti, kad nereikia vyčio. VĖLIAU PRIPAŽINTAS NIEKINĖMIS. Ir lėšos iššvaistytos,ir niekinių priemonių organizatorė viceministrė sėdi savo kėdėje. O ir seimo kultūros komiteto pirmininkas, galimai to siekia, nes daug prisidėjo ,kovodamas prieš Lietuvos stojimą į NATO,ES.

    9 2
Parašykite savo komentarą:
  Grįžti į straipsnį
Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.
Daugiau

Respublika
rekomenduoja

Labiausiai
skaitomi
(per 72 val.)

Daugiausiai komentuoti
(per 72 val.)

Dienos klausimas

Ar jums priimtinas sezoninis laiko sukiojimas?

balsuoti rezultatai

Apklausa

Ar eisite balsuoti antrajame Seimo rinkimų ture?

balsuoti rezultatai
Šiandien Rytoj   Poryt

 

   

+10 +11 C

+8 +9 C

 

+10 +12 C

 +12+13 C

+12 +14 C

 

 +13 +15 C

0-4 m/s

0-5 m/s

 

0-5 m/s

       

Nuorodos