Kauno oro uostas praėjusiais metais aptarnavo 1,160 mln. keleivių – tai 15 proc. daugiau nei prieš metus.
Kaip teigiama pranešime, tai didžiausias per visą oro uosto istoriją pasiektas rodiklis, neskaičiuojant Vilniaus oro uosto kilimo-tūpimo tako (KTT) rekonstrukcijos laikotarpio 2017 metais, kai visi orlaiviai buvo nukreipiami į Kauną.
Kauno oro uosto direktoriaus Karolio Matulaičio teigimu, nuo 2019 metų 100 tūkst. keleivių siekiantis mėnesinis srauto rodiklis tapo įprasta praktika, o prieš kelerius metus toks srautas būdavo labiau išimtis nei taisyklė. Tam, kaip teigiama, įtakos turėjo naujai atsiradusios Italijos ir Vokietijos kryptys.
Šiemet Kauno oro uostas tikisi nemažinti apimčių ir rengiasi didesnei plėtrai.
„Nuo esamų 7 300 kv. m jis turėtų padidėti net iki 10 800 kv. m. Skaičiuojame, kad po rekonstrukcijos galėsime aptarnauti apie 2 mln. keleivių. Taip pat sieksime užtikrinti, kad vykdant rangos darbus būtų maksimaliai išvengta bet kokių keleivių nepatogumų“, – sako K. Matulaitis.
2020 metais Kauno oro uoste keleivius skraidins kompanijos „Ryanair“, „Wizzair“, „LOT Polish Airlines“, „Norwegian Air Shuttle“.