respublika.lt

Lietuviai sukūrė išmanią logistikos programą, kuri skaitmenizuos bei automatizuos logistikos verslą (5)

2021 gegužės 03 15:17:40
„Transcount" informacija

Ko gero vieša paslaptis, jog logistikos sektorius yra vienas iš svarbiausių Lietuvos verslo sektorių. Tai yra dėka valstybės geopolitinės bei geografinės padėties. Tokios lietuviško kapitalo įmonės kaip „Girteka" ir „Manvesta" sėkmingai metai iš metus konkuruoja Europos rinkoje bei plečia savo padalinius ne tik Lietuvoje, bet ir kitose ES šalyse.

×
nuotr. 1 nuotr.
Pranešimo autorių nuotr.

 

 

Nepaisant aiškių monopolinių įmonių, Tarptautinis transporto ir logistikos aljanso pateiktais duomenimis, transporto ir saugojimo sektoriaus įmonių sumokėtų mokesčių į VMI sąskaita dalis sudarė net 7.1% nuo visų bendrai šalyje mokesčių, kai 2014 m. ši procentinė dalis atitinkamai siekė vos 2.1%. Tačiau kalbant apie logistikos verslų inovacijas dažnai tenka susikrimsti - šiame sektoriuje inovacijos pasirodo retai. To priežastys gali būti pačio verslo profilis t.y. jog šis verslas yra pagrįstas sunkiąja technika bei iš senų laikų taikomu know-how (liet. žinios ir įgūdžiai pasiteisę praktikoje). Problemos, su kuriomis susiduria įvairaus profilio logistikos verslas skatina ieškoti novatoriškų sprendimų. Prie novatoriškų sprendimų, fundamentaliai keičiančių mūsų suvokimą apie darbą logistikos sektoriuje dirba ne tik užsienio, bet ir Lietuvos kapitalo įmonės.

Kokios priežastys verčia ieškoti naujų sprendimų?

Dėka masinės emigracijos, Lietuvos transporto sektoriuje situacija yra kritinė dėl vilkikų vairuotojų trūkumo. Lietuvos mažų ir vidutinių vežėjų konfederacijos (LMVVK) viceprezidentas Juozas Kuklys savo pranešime žiniasklaidai teigė, kad padėtis dėl vairuotojų trūkumo šalyje artėja prie katastrofos. Tai liečia ir ekspedicijos verslą. Kaip teigė anonimas CargoNews ekspedicijų naujokams pelningumas yra niekinis. Jo manymu „šiuo metu vietinėje rinkoje ekspeditorių pelningumas sudaro 0-15 proc.". Tačiau ekspedijavimo verslo pastovumas bei plėtra Lietuvoje yra svarbu. Lietuvos nacionalinės ekspeditorių asociacijos prezidiumo narys Darius Brekys interviu minėjo, kad „turime dalintis ne tik Lietuvos, bet Europos ir netgi pasauline rinka, o sumažindami vietinių ekspeditorių skaičių, sumažinsime ir krovinių apyvartą. Toks sprendimas tikrai būtų nepalankus Lietuvos, kaip tranzitinės valstybės įvaizdžio kūrimui". Tam, kad sumažinti ekspedijavimo kaštus lietuviai sukūrė novatorišką programą.

Kokį sprendimai sukūrė lietuviai?

Logistikos sektoriaus svarbą įrodo vien tik 2016-ieji metai. 2016 m. logistikos startuoliams teko rekordinė investicijų dalis, nurodanti, kad jos išaugo iš poreikio ekspedijavimo rinkai modernizuotis. Prie skaitmenizavimo ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje dirbti pradėjo ir lietuviško kapitalo programa „Transcount". Oficialus „Transcount" puslapis teigia, kad „logistikos uberizavimas ir skaitmenizavimas yra pagrindiniai raktai į sėkmę šiuolaikinei ekspedicinei įmonei". Ši programa išsiskiria tuo, jog daugelis su ekspedijavimu susijusių procesų yra automatizuoti (pvz: dokumentų generavimas, procesų stebėjimas realiu laiku ir kt.). Be to, programa veikia debesijos pagrindu, dėl to jos nereikia fiziškai turėti savo kompiuteryje - visa programa yra pasiekiama bet kokia naršykle. Kaip ir minėta, programa pasižymi aukšta skaitmenizacija. Tai reiškia, jog skaitmenizavo procesų automatizavimas paremtas lietuvių sukurtais debesijos sprendimais eliminuoja monotoninį darbą bei poreikį turėti įvairios ofiso įrangos. Tai leidžia ekspeditoriui realiu laiku tvarkyti krovinius bei operatyviai bendrauti su savo vežėjais bei klientais. Ko gero vienas iš svarbiausių niuansų naujam ekspeditoriui ar asmeniui, planuojančiam užsiimti ekspedijavimu yra paprasta ir aiški grafinė sąsaja. „Transcount" krovinių dokumentų valdymo sistema naudoja WYSIWYG redaktorių, dėl to vartotojo sąsaja yra lengvai naudojama bei inuityvi. Kalbant apie skaičius, šiuo metu „Transcount" jau turi 2500 registruotų vartotojų visame pasaulyje. Šios programos kūrėjai oficialiame puslapyje deklaruoja, jog jų vizija - sukurti viską keičiančią programinę įrangą, kuri galėtų susieti krovinių ekspedijavimo verslą su visomis tiekimo grandinių etapais ir būti mikroįmonių, mažų bei vidutinių krovinių ekspedijavimo bendrovių ERP sprendimų lydere visame pasaulyje. Tačiau tai dar ne viskas - pasak kūrėjų, „Transcount" siūlo savo vartotojams 24/7 aptarnavimą bei įsiklauso į kiekvieno vartotojo pastebėjimus, dėl to programa yra vis labiau tobulinama.

