respublika.lt

Ar elektrinės transporto priemonės teršia mažiau? - straipsnio komentarai:

  • A
    Algimantas 2021 kovo 20 22:25:50

    Pateikta informacija teisinga. Informacijos autorė nusipelno pagiriamojo žodžio. Reikia paminėti, kad lokali aplinkos tarša miestuose sumažės. Elektros energijos gamyba, taip pat teršia aplinką. Reikia atkreipti dėmesį, kad naudojant elektrą pagamintą šiluminėse jėgainėse, elektros panaudojimo el. automobiliuose naudingumo koeficientas bus tiktai apie 18 procentų nuo energijos sunaudotos šiluminėje jėgainėje. Benzininių variklių naudingumo naudingumo koeficientas apie 25 o dizelinių apie 40 procentų. Todėl visumoje sprendžiant aplinkos taršos klausimą būtina tai įvertinti.

    0 1
    Atsakyti
  • a
    aa 2021 kovo 14 13:20:06

    viska paskaiciavus tai elektrines siuolaikines technologijos kolkas visiskas 0. dar nera paprastos tam tinkamos batareikos. arba dar neatidave civiliam naudojimui. taigi siuolaikiniai elekromobiliai nedaugiau nei elektrokrauvuvai sandelyj

    4 1
    Atsakyti
  • Ž
    Ž 2021 kovo 12 15:17:26

    Reikėtų paklausti šitų žmonių, kurie sakė, kad Ignalinos. atominė kenksminga- nesaugi...Kiek pinigų išleista likvidavimui, tai už tuos pinigus būtų padarę apsaugą..O dabar dovanų turime ASTRAVA.. Prezidentas sakė nepirksime elektros , bet perkame.. Černobilį susprogdino, sako įvyko nelaimė, ta tipo nelaimė tęsiasi iki šių dienų, taip bus ir su elektromobiliais. Reikia kažkam biznį padaryti ir daro pliurpia, kad būs nekenksmingi, draugiški aplinkai, kažkas ir tiki....Vargas, nes visur vyrauja melas, baisus melas !!

    23 0
    Atsakyti
    • >
      >>>Z 2021 kovo 20 11:51:08

      Ko tu ,vatnyke, nerimsti del tos Ignalinos atomines???? Tau ji zopa drasko??? Kokia dar apsauga??? Jau tu apsaugu ten buvo kruvos sudetos,bet reaktoriu tipas toks,kad dek nedejes,o ji vistiek tiksinti bomba. Va,uzteko tik pazaisti eksperimenta Cernobily ir riuktelejo. Tai naxeram mums toki velnia tureti,kada jo ir srokas i pabaiga ejo.Siandien ji butu ir taip uzdaryta,nes eksploatacinis laikas jau pasibaiges. Kodel jus vatnykai tokie durni,kodel jus nixera nemastot savo galva,nesidomit,o ziurit tik ta prakeikta kiseliovo deze???? Del astravo aliaktrines kita kalba.Ten kitokio tipo reaktoriai,ar aisku??? Zinoma,kad ji taip pat gali sprogti,o kad sprogs,neabejoju,bet tai bus pafdaryta TYCIA,del ko rusai ir state> Ne veltui zyrinovskis klykdavo,kad reikia "pribaltika" paversti radioaktyveis pelenais. Taigi, dabar jus vatnykai galit buti laimingi ir laizyti putinui zopa,nes jums kremliaus zydeliai paruose "draugiska" fojerverka.......

      1 2
      Atsakyti
  • Č
    Čia tas pats, kaip su atomine elektrine. 2021 kovo 12 10:41:35

    Kol tas e-mobilis važiuoja, tol jis gamtą teršia tik tiek, kiek teršia elektrinė, gamindama jam elektrą. Na, o kai jis atgyvens ir reikės utilizuoti, tada ir prasidės skaičiavimai ir mokesčiai. O kur dar sudėtinga baterijų gamyba, apie ką skelbiama tik dalis info ?

