×
(1/1) Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) direktorė Neringa Ulbaitė. Eltos nuotr.
Atsisiųsti
1 nuotr.
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) direktorė Neringa Ulbaitė. Eltos nuotr.
Per pastarąjį mėnesį sulaukta 200 vartotojų prašymų dėl negrąžinamų pinigų už atšauktas keliones, teigia Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) direktorė Neringa Ulbaitė.
Per pastarąjį mėnesį sulaukta 200 vartotojų prašymų dėl negrąžinamų pinigų už atšauktas keliones, teigia Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) direktorė Neringa Ulbaitė.
„Per pastarąjį mėnesį esame gavę maždaug 200 vartotojo prašymų dėl negrąžinamų pinigų už atšauktas keliones. Situacija šioje rinkoje yra tikrai labai įtempta“, – ketvirtadienį spaudos konferencijoje sakė N. Ulbaitė.
Anot jos, galima alternatyva – kelionių kuponų siūlymas, kuriam trečiadienį pritarė Vyriausybė.
„Vis dėlto nei kuponai, nei kitos alternatyvos neeliminuoja vartotojo teisės atsisakyti sutarties ir atgauti pinigus“, – akcentavo ji.
„Klausimas tik, kada kelionių organizatoriai tuos pinigus galės grąžinti“, – pridūrė ji.
Tad, N. Ulbaitės teigimu, vartotojai šiuo metu prašomi būti kantrūs dėl pinigų už atšauktas keliones grąžinimo.
Patiko straipsnis? Leisk mums apie tai sužinoti. Nepamiršk pasidalinti Facebook!
Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.