„Facebook“ investuos 300 mln. dolerių į žiniasklaidąnuotraukos

2019 sausio mėn. 15 d. 17:00:58 Perskaitė 540

„Facebook“ per ateinančius trejus metus į vietos žiniasklaidą visame pasaulyje investuos 300 mln. dolerių (262,44 mln. eurų). Sprendimą bendrovė paskelbė po plataus masto kritikos, esą „Facebook“ kelia žiniasklaidos eroziją visame pasaulyje, informuoja „Reuters“.

 

Pasak „Facebook“ pranešimo, laiko ir lėšų investicijos į tradicines žiniasklaidos priemones Jungtinėse Valstijose ir kitur padės sukurti ir palaikyti tvarią žiniasklaidą. Tuo tarpu investicijų gavėjai tikina, kad, kitaip nei anksčiau, šįkart investicijos nėra susijusios su „Facebook“ produktais.

Anksčiau „Facebook“ investavo į žiniasklaidos priemones ir tuo siekė priversti įmones naujienų skelbimui naudoti „Facebook“, o tai padarė žalą daugeliui bendrovių, kai „Facebook“ pakeitė veiklos strategiją.

„Kovosime su netikromis naujienomis (fake news), dezinformacija ir žemos kokybės naujienomis „Facebook“, - tikino viena iš „Facebook“ pasaulio naujienų partnerystės programos vadovių Campbell Brown, pridurdama: „Tuo pačiu turime galimybę ir esame atsakingi už pagalbą vietinėms naujienų organizacijoms šalyse“.

Kritikai ne kartą neigiamai vertino „Facebook“ dėl socialinio tinklo vaidmens suteikiant platformą neapykantai ir dezinformacijai skleisti bei politinėms peštynėms.

Pirmasis investicijų etapas Jungtinėse Valstijose padės sustiprinti vietos reporterių veiklą, ištirti, kaip technologijos padeda skelbti naujienas. Programa taip pat padės paruošti žurnalistus mažesniuose miesteliuose.

Tarp investicijų gavėjų JAV yra Pulitzerio centras, „Report for America“, Vietos žiniasklaidos asociacija, Vietos žiniasklaidos konsorciumas ir Bendruomenės naujienų projektas.

Vietos žiniasklaidos konsorciumo, 80 žiniasklaidos įmonių aljanso, generalinė direktorė Fran Willis teigė, kad „Facebook“ padeda grupei sukurti naują turinio programą, kuri pritrauktų naujų reklamdavių. „Facebook“ investuoja, norėdamas padėti mažoms žiniasklaidos bendrovėms. Socialinių tinklų milžinas atveria savo pajamų šaltinius, padėdamas žurnalistikai“, - pridūrė ji.

„Facebook“ nori savo platformoje turėti kiek įmanoma daugiau patikimo turinio, o tai duoda tiesioginės naudos vartotojams“, - tikino F. Willis.

Gruodį „Facebook“ pranešė investuojantis 6 mln. dolerių į vietos leidėjus Didžiojoje Britanijoje.





"Respublikos" leidiniai", Smetonos g. 2, Vilnius, Tel. , Faks. , El. paštas info@respublika.net