    24 1
    Atsakyti
  • N
    Nepranašas 2021 kovo 11 12:40:11

    Kapitalistinė santvarka neieško problemų sprendimo kelių,tame tarpe ir taršos mažinimo.Ji ieško kaltų ir baudžia juos,tai yra apmokęstina,sudaroma galimybė nusipirkti taršą .Pasakykite kur čia kova už taršos mažinimą.Pati tarša iš principo yra vartojimas ,o kapitalistinė ekonomika,nemaišyti su ekonomija,grysta besaikiu vartojimu .Toliau, kam tas šurmulys su elektromobiliais.Labai paprasta,kapitalizmas naikina viską kas yra sukurta kad dar daugiau didinti vartojimą ir nesvarbu ar čia ekologiška ar ekonomiškai efektyvu,svarbu naikinti .Dabar visi išmeskime senus automobilius ir pirkime elektromobilius.Vienas dalykas visi prasiskolinsime iki siūlo,antra turės būti sukurta visa akumuliatorių pakrovimo sistema.Čia neatlaikys esami tinklai ir neužteks galios ,elektra brangs be lubų.Bet kiek bus sukurta darbo vietų ir aišku išmesta į atmosferą tūkstančiais kartų daugiau CO2 ..Kapitaliatams svarbu pelnas,jiems nusispjauti ant ekologijos o politikai yra jų tarnai.

    33 1
    Atsakyti
    • s
      stebėtojas 2021 kovo 13 13:46:11

      Stebėtinai išsamus ir tikslus komentaras.Nėra ką pridurti.

      11 0
      Atsakyti
    • >
      >>>Nepranasas 2021 kovo 20 12:19:30

      O ka tu siulai???? Sukurti socializma,koks jau buvo???? Kuris dar labiau svaiste ne tik metalus,nafta,terse xeminem medziagom ir radiacija didziulius plotus,kurie ir siandien tebera uztersti ir nevalomi??? Pasiziurek YouTube, kaip rusijoj atrodo taip vadinamos "zabroskes" . Istisi miestai palikti nebegyvenami del uzterstumo ir tokiu desimtys. Pilna rusijos Siaure sito gero,be to, vezdexodu viksrais ismalti tundros plotai,kurie atsistatys tik po keliu simtu metu. O kiek nafta uzlietu plotu aplink naftos greziniu vietas???. Marios naftos,kad ir toje Komijos Intos apylinkese. Va tavasis rusiskasis socializmas, kur siandien zmones iesko po laukus,taigoje kazkada stovejusiu traktoriu stanu ir ten kasa is po velenos metala,traktoriu atsargines dalis,noragu paketus,viela suristus po penkis,kuriuos paskui parduos fermeriams papigiai. Iesko ir randa misku pramones stovyklu,kur taip pat daug metalo po velena.Uzdirba zmones bent kiek,alebettaceu juk neturejo taip buti

      1 1
      Atsakyti
  • M
    Mindaugas 2021 kovo 10 23:56:33

    Nesuprantu kodėl nesistengia transporto ant metano didinti, auto pigesni indipendent laivą išnaudoti ir tt ir oro neterstu. Nevogtu kuro ir tt

    18 1
    Atsakyti
  • o
    o-o-o 2021 kovo 10 18:41:09

    Emobiliai pasirodė anksčiau, nei auto su vidaus degimo varikliu. Būtent pastarieji išstūmė emobilius, nes tuo momentu buvo efektyvesni ir ekonomiškai tikslingesni. Emobiliai grįžo atgal, ir tai jokia kova su tarša. Tai gryniausias pinigas. Taip gavosi, kad XX a. pabaigoje, pasaulis susidūrė su neefektyviu energijos tinklų panaudojimu. Kilo problema, kur dėti naktinę energiją. Tarybų sąjungoje tai buvo sprendžiama taip-šalia AE statydavo hidroakumuliacinę. Nepaisant elektros nuostolių, tai buvo ekonomiškai labai naudinga. Emobiliai valstybės požiūriu be ekonominių nuostolių sprendžia būtent šitą problemą. Ir tik šios problemos sprendimui emobiliai turi prasmę, norint sumažinti elektros nuostolius, efektyviau ją nukreipti per pakrovėjus į emobilio akumą. Būtent emobilio koncepcija, kai diena važinėji, naktį krauni yra darbinė. Bus naktinis tarifas, todėl viskas kuriama taip, kad emobilis užimtų savo nišą. Ir jis užims savo nišą. Ir tai su švaria aplinka neturi nieko bendra.