Kaip galima išbandyti „Transcount"?

„Transcount" kūrėjai siūlo šią programą išbandyti visiškai nemokamai. Registraciją į „Transcount" rasite paspaudus čia.

Parašykite savo komentarą:
 
Komentuoti
Skaityti komentarus (5)
Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.
Daugiau

Dienos klausimas

Kokiu būdu naudositės Galimybių pasu?

balsuoti rezultatai

Apklausa

Didysis šeimų maršas jau šeštadienį. Ar dalyvausite?

balsuoti rezultatai

Respublika
rekomenduoja

Labiausiai
skaitomi

Daugiausiai komentuoti
1. Sorošo tinklas Lietuvoje: Ką rašė „Respublika" apie Džordžą Sorošą prieš 15 metų
2. Vitas Tomkus: GEROVĖS VALSTYBĖ YRA PEDERASTŲ VALDŽIA PLIUS VISO PASAULIO SKAITMENIZACIJA! („Pederastais“ liaudis paprastai vadina tuos, kurie kenkia savo Valstybei)
3. „MARŠ, MARŠ, TRA-TA-TA!“
4. Olava STRIKULIENĖ: Lietuva 2146 m.: tegyvuoja „оно"
5. ŠEIMOS GYNIMO MARŠAS - LIETUVOS ŠANSAS AR KVAILIŲ VILTIS?
6. Bažnyčia stos mūru už šeimą
7. Vitas Tomkus: PIRMYN VERGAI NUŽEMINTIEJI, ATSTUMTIEJI, NUSKRIAUSTIEJI IR NUTEISTIEJI!
8. Arvydas JUOZAITIS: „Palaikau šeimos žygį. Reikia, kad jis būtų“
9. Goda JUOCEVIČIŪTĖ: Sveiki žmonės – kaip raupsuotieji
10. Vitas Tomkus: TĖVYNE, TAU MŪSŲ ŠIRDŽIŲ SUTARTINĖ!
11. DIDŽIOJI IŠPAŽINTIS
12. Vitas Tomkus: NE TAU, MARTYNAI, MĖLYNAS DANGUS!!!
13. Algimantas RUSTEIKA: Geras pensininkas - miręs pensininkas
14. Danutė ŠEPETYTĖ: Klausimas tautiečiui: ar dar ne per karštas vanduo?
15. Audrius BUTKEVIČIUS: Kam Dievas siunčia karvelį?
16. Skirmanto Malinausko melas ir „tiesa“
17. Vitas Tomkus: KADA KARAS?
18. Raimondas DIKČIUS: Koronapandemijos scenarijui – šimtas metų
19. Nuo šiol VLKK draus žodį „pederastas“
20. Vitas TOMKUS: „Musė maišė, musė maišė, uodas vandens nešė!“
21. Vito TOMKAUS Sekmadieninis pamokslas, buvusiam giminaičiui Skirmantui MALINAUSKUI
22. Vitas Tomkus: SUBINLAIŽIŲ „AUKSO AMŽIUS“
23. DEVYNERI METAI NELAISVĖJE (Milijonieriaus Vito Tomkaus interviu su milijardieriumi Raimondu Baranausku)
24. Vitas Tomkus: RINKTI AR NERINKTI?
25. Vitas Tomkus: O AŠ IR TOLIAU PALAIKYSIU RUSIJĄ, NORS VISI PASIUSKIT!
Šiandien Rytoj   Poryt

 

   

+12 +15 C

+9 +15 C

 

+6 +12 C

+17 +20 C

+11 +20 C

 

+12 +18 C

0-4 m/s

0-5 m/s

 

0-5 m/s

       

Nuorodos