    25 1
    Atsakyti
  • A
    Arvis 2021 kovo 10 18:33:49

    Ir bus taršių elmobilių registracijos mokestis

    12 1
    Atsakyti
  • s
    senis 2021 kovo 10 16:57:30

    maziausia atmosfera terse Golf-2. Paprastas, kaip kirvis. Ilgaamzis, kaip dramblys. Kuo sudetingesne masina, tuo daugiau tersiama gamta, jos gamybai. Nustokime gaminti vienkartines masinas, vienkartinius televizorius, vienkartinius namus. Nustokime gaminti mesa, kuri numesta ant stalo nepuna pusmeti, nustokime gaminti piena, kuris menesi nerugsta, veliau apkarsta, nustokime gaminti sviesta, kuris kvepia nafta. Nebukime, atsiprasant gyvuliu, gyvuliais.

    40 2
    Atsakyti
  • Č
    Čiubaka 2021 kovo 10 00:07:12

    Keista, uždarydami savo AE, iš elektros eksportuotojo patapom importuotojais ir propaguojam dabar dar daugiau importuoti. Kai masiškai pradės visi pereidinėti prie emobilių, galima nesunkiai nuspėti el. kainos šokimą į neregėtas aukštumas. Prie viso to dar prisidės augantis visokių bitkoinų kasimas (jau dabar kasti bitkoinam sunaudojama daugiau energijos, nei sunaudoja Nyderlandai per metus). Žodžiu nieko gero nenusimato

    29 1
    Atsakyti
  • C
    Ceslovas 2021 kovo 09 21:58:54

    Cia tas pat kaip ir mikrobanges "nekenkia" sveikatai.

    18 1
    Atsakyti
  • L
    Laimis 2021 kovo 09 19:28:52

    Elektrinės mašinos teršia gamtą, palyginus su dyzeliniu taip. Reikia pagaminti akumuliatorių bateriją. Baterijos gamybos metu išsiskiria kenksmingos medžiagos, dujos, lieka kenksmingų atliekų tiek, kiek paprastas pilkas dyzelis išskiria per visą savo eksploatacijos laikotarpį. Įkraunant elekrinio automobilio bateriją, reikalinga elektra, kuriai gauti, deginama akmens anglis. Daugiausia rudoji anglis. Sudegintos anglies kiekis, reikalingas įkrauti elektrinį automobilį, užteršia mūsų planetą daugiau, negu su pilnu kuro baku, nuvažiavęs paprastas pilkas dyzelis. Vidutiniškai po ~7 metų eksploatacijos reikia keisti bateriją. Jos utilizavimo metu išsiskiria kenksmingų medžiagų ir dujų dvigubai daugiau, negu jų išskiria dyzelinis automobilis per visą jo eksploatacijos laikotarpį. Tai gerai, jei baterija priduodama utilizacijai. Tūlas lietuvis netinkamą bateriją išmes pamiškėje, kur ji užterš gamtą dešimt kartų daugiau, negu dyzelinis automobilis per visą savo eksploatacijos laiką.

    43 2
    Atsakyti
    • D
      Dada 2021 kovo 10 18:47:08

      Propiesoriau,yra dalis toesos, bet tik dalis. Bateriju tarnavimo laikas žymiai ilgesnis nei 7 metai. Iš tos pozicijos reiktų atsisakyti mobilių tel. , nes jiems irgi naudojami akumuliatoriai

      3 19
      Atsakyti
    • T
      Taip 2021 kovo 10 22:40:13

      Po 5 metu kazi ar nuvaziuosi puse atstumo kaip su nauja batwrija. Noresis keist baterija ir tarsa bus dar didesne. Automobilio kaina didele ir niekada neatsiperka.

      29 1
      Atsakyti
  • M
    Miuncheno instituto 2021 kovo 09 19:13:30

    mokslininkai istyre ir paviesino,kad per visa savo gyvavimo cikla,nuo gamybos iki utilizavimo,bet kuris emobilis aplinka tersia daugiau,nei 3 litru dyzelis MB. Su benzininiu - jau net nelyginta! Ir siu isvadu ir irodymu - nieks nepaneige ir negincijo. Tiesiog naftos telkiniu,kur zaliavos isgavimas dar gali buti rentabilus,liko mazdaug 25 metams. Ir naftos magnatai,valdantys ir autopramone,rado kita kapitalo siurbimo buda!

    30 2
    Atsakyti
  • ,
    , 2021 kovo 09 18:33:34

    elektrinės mašinos - žydų išmislas, todėl kategoriškai nepalaikau.

    19 2
    Atsakyti
  • š
    šalis kuri turi AE 2021 kovo 09 16:35:10

    šiuo laikotarpiu yra laikoma visiškai nepriklausoma valstybe. taip teigia pasaulinio masto politologai. todėl mūsų pusgalviai sunaikino Ignaliną, nepastatė naujos, nusipirko už mūsų pinigus su geru navaru Indepyzdencą.

    34 2
    Atsakyti
  • k
    klausimas 2021 kovo 09 16:22:58

    O pati elektros gamyba, jei iš atominės elektrinės, kokį turi poveikį? Turint omenyje, kad lieka radioaktyvios atliekos, kurias reikia kažkaip laidoti?

    14 1
    Atsakyti
  • a
    astravo elektra 2021 kovo 09 16:14:24

    negali pasiekti mus tiesiai, reikia alektrą pirkti pas latvius, kurie uždirba perdavime. Apie Kreivą išvis nieko negirdėti. Tyliai patyrusi kiaulė knisa šakneles valstybės daržuose.

    33 2
    Atsakyti
Parašykite savo komentarą:
 
Komentuoti
Grįžti į straipsnį
Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.
  • ATASKAITA: Justino Marcinkevičiaus atminimo įamžinimui surinkta - 6985 eurai, aukotųjų skaičius - 24; primename sąskaitos Nr. LT 24 7044 0600 0780 3510
  • TRANSPORTAS: UAB „Vilniaus viešasis transportas“ sostinės keleivius nustebino dar viena naujove – antradienį į miesto gatves išvažiavo ekologiškas, išskirtinio dizaino autobusas „IsuzuCitybus“.
  • KOSMOSE: NASA pirmadienį Marse į orą sėkmingai pakėlė sraigtasparnį „Ingenuity“ (liet. „Išradingumas“) ir tai buvo pirmasis istorijoje motorinio orlaivio kitoje planetoje skrydis.

  • AUKŲ NĖRA: ankstų pirmadienį vietos laiku išsiveržė Indonezijos Javos saloje stūksantis Merapio ugnikalnis, 16 kartų išspjaudamas į orą įkaitusią lavą, pranešė šalies vulkanologijos agentūra.
  • TRAUKINYS: sekmadienį Egipte nuo bėgių nuvažiavo keleivinis traukinys ir buvo sužaloti mažiausiai 109 žmonės.
  • GAISRAS: sekmadienio popietę pranešta apie Šiaulių rajone degantį ūkinį pastatą.
  • TRŪKUMAS: Bosnijos ir Hercegovinos sostinėje Sarajeve gyventojai šeštadienį surengė protestą dėl pernelyg lėto skiepijimo nuo COVID-19, o dalis jų savo automobiliai užblokavo šalia pagrindinės miesto stoties esančią aikštę.
  • PASITRAUKIMAS: Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungoje (LVŽS) bręsta mintis pasitraukti iš dar vienos darbo grupės Seime. Kovo pabaigoje apkaltinę konservatorius siekiant sukurti savo partijai palankią rinkimų sistemą, „valstiečiai“ apleido parlamento valdybos sudarytos darbo grupės, turinčios parengti rinkimų sistemos pertvarką, gretas.
  • TEMPAI NEBLOGI: padidinus vakcinacijos tempus Lietuvoje bent viena vakcinos doze jau pavyko paskiepyti 19,5 proc. visuomenės, t. y. beveik kas penktą šalies gyventoją, o vyresnių nei 65 metų gyventojų vakcinuota daugiau nei pusė – 53 proc.
  • NUSKENDO: prie Tuniso krantų nuskendo valtis su migrantais, žuvo mažiausiai 21 migrantas iš Afrikos, jiems bandant Viduržemio jūra pasiekti Italijai priklausančią Lampedūzos salą,
  • PERKOPTA RIBA: pasaulyje jau pagaminta daugiau kaip 1 mlrd. vakcinos nuo COVID-19 dozių - tai įvyko balandžio 12 dieną, o kitas milijardas gali būti viršytas gegužės pabaigoje.
Daugiau

Dienos klausimas

Kur planuojate leisti vasaros atostogas?

balsuoti rezultatai

Apklausa

Koks Jūsų požiūris į mero rinkimus?

balsuoti rezultatai

Respublika
rekomenduoja

Labiausiai
skaitomi

Daugiausiai komentuoti
1. Vitas Tomkus: GEROVĖS VALSTYBĖ YRA PEDERASTŲ VALDŽIA PLIUS VISO PASAULIO SKAITMENIZACIJA! („Pederastais“ liaudis paprastai vadina tuos, kurie kenkia savo Valstybei)
2. Olava STRIKULIENĖ: Lietuva 2146 m.: tegyvuoja „оно"
3. Vitas Tomkus: IR ŽODIS TAPS KŪNU!
4. Vitas Tomkus: TĖVYNE, TAU MŪSŲ ŠIRDŽIŲ SUTARTINĖ!
5. Civilizacijos griovimas yra užsakytas ir apmokėtas
6. Vitas Tomkus: APIE NACIONALINES VERTYBES, NACIONALINĘ LRT IR NACIONALINĘ IDĖJĄ
7. Danutė ŠEPETYTĖ: Klausimas tautiečiui: ar dar ne per karštas vanduo?
8. Gintaras FURMANAVIČIUS: Apie atmintį
9. Skirmanto Malinausko melas ir „tiesa“
10. Vitas Tomkus: KADA KARAS?
11. Raimondas DIKČIUS: Koronapandemijos scenarijui – šimtas metų
12. Nuo šiol VLKK draus žodį „pederastas“
13. Algimantas RUSTEIKA: Seimo rinkimų reforma (Idėja Lietuvai Nr.3)
14. Dvejopi standartai jau įgriso
15. Olava STRIKULIENĖ: Laisvoji A.Tapino televizija - priklausoma nuo labdaros kaip benamis šuo
16. Vito TOMKAUS Sekmadieninis pamokslas, buvusiam giminaičiui Skirmantui MALINAUSKUI
17. Vitas Tomkus: SUBINLAIŽIŲ „AUKSO AMŽIUS“
18. Gintaras FURMANAVIČIUS: Apie patyčias
19. DEVYNERI METAI NELAISVĖJE (Milijonieriaus Vito Tomkaus interviu su milijardieriumi Raimondu Baranausku)
20. Gintaras Furmanavičius: APSIVOGUSIEMS GĖJAMS KRENTA KAUKĖS
21. Vitas Tomkus: RINKTI AR NERINKTI?
22. Vitas Tomkus: O AŠ IR TOLIAU PALAIKYSIU RUSIJĄ, NORS VISI PASIUSKIT!
23. TOMKUS VS MALINAUSKAS (2)
24. Vitas TOMKUS: NUO ATGIMIMO IKI IŠSIGIMIMO
25. Sorošo tinklas Lietuvoje: Ką rašė „Respublika" apie Džordžą Sorošą prieš 15 metų (Sorošo sąrašas su naujomis „elitinėmis" pavardėmis)
Šiandien Rytoj   Poryt

 

   

+3 +10 C

+1 +7 C

 

+2 +7 C

+10 +15 C

+8 +14 C

 

+5 +10 C

0-5 m/s

0-6 m/s

 

0-9 m/s

       

Nuorodos